2022-09-12, 17:38
Medlem
Facebacks avatar
Vänstersörjan har hamnat riktigt djupt i psykosen efter valförlusten igår, ser spöken överallt!!
Citera
2022-09-12, 17:39
Medlem
Alla ni som försvarar hennes dåliga omdöme nu i efterhand, reflektera över vad ni hade skrivit om det istället hade varit Annie Lööf. Då jävlar hade ord som "landsförrädare" använts.

Det var helt enkelt korkat, omdömeslöst och jävligt onödigt gjort. D.v.s. precis vad man hade kunnat förvänta sig.
Citera
2022-09-12, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ava899
Hon borde fokusera på vad som är bäst för hennes parti och inte på att få så mycket uppmärksamhet som möjligt.

Svårt att fokusera när man är så berusad. Dock mycket lättare att vara ärligt med det man tänker och tycker.
Citera
2022-09-12, 17:40
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megatron
Din fråga är alltså:
Varför i helvetet blir det uppmärksammat när en representant från ett parti som i åratal har jobbat med naziststämpel, har tagit fram en vitbok som visar ett jobbigt förflutet och sparkat ut massor med anhängare som är nazister och som gör allt för att bli rumsrena - står på valvakan och gör nazistreferenser? Är det din fråga?

Det var inte min fråga. Du verkar fatta noll.
Citera
2022-09-12, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glorkas
1. Man får skämta.

2. SD har lite extra goda skäl att skämta och retas med tanke på hur man behandlats sedan 2006.

3. Det är INTE vänstern som dikterar vad man får och inte får skoja om.

Oavsett vad man tycker om de onda dumma nazisterna i SD: man får skoja om allt. Humor är fortfarande tillåten och vi har yttrandefrihet.

Hade du reagerat likadant om en sosse hade varit stupfull och vrålat ur sig islamistiska slagord gentemot kristna svenskar? Eller om typ Annie Lööf hade sagt något om islamismens storhet för att skoja med alla SD:are som fullkomligt avskyr henne?

Förtroendevalda politiker har ingen anledning att dra nazistskämt under valvakor.
Senast redigerad av Aloe-Blacc 2022-09-12 kl. 17:43.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelstall
Detta fenomen inom samma parti som händer gång på gång.

Och alla dessa ursäkter, "Skämt" "fylla" osv

Att ingen ser kopplingar med SDs historia.

Om någon i SD skulle sagt ”Jag håller stenhårt på Tyskland ikväll i fotbolls vm” hade dina vänster cylindrar rykt då också …
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av belf
Trollning kallas det. Jag gillar det

Ja, det här är inte ovanligt att man vill visa de sina att man inte "släpper sina rötter" utan fortfarande står stadigt i den bruna myllan.
Citera
2022-09-12, 17:42
Medlem
Nooomys avatar
Oj! Vad jag blir förvånad av att det finns nynazister i ett parti grundat av nynazister!

Det hade jag aldrig trott!
Citera
2022-09-12, 17:42
Medlem
ThExanors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Så en svensk nynazist som gör en Hitlerhälsning sträcker ut armen och utropar "Segerhälsning"?
Som du vill, det är allt om vart man strävar/strövar, eller?
Citera
2022-09-12, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Sojapojkarna har talat

Helvete vad patetiska ni är. Skäms ni inte?

Den där referensen flög över mitt huvud är jag rädd. Du menar att jag är vegan kanske?
Citera
Medlem
Cykelstalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rallyjonny
Om någon i SD skulle sagt ”Jag håller stenhårt på Tyskland ikväll i fotbolls vm” hade dina vänster cylindrar rykt då också …

Hahah, på vilket sett är det likt "Helg seger"?

Från ett gammalt nazistparti. Kom igen...
Citera
Medlem
Glorkass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Hade du reagerat likadant om en sosse hade varit stupfull och vrålat ur sig islamistiska slagord gentemot kristna svenskar?

Förtroendevalda politiker har ingen anledning att dra nazistskämt under valvakor.

Ja, utan tvekan. Jag står upp till hundra procent för vänsterns rätt att skämta om vadsomhelst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in