Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-09-08, 22:32
  #94573
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Politiet bruker mange triks i Ludo. Men de bløffer ikke publikum med å si at hettemannen er sjekket ut dersom han ikke var det. De kan holde opplysninger tilbake, unngå å snakke om ting.. Men de kan ikke bløffe å si hettemannen er sjekket ut dersom han ikke var det. Det er usansynlig. Vi må forholde oss til att hettemannen er sjekket ut, sånn er det. Vi kan heller ha fokus på de to fotgjengerne som IKKE er sjekket ut av saken For der ligger løsningen, det vedder jeg på. Både der og i Ås.
Hm.. Kan muligens være en Hettekvinne? Da har ikke politiet bløffet. Litt triks er lov
Citera
2022-09-08, 22:35
  #94574
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Hm.. Kan muligens være en Hettekvinne? Da har ikke politiet bløffet. Litt triks er lov
En lokal pakistansk mann kledd som kvinne.
Citera
2022-09-08, 22:48
  #94575
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
En lokal pakistansk mann kledd som kvinne.
Nei. Det var i såfall en Hettekvinne. Men Hettevesenet har mest sannsynlig ingenting med saken å gjøre.

Jeg gleder meg til å se den nye serien om saken.

Sagt om serien: "Det er dette vi forsøker å belyse: Hvorfor har du og jeg alle disse ideene om hva som har skjedd og hvem er de som har vært med å skape disse inntrykkene?"

Dette fokuset er interessant synes jeg.
__________________
Senast redigerad av Havhest 2022-09-08 kl. 22:53.
Citera
2022-09-08, 22:56
  #94576
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Nei. Det var i såfall en Hettekvinne. Men Hettevesenet har mest sannsynlig ingenting med saken å gjøre.

Jeg gleder meg til å se den nye serien om saken.

Sagt om serien: "Det er dette vi forsøker å belyse: Hvorfor har du og jeg alle disse ideene om hva som har skjedd og hvem er de som har vært med å skape disse inntrykkene?"

Dette fokuset er interessant synes jeg.
Filmen er helt uinteressant. Det samme også innlegg på diverse fora. Politiet er lei og lar aeh i stikken.
Citera
2022-09-08, 23:17
  #94577
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Filmen er helt uinteressant. Det samme også innlegg på diverse fora. Politiet er lei og lar aeh i stikken.

Jeg skal ikke uttale meg om filmen før jeg har sett den, men noe nytt kommer nok ikke frem. Når det gjelder politiet, så er de absolutt ikke leie, og de har ikke latt AEH i stikken. Tvert i mot, de jobber for fullt med saken, og er trygge på at den blir løst🧐
Citera
2022-09-08, 23:25
  #94578
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Filmen er helt uinteressant. Det samme også innlegg på diverse fora. Politiet er lei og lar aeh i stikken.
Jasså du!

Apropos påske-hypotesen din...
Jeg leste litt mer, slik du ba meg om å gjøre.

Sporene på åstedet tyder på at det er TH som er offeret ifølge hypotesen din (ref blodet på dørstolpene).
__________________
Senast redigerad av Havhest 2022-09-08 kl. 23:38.
Citera
2022-09-08, 23:50
  #94579
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Kanskje du har forklart det før, men hva skulle formålet være med å formidle til publikum at personen var sjekket ut av saken, hvis han faktisk var innblandet?



Ja, folk er heldigvis forskjellige. Jeg kjenner meg mye igjen i TH, men hvis han er innblandet i denne saken, skjønner jeg ikke i det hele tatt hvordan han har tenkt.


Hva skulle de sagt? Vi sitter på info som langt på vei taler for at dette kan være TH? Jeg tror ikke formålet var å formidle noe som helst til publikum i så måte. Men en fortsatt etterlysning etter noen du har en sterk mistanke om hvem er og kanskje har fått underbygget er vel strengt talt unødvendig å holde gående? Kanskje de tenkte det kunne skape litt røre i hue på noen som så et behov for å kontakte hverandre også om de satt der med viten om og disse opplysningene kom litt som en «hjelp fra oven». Men til samme tid, absolutt ikke.

Nå vet ikke jeg hvorfor du har et behov for å dele med deg at du kjenner deg mye igjen i TH. De fleste vet veldig lite om han og med det ville ha problemer med å kjenne seg igjen i, noe du da forteller at du gjør. Du kan selvsagt være av typen som kjenner deg igjen i andre med tanke på hva saldoen din på konto er, at kona di har vært utpå, at du har tre barn, at du driver et vellykket foretak og andre greier folk bruker uttrykket kjenne seg igjen i om. Og det kan være at du faktisk kjenner han. Samma det, du deler med deg av i hvertfall.
__________________
Senast redigerad av Kokadu 2022-09-08 kl. 23:58. Anledning: Tillegg
Citera
2022-09-09, 00:00
  #94580
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troverdig
Du har et poeng😎

Slikt skjer.
Citera
2022-09-09, 00:08
  #94581
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Hva skulle de sagt? Vi sitter på info som langt på vei taler for at dette kan være TH? Jeg tror ikke formålet var å formidle noe som helst til publikum i så måte. Men en fortsatt etterlysning etter noen du har en sterk mistanke om hvem er og kanskje har fått underbygget er vel strengt talt unødvendig å holde gående? Kanskje de tenkte det kunne skape litt røre i hue på noen som så et behov for å kontakte hverandre også om de satt der med viten om og disse opplysningene kom litt som en «hjelp fra oven». Men til samme tid, absolutt ikke.

Nå vet ikke jeg hvorfor du har et behov for å dele med deg at du kjenner deg mye igjen i TH. De fleste vet veldig lite om han og med det ville ha problemer med å kjenne seg igjen i, noe du da forteller at du gjør. Du kan selvsagt være av typen som kjenner deg igjen i andre med tanke på hva saldoen din på konto er, at kona di har vært utpå, at du har tre barn, at du driver et vellykket foretak og andre greier folk bruker uttrykket kjenne seg igjen i om. Og det kan være at du faktisk kjenner han. Samma det, du deler med deg av i hvertfall.
Man kan kjenne folk på skoene har jeg hørt. Mulig derfor jeg har skodilla. Jeg kjenner meg selv igjen, når jeg møter mennesker med umettelig appetitt på sko.
Citera
2022-09-09, 00:18
  #94582
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Man kan kjenne folk på skoene har jeg hørt. Mulig derfor jeg har skodilla. Jeg kjenner meg selv igjen, når jeg møter mennesker med umettelig appetitt på sko.


Skjønner. Noen favorittmerker? Noensinne eid et par Sprox? Humrer.
Citera
2022-09-09, 01:01
  #94583
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Skjønner. Noen favorittmerker? Noensinne eid et par Sprox? Humrer.
Det der med sko er presis vitenskap. Nå vet vi jo bare hvilken såle det var på sproxene i S4. Jeg kan ikke dømme en person på sålene. Knegger.
Citera
2022-09-09, 01:45
  #94584
Medlem
Da har jeg lest boka Lørenskog mysteriet. Meget godt skrevet.... must read
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback