2022-09-01, 17:13
Medlem
Hej ska snart åka på en resa med en del jobbiga personer vilket gör att det är trevligare att vara onykter!

Men man får inte åka onykter i fordonet så hur döljer jag bäst att jag är lite onykter tuggummi går bort för det använder jag aldrig annars räcker ta med en tub tandkräm i innerfickan?
2022-09-01, 17:15
Medlem
GeleZachas avatar
Kaffe brukar hjälpa en hel del mot alkoholdoft om det finns möjlighet
2022-09-01, 17:18
Medlem
En klassiker mot alkoholdoft. Är violpastiller.
2022-09-01, 17:19
Medlem
DipsMedSlipss avatar
Vad är det för fordon? Droska med häst eftersom det ser illa ut för allmänheten?
2022-09-01, 17:19
Medlem
Arbetsskyggs avatar
Erfarenhet. Det finns inga genvägar. Riktigt garvade alkisar är inte de som stövlar omkring på fyllan i den lokala stadsparken utan mellanchefer på Svenssonföretag som drar i sig en sjuttis om dagen och ändå klarar av att hämta ungarna, jobba heltid, handla mat och hantera sig i vardagen. För det krävs tolerans och det kräver tid och övning.

Som allting annars, alltså. Det finns inga genvägar till den perfekta toleransen.
2022-09-01, 17:22
Medlem
Zvenzzonzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guderian99
Hej ska snart åka på en resa med en del jobbiga personer vilket gör att det är trevligare att vara onykter!

Men man får inte åka onykter i fordonet så hur döljer jag bäst att jag är lite onykter tuggummi går bort för det använder jag aldrig annars räcker ta med en tub tandkräm i innerfickan?

Använd dig av munskölj, tar bort doften direkt
2022-09-01, 17:31
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guderian99

Fisherman friend är ba tar bort alkoholsmak ur käften
2022-09-01, 17:35
Medlem
Nattjags avatar
Inta alkoholen rektalt?
2022-09-01, 17:56
Medlem
Drick fittsaft eller eller holy-water.
2022-09-01, 17:58
Medlem
Knarka istället, luktfritt
2022-09-01, 18:15
Moderator
Allaballawallas avatar
Citat:
Trådar om alkoholism, baksmälla och andra hälsorelaterade tillstånd skall postas i Medicin & Hälsa.

Trådar om trams, fylla och andra ovidkommande saker postas i annat lämpligt forum men INTE i alkohol.

Här diskuterar vi alkoholdrycker, alkoholkultur och därtill hörande spörsmål.

Trådar som avviker från detta kommer att låsas/Mod.

(FB) Viktigt - regler för alkoholforumet!

Tråd låst.

/Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback