Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-09-12, 17:28
  #265
Medlem
Megatrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Returpapper
Nej din idiot, din hjärna spårar in på nasse på grund av dina läs och skriv svårigheter.

Skrivsvårigheter är ett ord!
Citera
2022-09-12, 17:28
  #266
Medlem
area50s avatar
Hon är pinsam och skadar nog SD mer än att göra nytta. Riks-tjejerna har nog lockat en & annan till att sympatisera med SD, men denna 26 år gamla fjortis borde skärpa till sig i fortsättnignen.
Citera
2022-09-12, 17:28
  #267
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
Hon har ju skrivit om "helg seger" redan den 9 September, alltså ingen felsägning: https://twitter.com/fallenkvist/stat...XBsfOtOmEBvZVQ

Bra försök, hon har dock redan erkänt att hon drog nazireferensen på skoj.
Citera
2022-09-12, 17:28
  #268
Medlem
Ja om det är det första man tänker på när man är full så blir det så.
Tydligen är det mycket 88 som snurrar runt i skallen.

Tycker nån inte det är i helt normalt så kan SD vara fel parti för dem. Att få folk att hålla käft nyktra är tillräcklig utmaning för stackars Jimmie
Citera
2022-09-12, 17:29
  #269
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CB1
Du vet att typ hela befolkningen i Sverige var rasister förr? Nazism existerar inte i Sverige.

Jo, det gör den. Här och nu
Citera
2022-09-12, 17:29
  #270
Medlem
ThExanors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kall-Kyl
Du menar när var sieg heil en hälsningsfras bland nazister? Tja, det är liksom sen gammalt.

Nej, men perfekt relativt. Tänk att det är du som är nazisten!
Citera
2022-09-12, 17:29
  #271
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megatron
Kontext sa jag ju... google it.

Ja, jag förstår att det blir mer uppmärksammat men min fråga kvarstår.
Citera
2022-09-12, 17:31
  #272
Medlem
Cykelstalls avatar
Detta fenomen inom samma parti som händer gång på gång.

Och alla dessa ursäkter, "Skämt" "fylla" osv

Att ingen ser kopplingar med SDs historia.
Citera
2022-09-12, 17:31
  #273
Medlem
Ännu ett inlägg helt utan verklighetsförankring och man tillåter det vara kvar typiskt. Sedan när blev ord kombinationen seger helg nazism? Sist jag kollade var det på en söndag och dom gjorde succé i valet. Varför tar man inte upp att S körde med rött tema så som hakkorset på nazi Tysklands flagga och drar lika hjärndöda paralleller där?
Citera
2022-09-12, 17:31
  #274
Medlem
Zvenzzonzs avatar
Har alltid fått dåliga vibbar av Rebecka. Jag själv röstar på Sverigedemokraterna men hennes sätt att formulera sig på är faktiskt ruggigt dåligt. Hon ska alltid vara så grov och alltid tro sig vara bättre än andra. Sen att hon gör detta förvånar mig inte. Det är skamligt, lär dig att kontrollera och hantera alkoholen.
Citera
2022-09-12, 17:32
  #275
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scribble
Otroligt roligt ju. Allt som trigger vänstern är roligt f.ö.

Tror många i vänstern hade triggats av lite jude-bashing. Kanske något ordentligt bokbål. Inte små futtiga koranbränningar! Varför inte saluföra utomhusgrillar i i gaskammarstil! Det hade nog triggat vänstern. Kör hårt vetja! De e ju bara på skoj.
__________________
Senast redigerad av Kall-Kyl 2022-09-12 kl. 18:31.
Citera
2022-09-12, 17:32
  #276
Medlem
Vargunge1s avatar
Hela hennes uppenbarelse andas mentalt efterbliven. Som en 12 åring
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback