2022-09-12, 20:38
Avslutad
Jag ska beställa Helg Seger T-shirten från Midgård bara för att förarga alla skitnödiga rödingar.
Citera
2022-09-12, 20:41
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megatron
Ursäkta? Jag menar mycket väl vad jag säger:

1. Jo hon hailade.
2. Det är inte ett sossedrev... eller inte nödvändigtvis ett sossedrev. Många från högern kan tycka detta är olämpligt också.
3. Jag tror inte att detta kommer påverka liberalerna så att de går över till Sossoarna.
Hailade hon? Med armen uppsträckt som Civilminister Ida Karkiainen?

Det var inte vad jag liknade det vid.
Citera
2022-09-12, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellbilly23
Jag ska beställa Helg Seger T-shirten från Midgård bara för att förarga alla skitnödiga rödingar.

Hon tänkte säga det, men hon pausade sig innan hon korrigerade sig.
Citera
2022-09-12, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megatron
Så det var inte det hon anspelade på?
Antagligen inte, det var bara en helgseger för henne. Inte en valseger, utan bara en helgseger på en random söndag. Eller hur?
Citera
Medlem
Hon kan skoja om detta hur mycket som helst bara jag slipper se strandhäll och Morgan
Citera
Medlem
Cykelstalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellbilly23

Ja, om du vill sponsra organiserade nazister.

Varför dölja det överhuvudtaget?
Citera
2022-09-12, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Det var dummaste jag har hört. Det är ingen som har något jävla varumärke på något ord. Dessutom så sa hon helgseger för att det blev fel när hon skulle uttrycka sig, hon skulle tydligen säga seger helg.

Som om du själv aldrig har råkat säga fel ord på fyllan.

Men även om hon skulle skojat till det, så är hon inte nazist. Följer man RIKS så vet man att hon är skojfrisk tjej som gärna ger etablissemanget en känga.

Ni verkar vara många Sd:are som lever i förnekelse. Självklart syftade det hon sa på hell seger, sieg heil. Det är så otroligt övertydligt så det finns inte nåt att diskutera.
Citera
2022-09-12, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhetlighet
Fan vad pinsamt med alla som försöker förvränga det hon sa. Vi hörde det och ni hörde det också. Vill hon hundvissla till de små nassarna där ute så var ärliga med det åtminstone. Ni står inte till svars inför Aftonbladet, ingen kommer knacka på er dörr imorgon.

Word.
Citera
2022-09-12, 20:44
Medlem
Inte direkt oväntat. Kan man ringa in på hennes program? blir ju matad av hennes riks skit.
Citera
2022-09-12, 20:45
Medlem
Som vanligt så är det världsproduktion av duntäcken utav en fjäder. "Helgseger, en segerhelg" säger hon klart och tydligt.
Ni som tycker hon säger "Hell segern" är duktigt indoktrinerade.
Citera
2022-09-12, 20:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelstall
Ja, om du vill sponsra organiserade nazister.

Varför dölja det överhuvudtaget?

Absolut. Det behövs en god motkraft i samhället.
Citera
2022-09-12, 20:46
Medlem
Trollfeeders avatar
Jag tycker det är komiskt att det finns så många SD-fanatiker som försöker få det till att "helg seger" är något en lätt berusad men normalbegåvad svensk skulle kunna råka säga bara sådär.

Nästan ännu roligare än hur bajsnödiga en del blir över nämnda ordvits.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in