Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-09-12, 19:59
  #493
Medlem
Megatrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandeion
Det är inte ett nazist skämt.
Det är ett provocerande uttalande för alla ängsliga pk människor som medvetet går in för att fultolka.

Då blir det väl ett nazistskämt? Eller?
Citera
2022-09-12, 20:00
  #494
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Jag vet vad hon sa.
Helg seger är omistligt hell seger som är sieg Heil.
Sen försökte hon snabbt korrigera och pladdrade som om hon har vett till.

Sen har hon påstått att hon ville provocera media.
Ja.då har hon medvetet lekt med begreppen.

Vilket dock är ren bs gör det syns tydligt att hon inte har koll på tillvaron och reportern börjar bli bekymrad.

Kopplingen är mer än uppenbar även om du antingen är för korkad att begripa eller ägnar dig åt dåraktigt försvar.

Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Hon skrev det skriftligt till Expressen, hur kan du ha lyssnat på något som Rebecka har skrivit?
Rebeka har vidare skrivit att hon "försökte spela på medias sedvanliga övertolkningar" när drog sitt nazistskämt, vad är det som du inte förstår?


Lyssna på hela klippet som jag gjort.
Sedan kan Expressen och SVT försöka insinuera HELL SEGER hur mycket de vill. Deras drev orsakar bara förakt mot media.
Utom för mobbgänget som hakar på.
Tänk att ni är så lätta att få med i ett så uppenbart drev.
Vilka små människor ni är.
Varför inte kritisera något som är värt att kritisera?
Citera
2022-09-12, 20:00
  #495
Medlem
grungewhores avatar
Fr o m idag så har vi avskaffat "Trevlig Helg" I Sverige och säger istället "Helg Seger".
Citera
2022-09-12, 20:00
  #496
Medlem
Zvenzzonzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MikeHanlon
Hon är en person som kvoterats in och lyfts fram i egenskap av att hon är en snygg tjej för att locks väljare, och inget annat. Hybrisen
Det har du rätt i.
Citera
2022-09-12, 20:01
  #497
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Jag trodde att ordet "hell" var från latin eller romerska riket, en försvenskning av "hail" på engelska.
Typ "Hell Caesar/Hail Caesar", vilket förmodligen var "Ave Caesar" på originalspråket latin.

Men nu är det alltså nazistiskt? Ok...
Jo, men nu är du allt på en klämkäck men svagsint väg.
__________________
Senast redigerad av develi 2022-09-12 kl. 20:06.
Citera
2022-09-12, 20:01
  #498
Medlem
Zvenzzonzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kall-Kyl
Ja, hon borde lära sig att inte uttrycka sig som de gör bakom lykta dörrar när kameran är på!

Folk får ju inte tro att vi är vad vi är...
Vad rolig du är.
Citera
2022-09-12, 20:01
  #499
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megatron
Liberalerna kommer tappa all sin trovärdighet om de byter sida igen. Ingen kommer bry sig om detta... förutom svenska folket som får sina fördomar besannade. Klart att en SD politiker står drar nazistskämt på SDs valvaka.

Du greppar efter halmstrån märker jag.

Men visst, för egen del ser jag det inte som en katastrof om S får fortsätta genomföra SD:s politik denna mandatperiod, i stället för SD själva. Det kanske får SD att inse att de måste komma med mer radikala förslag om de vill förbli politiskt relevanta i framtiden. Som det ser ut nu riskerar de att bli triangulerade till döds av S, M och KD.
Citera
2022-09-12, 20:02
  #500
Medlem
Cykelstalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Jag ser inte problemet med hennes kommentar.
Helg seger? Vad är det som är så upprörande?

Jag tycker att det var skitkul

För det är en av SDs stora propagandakanal programledare som "skämtar".

Och som är bara något som händer hela tiden med såna "skämt" i det partiet.
Citera
2022-09-12, 20:03
  #501
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ehehhas
Lyssna på hela klippet som jag gjort.
Sedan kan Expressen och SVT försöka insinuera HELL SEGER hur mycket de vill. Deras drev orsakar bara förakt mot media.
Utom för mobbgänget som hakar på.
Tänk att ni är så lätta att få med i ett så uppenbart drev.
Vilka små människor ni är.
Varför inte kritisera något som är värt att kritisera?
Inbillar du dig att vi inte sett klippet med fyllkajan som gör bort sig både verbalt och rent estetiskt.

Hon är dubbelt pinsam.
Citera
2022-09-12, 20:04
  #502
Medlem
Firewaias avatar
De som sitter här och låtsas oförstående och försöker få det till ”helg” seger är nog de patetiskt lägst stående idioterna man kan omge sig med debattmässigt.
Citera
2022-09-12, 20:05
  #503
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
Såg inget
Där imot är hon jävligt omogen för sin ålder

Men jävligt het
Citera
2022-09-12, 20:05
  #504
Avstängd
drrtys avatar
Jag röstade SD men Rebecka är sjukt pinsam. Snygg, visst, men hon har alltid framstått som narcisistisk och dryg, en översittare. Hon bör inte glömma bort att hon är en rumän, så det kanske handlar om mindervärdeskomplex. Hon verkar vara en vanlig slampa när man hör henne prata på vanliga poddar, varit otrogen osv pratar hon om. Hon verkar vilja ge sken av en stark kvinna, men innerst inne är hon svag och vilsen.
Sanna mina ord, inom ett par år hon vänt åsikter och kommer "prata ut". Hon är direkt farlig för SD.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback