Det närmaste jag har vart det är att jag matchade och träffade en kvinna som hävdade att hon legat med en massa kändisar och att hennes son förmodligen var en känd dokusåpapersonlighets son, alternativt en folkkär känd artists son.
En rätt söt Paradise Hotel-tjej. Skrev lite men när vi väl skulle styra upp något så föreslog hon hela tiden en viss bar på semesterön där vi matchade. Fick intrycket av att hon troligen jobbade extra som inkastare till stället så det rann ut i sanden. Vatten under broarna, vi kommer aldrig få veta.
En tjej från kärleken flyttar in - Slutade med att vi rök ihop med varann på tinder då jag ”ställde fel fråga”.
Anna Benich - Jag var 26 vid tillfället och hon 46. Vi sågs hemma hos henne på Östermalm och hade en ljuvlig kväll tillsammans. Hon sökte också vid tillfället en inneboende och jag fick första tjing efter vår träff, men då jag bor i en annan stad så fick livet en annan vändning och jag fick tacka nej. Funderar dock än idag på hur vårt liv hade sett ut tillsammans..