2022-09-12, 17:10
Medlem
Hon borde fokusera på vad som är bäst för hennes parti och inte på att få så mycket uppmärksamhet som möjligt.
Citera
2022-09-12, 17:12
Medlem
Så jävla spånigt, onödigt och dumt. Det är sån här oseriös skit som hindrar många från att rösta på SD. De är alldeles för slappa med att rensa ut slöddret.
Citera
2022-09-12, 17:13
Medlem
Skeldersans avatar
Haha, finns väl ingen som tror att hon på allvar tänkte säga "helg seger"? Vad betyder det ens?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
En rumän som är nazist, där ser man. Ett fall av jackie arklöv-syndromet menar du? då är det ju roligare att trolla de andra, som någon gjorde på cps valvaka
Rebecka, som tidigare hette Leila, är etnisk turk från Rumänien.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VespulaGermanica
”Helg seger i ett försök att spela på medias sedvanliga övertolkningar” - låter som en efterhandskonstruktion. Låter orimligt.

Svårt att tolka på annat sätt än att hon i överförfriskat tillstånd omdömeslöst råkat säga vad hon tänkte och snabbt kom på sig själv, och ändrade sig. Min tolkning dock.

Bara det faktum att hon erkänner att hon sa det "i ett försök att spela på medias sdvanliga övertolkningar" samt att hon "så här i efterhand inser att det var onödigt" är ju helt urblåst av henne. Speciellt när hon senare till andra tidningar än Expressen plötsligt menade att det kom fel ur munnen rent grammatiskt och det var allt.

Hon är ju inte vidare smart om man säger så.
Citera
2022-09-12, 17:14
Medlem
belfs avatar
Trollning kallas det. Jag gillar det
Citera
Avslutad
Ännu en brunmustig Hanif Bali blatte som vill bli svensk nazist.
Citera
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megatron
Så det är att böja sig för vänsterpöbeln och deras Marxistiska utryckspolis att inte säga nazistiskta och rasistiska saker? Så då ska de hållas? Jag är inte vänster och det är ju inte Jimmie heller. Jag är övertygad att han inte uppskattar detta.

Att säga "helg seger" på fyllan är så oskyldigt det kan bli. Hon säger ju inte ens HELL seger så jag ser inte vad problemet är (inte för att jag har någonting emot det )

Det är helt jävla sjukt att folk ens lägger någon energi på det här.
Det visar ju egentligen bara hur djupt störda i huvudet människor är idag. Någonting har blivit fel.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ava899
Rebecka, som tidigare hette Leila, är etnisk turk från Rumänien.
En zigenare menar du.
Citera
2022-09-12, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Att säga "helg seger" på fyllan är så oskyldigt det kan bli. Hon säger ju inte ens HELL seger så jag ser inte vad problemet är (inte för att jag har någonting emot det )

Det är helt jävla sjukt att folk ens lägger någon energi på det här.
Det visar ju egentligen bara hur djupt störda i huvudet människor är idag. Någonting har blivit fel.

Jo, för det är ju väldigt rimligt av en politiker att dra nazistskämt på en valvaka, speciellt när hon representerar ett parti som jobbat väldigt hårt för att få bort rasiststämpeln.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scribble
Otroligt roligt ju. Allt som trigger vänstern är roligt f.ö.

Jättekul att trigga med nazistiska antydningar. Vore lika kul om någon från vänstersidan hade ropat "Allah Akhbar" om dom vann också för att trigga högersidan. Ellerhur? Du och Rebecka Smartenkvist hade inte alls blivit triggade då?

Höhöhö.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asb3rger1337
Fy faaaaaaaaaan va pinsamt. Jag gillade ju hennes engagemang. Förstör för allt. Hon e nog tyvärr inte så smart.

jag hoppas att hon lixom skämtat om de me någon innan internt och sen blev full o tykte de va kul, men SD borde håll sina figurer i skinnet, men så säger man itne i en intervju inte ens på skämt? Hon ryker nog snart, och helt självförvållat..

Enligt henne själv var hon full och borde nog inte givit intervjuer...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in