2022-09-12, 20:26
Medlem
Megatrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
vem fan är rebecka fallenkvist? sitter hon i partistyrelsen? annan högt uppsatt position inom partiet? inte? ok. då var det inte så farligt att denna jänta kastade om orden med 2.0 promille i blodet. det tenderar onyktra personer att göra nämligen.

En teori... det kanske finns en Neo-nazi-organisation inom SD (inte mycket olikt Hydra) där de låter tillsynes berusade kvinnor skicka hemliga nazistiska budskap via medier. Har ni sett hur hon verkligen tittar in i kameran när hon heilar och säger Hell..g... seger? Skrämmande.
Citera
2022-09-12, 20:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Yavannanienna
Men när såssar gör det är det ok!

Självklart, då är det roliga skämt. Helg seger!
Citera
2022-09-12, 20:29
Medlem
Klockrent sagt. Var ju en helg seger.
Citera
2022-09-12, 20:29
Medlem
Star Witnesss avatar
Åh nej. Kan man ta tillbaka sin SD-röst på nåt sätt?
Citera
2022-09-12, 20:31
Medlem
Megatrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TyrgilScramasax
Du menade inte vad du skrev. Ah självklart.

Så SD-politiker som hailade och Liberalerna har ingen koppling längre?

Ursäkta? Jag menar mycket väl vad jag säger:

1. Jo hon hailade.
2. Det är inte ett sossedrev... eller inte nödvändigtvis ett sossedrev. Många från högern kan tycka detta är olämpligt också.
3. Jag tror inte att detta kommer påverka liberalerna så att de går över till Sossoarna.
Citera
2022-09-12, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megatron
Omni:

Vad är dealen med SD och nazism? Jag fattar ju att dessa low lifes drar som flugor till bajs, men ändå? Jag gissar att hon har stått och skojat om det med andra SD:are hela kvällen och så fick hon lite för mycket i sig så hon tyckte att detta var passande.

https://omni.se/riksprofilens-ord-efter-sds-valframgang-helg-seger/a/q1L5v0

https://www.youtube.com/watch?v=q0oHu3NQ7Ik

Det är så jävla onödigt att ge folk vatten på sin kvarn.

Jag röstade SD, och jag står för det. Men det där är jag riktigt sur på. SD har numera en förnuftig politik på många plan (enligt mig), och jag är absolut inte rasist eller nazist. Jag är andra generationens invandrare dessutom. Mina föräldrar är chilenska, och vi har sett vad dålig integration har gjort med oss och de som kom samtidigt.

Men den där kommentaren får liksom allt att rasa ihop. Det finns så många rötägg inom partiet som måste bort. Pronto. Skicka dom till AfS eller nått jag bryr mig inte.

Jag bryr mig om tryggheten för Orangutangen och dennes syskon, och energikrisen. Samt att mina utländska systrar och bröder kan hamna i ett land där dom känner att man tar vara på varandra. Att svenska värderingar som är så vackra, också blir en del av dom. Och att dom blir en del av Sverige.
Det kan gå, om vi har kapacitet.
Citera
2022-09-12, 20:33
Medlem
enhetlighets avatar
Fan vad pinsamt med alla som försöker förvränga det hon sa. Vi hörde det och ni hörde det också. Vill hon hundvissla till de små nassarna där ute så var ärliga med det åtminstone. Ni står inte till svars inför Aftonbladet, ingen kommer knacka på er dörr imorgon.
Citera
2022-09-12, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Star Witness
Åh nej. Kan man ta tillbaka sin SD-röst på nåt sätt?
Nej du får vänta fyra år och eventuellt rösta på ett annat parti.
Citera
2022-09-12, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megatron
Då blir det väl ett nazistskämt? Eller?

Om man är en ängslig pk typ som gillar att övertolka så.

Men för vanliga icke snowflake så är det ett sätt att retas med dom ängsliga.

Men något nazistskämt är det inte.

SD är inte något nazistparti, att msm stämplad dom som de i 15 år gör dom inte till det.
Det är ju det hon driver med.
Citera
2022-09-12, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myrra1988
Hell seger, ett utrop för att utlysa en nazistisk seger, var länge det främsta stridsropet för NMR.

Hur känns det att ha röstat på ett rasistiskt parti?

Det var dummaste jag har hört. Det är ingen som har något jävla varumärke på något ord. Dessutom så sa hon helgseger för att det blev fel när hon skulle uttrycka sig, hon skulle tydligen säga seger helg.

Som om du själv aldrig har råkat säga fel ord på fyllan.

Men även om hon skulle skojat till det, så är hon inte nazist. Följer man RIKS så vet man att hon är skojfrisk tjej som gärna ger etablissemanget en känga.
Citera
2022-09-12, 20:37
Medlem
Lofns avatar
Sd har såklart stora problem med rasister eftersom det är ett parti som lite smått flörtar med tanken på ett etno-nationalistiskt Sverige. Detta har de såklart gett upp men arvsdrömmen lyser väl igen lite kan man tycka när man ser t. ex. deras reklam.

Rebecka Fallenkvist vore det skönt för dem att bli av med. Om du någon gång råkar hamna på Riks (Youtube - kanalen) förstår du snabbt varför. Hon är barnslig, klumpig, uttrycker sig olämpligt osv.

Det är klart som fan att Jimmy Åkesson en gång var rasist. Han kanske tänkt om idag men jag misstänker att det mer är av strategiska skäl.

Med det sagt är ju alla "rasister". Det är bara målgruppen som skiljer sig åt. Den som påstår att den lägger absolut noll vikt vid en persons genetiska uppsättningen ljuger. Folk är som besatta av ras idag. Vänster som höger. Eller så vänder man ut och in på sig med olika intellektuella krumbukter för att liksom hävda att den diskriminering jag håller på med är "inte rasism". Dessa tror jag personligen är de som lättast skulle kunnat konverteras till fångvaktare i Auschwitz när det begav sig.
Citera
2022-09-12, 20:37
Medlem
schipperke77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ckld
L kommer välja den sida som ger störst möjlighet för partiet att få genomslag för sin politik. Nasseskämt eller inte.

Hade partierna varit strikt rationella och enbart samarbetat efter vad som ger genomslag för deras politik hade S och SD bildat regering men så funkar det ju inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in