Flashback bygger pepparkakshus!
2022-09-09, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
”Finns det vatten i sjön? Om det är en sjö finns det vatten.”

Killen snackar ju bara skit!

That’s shit, mannen!
Hahahaha det va faktiskt Hysteriskt roligt emellanåt
Allt e ett stort jävla misslyckat skämt! Han är i en fet psykos på kola! Men måste säga att det finns fan inget content likt detta! Ser fram emot nästa video!
Citera
2022-09-09, 18:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kavajfyllo
Har ni sett tjockisens fru också? Helvete vad ful hon är. Han fick väl inget bättre? Eller vad tror ni?

Han fick inget annat.

Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Tro mig, många brudar tränar efter Olof.

Utvecklingsstörda alla.
Citera
2022-09-09, 18:55
Citat:
Ursprungligen postat av Kavajfyllo
200 kg? Tjockis har själv sagt att han väger betydligt mer än så...

Nu har ju Tjockis aldrig yttrat ett sant ord så.....

Citat:
Hon är en rätt framgångsrik modell.

Haha nej.

Citat:
Tro mig, många brudar tränar efter Olof.

Neeej

Citat:
han har karisman och framgången.

Nej.

Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone

Och det kanske flyger apor ur min röv nästa gång jag drar ner byxorna.

Låter betydligt troligare.

Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Han fick inget annat.

Har har knappast fått henne heller. Han betalar på ett eller annat sätt.

Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Utvecklingsstörda alla.

Ja precis, varken mer eller mindre.
Citera
2022-09-10, 00:49
Medlem
.alprazolam.s avatar
Förstår inte hur folk fortfarande håller på & tjabblar om Olof K's pengar. Uppenbarligen är snubben rik, han har bevisat det gång på gång nu.
Jag var själv skeptisk i början, men man kan inte gå på Rolex & ta en faktura på två klockor i den prisklassen.

Han har bevisat sig tillräckligt nu, men skulle gärna vilja veta vad det är han gör för att få in pengar mer specifikt än att någon säger att han är en scammer. Det säger inte mig nånting.
Citera
2022-09-10, 00:58
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .alprazolam.
Förstår inte hur folk fortfarande håller på & tjabblar om Olof K's pengar. Uppenbarligen är snubben rik, han har bevisat det gång på gång nu.
Jag var själv skeptisk i början, men man kan inte gå på Rolex & ta en faktura på två klockor i den prisklassen.

Han har bevisat sig tillräckligt nu, men skulle gärna vilja veta vad det är han gör för att få in pengar mer specifikt än att någon säger att han är en scammer. Det säger inte mig nånting.

one who perpetrates a scam : a person who commits or participates in a fraudulent scheme or operation.
Citera
2022-09-10, 03:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .alprazolam.

Kul att du dyker in och berättar för alla hur det står till samtidigt som du själv bekräftar att du inte har någon jävla aning om hur det står till...

Du tror alltså att snubben är rik för att han köpt någon dyr klocka där själva köpet redigerats bort för att sedan visa ett kvitto? Men låt säga att vi bortser från alla tveksamheter kring tjockisens klockaffärer, då är din definition av en "rik snubbe" alltså en tjockis som bor i pappas hyresrätt med klockor som är värda mindre än en svennebanan-knegares bostad?

Kan du då svara på varför denna rika snubben aldrig ägt eller visat upp någon bostad förutom sin pappas hyresrätt?
Citera
2022-09-10, 03:37
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Bjuder in 30-40 pers och bara 6 kom... kul att vara olof.

Och den vettigaste av de sex ruttnade och gick efter en halvtimma av Olofs mongosnack trots att fettot vägrade släppa hans hand.

Farsan ska ju inte räknas heller då han bara var där för sin grabbs skull.

Så...4 fans Olof. Tungt mannen!
Citera
2022-09-10, 09:23
Citat:
Hon är en rätt framgångsrik modell. Tro mig, många brudar tränar efter Olof. Han är inte bildskön och vältränad kanske, men han har karisman och framgången.

För vilken modell agentur? Samhall?
Citera
2022-09-10, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krendel
För vilken modell agentur? Samhall?

Nej, hon jobbar på den internationella marknaden. Precis som Kung Olof G!
Citera
2022-09-10, 10:33
Medlem
Rainmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spanjolett-Rudis
Och den vettigaste av de sex ruttnade och gick efter en halvtimma av Olofs mongosnack trots att fettot vägrade släppa hans hand.

Farsan ska ju inte räknas heller då han bara var där för sin grabbs skull.

Så...4 fans Olof. Tungt mannen!

Vem var lirarn som satt med svart kavaj och backslick. Han passade ju in i det sällskapet som handen i handsken.
Citera
2022-09-10, 18:05
Medlem
Mandzukics avatar
Meh.

I början tyckte man att han var spännande och lite vågad men jösses killen är ju tråkig

Lika spännande som Fredrik och Filip.. En festkväll Olof är nog fan rena sömnpilleret 🤣
Citera
2022-09-10, 19:21
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kent.Kotte
Precis vad denna tråd behövde, en ny Mofasti…

Det är troligtvis mofastis andra konto, otroligt att folk blir baitade av detta troll
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in