Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-08-18, 10:57
  #10477
Avstängd
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PuncturedBladder
Lägger denna här:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...k-med-piggelin

Vet inte vem som är idioten här, kunden eller journalisten som skrev en helt substanlös artikel men företagets sågning av de båda var bra.
Till vår stora glädje är journalisten för dum för att förstå att han blivit förnedrad och publicerar sin artikel.

Glöm inte att använda annonsblockerare innan ni klickar på länken.
Piggelinfifflet är ett solklart fall av krympflation. Bra att företagens smyghöjningar uppmärksammas. Höja priset några öre men ta bort 30% av de goda glassarna ur förpackningen

Annat är det i riktiga länder som inte manipuleras av EU. De som säljer snabbnudlar i Thailand har nyligen ansökt hos regeringen om att få höja priset med några öre. Regeringen har haft prishöjningsstopp på nudlar sedan 2008!
__________________
Senast redigerad av wwr 2022-08-18 kl. 11:28.
Citera
2022-08-25, 13:23
  #10478
Medlem
Bluebeast72s avatar
Jennie borde tänka på o gå av sig sina xtra kilon istället för o störa sig på upptagna parkeringar..omg


https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...eparkeringarna

alla familjeparkeringar stjäls av medelålders män i sportbilar..ojoj..
Citera
2022-08-25, 13:50
  #10479
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Jennie borde tänka på o gå av sig sina xtra kilon istället för o störa sig på upptagna parkeringar..omg


https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...eparkeringarna

alla familjeparkeringar stjäls av medelålders män i sportbilar..ojoj..
Det är väl i och för sig ganska grisigt och respektlöst av dessa sportbilsgubbar att ta platser som är förbehållna för andra. Är du själv en sådan månne? Ser inga andra idioter här förutom denna klientel.
Citera
2022-08-25, 15:02
  #10480
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pf10
Det är väl i och för sig ganska grisigt och respektlöst av dessa sportbilsgubbar att ta platser som är förbehållna för andra. Är du själv en sådan månne? Ser inga andra idioter här förutom denna klientel.
Så folk med sportbil kan inte ha barn eller barnstol?
Citera
2022-08-25, 15:10
  #10481
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pf10
Det är väl i och för sig ganska grisigt och respektlöst av dessa sportbilsgubbar att ta platser som är förbehållna för andra. Är du själv en sådan månne? Ser inga andra idioter här förutom denna klientel.

Förstår inte varför barnfamiljer inte skulle kunna stå på en vanlig parkering. Det är bara ren lathet från småbarnsföräldrar som tror att allt kretsar kring dem.
Citera
2022-08-25, 15:40
  #10482
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Så folk med sportbil kan inte ha barn eller barnstol?
Sannolikheten för det är inte så stor nej.
Citera
2022-08-25, 15:42
  #10483
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Förstår inte varför barnfamiljer inte skulle kunna stå på en vanlig parkering. Det är bara ren lathet från småbarnsföräldrar som tror att allt kretsar kring dem.
För att den som äger parkeringen har bestämt att det ska vara så, vilket jag med äganderätten i minnet, tycker man ska respektera.
Citera
2022-08-25, 16:00
  #10484
Medlem
Jag brukar också ställa mig på familjeparkeringen för att slippa få en dörr i sidan från en tanklös idiot. Dessutom har folk problem med att ställa sig rakt och mitt i den lilla rutan. Ibland är det nästan hopplöst att klämma in sig i bilen när nån har ställt sig idiotiskt trots att jag är smal. Dock är det ett annat ICA Maxi i en annan del av landet och där är nämnda p-platser längst bort från entrén.

Edit: Ja jag är man och medelålders. Jag har dock inte någon sportbil men är rädd om mina bilar ändå.
__________________
Senast redigerad av Palkranen 2022-08-25 kl. 16:05.
Citera
2022-08-25, 16:17
  #10485
Medlem
ETA2824-2s avatar
Så man kan inte ha familj om man kör en sportbil? Vilken idiot, ser dagligen föräldrar åka runt i sportbilar.
Citera
2022-08-25, 17:31
  #10486
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Jennie borde tänka på o gå av sig sina xtra kilon istället för o störa sig på upptagna parkeringar..omg


https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...eparkeringarna

alla familjeparkeringar stjäls av medelålders män i sportbilar..ojoj..

Vad har hennes vikt med det att göra? Hon har precis fött barn och har helt rätt.
Citera
2022-08-25, 18:36
  #10487
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Vad har hennes vikt med det att göra? Hon har precis fött barn och har helt rätt.
Hon bör gå ner o således gå mer, skylla på nyfödda..jo tjena. Behöver inte se ut som barbapappa för det
Citera
2022-08-25, 18:45
  #10488
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Hon bör gå ner o således gå mer, skylla på nyfödda..jo tjena. Behöver inte se ut som barbapappa för det

Om hon behöver gå mer och ned i vikt (enligt dig), är det nog inte till och från bilen som är problemet.
Den parkeringen är bland annat till för säkerheten till de små.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback