2022-09-02, 06:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneTwoZero
Nja...eller tvärtom..
Anar en viss ironi, hoppas jag iaf..

Så länge media och andra politiska partier mobbar SD så växer dem. Intressant då att man fortsätter, eller?
Citera
2022-09-02, 06:07
Avslutad
Det är en ren tidsfråga innan SD förbjuds och tvångsupplöses av sossarna. S är autoritära och saknar helt skam. Dessutom har de under ett halvt sekel placerat sina egna partiböcker på varenda strategisk position i hela samhällsapparaten. När partiförbudet kablas ut kommer det inte att bli någon diskussion om saken. De övriga oppositionspartierna kommer att vara tysta och huka, väl medvetna om att de kan vara näst på tur. Gammelmedia kommer att vara enig och stödja S. Varenda politisk krönikor och ”expert” kommer att anse att det var rätt beslut och absolut nödvändigt för att ”rädda demokratin”.

Sossarnas maktinnehav får inte hotas, det blir budskapet. Och många kommer att anse att det var rätt och lite skönt att SD försvann, för många demokrater föredrar ironiskt nog diktatur framför demokrati.
Citera
2022-09-02, 06:07
Medlem
vem som an kommer att styra de kommande aren far det formodligen inte latt, EU, USA, FN, WEF, george soros, bill gates, rothschilds, rockefellers...osv , ar krafter aven lilla sverige maste lyda till/kampa emot.
SAP kanner sa klart att styret rinner dem ur handerna, i opposition kan dom da sitta och saga “titta, vad var det vi sa”
Senast redigerad av Kirev 2022-09-02 kl. 06:10.
Citera
2022-09-02, 06:08
Medlem
CassandraCs avatar
men när greta sprang runt med anfifa tröjor och andra kändisar konstant sprungit runt med soviet loggor och sedan nedmonterat vår energi, detta har inte varit något hot från ryssland, detta har varit för klimatet, cant make this shit up

samma dårar som totalt satt europa i beroendeställning till ryssen och skrattat trump i ansiktet när han varnade för just detta år 2017 ska nu förklara för oss att sd är ryssen , gotcha
Senast redigerad av CassandraC 2022-09-02 kl. 06:11.
Citera
2022-09-02, 06:13
Medlem
Mullrets avatar
Ingen tror väl på det tunna budskapet. Visar att S är desperata.

50000 poliser är ett annat löfte. Har det tillkommit 500 under hela mandatperioden?

Folk ser igenom skitsnacket numera.

SD garanterar en förändring. Hur den blir är oklar, men hoppas den blir med mindre blåa dunster.
Senast redigerad av Mullret 2022-09-02 kl. 06:35.
Citera
2022-09-02, 06:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CassandraC
men när greta sprang runt med anfifa tröjor och andra kändisar konstant sprungit runt med soviet loggor och sedan nedmonterat vår energi, detta har inte varit något hot från ryssland, detta har varit för klimatet, cant make this shit up

samma dårar som totalt satt europa i beroendeställning till ryssen och skrattat trump i ansiktet när han varnade för just detta år 2017 ska nu förklara för oss att sd är ryssen , gotcha
haha jag kommer val ihag ilmar reepalu's lenin portratt han hade pa kontoret i malmo stadshus, och en av hans undersatar -astrodildo(stavning?)med sina che guevara pins .... inget direkt fel i det om man oppet publikt star fast for det.
Citera
2022-09-02, 06:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anomalign
Ryssland har understött populistiska missnöjespartier runt om hela västvärlden över lång tid, så det är klart att det finns en befogad oro, speciellt i dessa tider.
Och vad tror du gynnar de än mer? Kanske ett land fyllt med kriminellt drägg som skjuter och våldtar.. Dock behöver de ej sponsra den utvecklingen för ni vill ha det så helt på egen hand.
Citera
2022-09-02, 06:29
Medlem
L-Y-Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenlysandeJarl
Att SD går starkt eller att sossarna gör allt för makten? Vad syftar du på
SD:s påtagliga rysskoppling. Det enda relevanta egentligen. Kommentar?
Citera
2022-09-02, 06:37
Medlem
Callebiltes avatar
Jag skrattade så jag grät när jag hörde om detta.

Såssarna har lämnat hela landet i brinnande ruiner och så säger de att SD är ett säkerhetshot.

Såssarna som läckt hemlig information i bla transportstyrelseskandalen där ansvarig inte ens fick fängelse utan nytt toppjobb...

Man häpnar.
Citera
2022-09-02, 06:40
Medlem
Poor.Boy.Valentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callebilte

Såssarna har lämnat hela landet i brinnande ruiner och så säger de att SD är ett säkerhetshot.

Såssarna som läckt hemlig information i bla transportstyrelseskandalen där ansvarig inte ens fick fängelse utan nytt toppjobb...

Man häpnar.
Måste kännas tufft att leva i ett land som ständigt brinner, men som aldrig riktigt brinner ner till grunden.
Citera
2022-09-02, 06:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Callebilte

Man häpnar.

Sosse Svensken kommer inte nog ihåg allt skit de gjort, därav ständiga idiot påhopp på SD...
Citera
2022-09-02, 06:44
Medlem
Witkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karin666
Socialdemokraterna pekar ut sd som ett hot med Ryssland koppling och det är en säkerhets risk säger dom

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/5BJn9E/s-plan-i-valspurten-sverigedemokraterna-kan-utnyttjas-av-ryska-intressen
Sossarna är ju rena rama demokraterna alltså den amerikanska varianten. Så sjukt maktfullkomliga, det före detta arbetarpartiet har blivit något helt annat efter 60-talet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in