Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-07-25, 15:58
  #325
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LBeria
Men det här är ju just en skvallertråd, eller hur? Vill man diskutera hans stavhoppande finns det ju andra trådar avsedda för det.

Vem skvallrar ens? Har du något att säga, så ta det med personen ifråga..
Citera
2022-07-25, 16:16
  #326
Avstängd
Ryskafurstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LBeria
Men det här är ju just en skvallertråd, eller hur? Vill man diskutera hans stavhoppande finns det ju andra trådar avsedda för det.

Jag tror vi har med en sekundärkränkt supporter att göra.

Alltså vad fan Det är Armand Duplantis och detta är Flashback Skvaller. Såhär skvallras det friskt om alla kända såklart.
Citera
2022-07-25, 17:20
  #327
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Tjejerna verkar galna i honom.

Är han snygg? Eller är det pengarna?
Nej ful tycker dom flesta och hans nuvarande tjej visste inte vem han var när han kontaktade henne. Hon sade nej till att ha honom som följare på Instagram. Dom hade gemensamma vänner och dom tjatade på henne så hon gav med sig. Hon verkar mest less på att följa med på alla mästerskapen och synas med en ful kille som hon är längre än det syns på bild. Inte kul när man är fotomodell det kan man förlora jobb på. Hon föll nog mest för grupptrycket från deras gemensamma vänner. Hon hade väl inte blivit accepterad hos deras vänner om hon tackat nej. Det ser ut som att han är brutal i samlivet men det är inte ovanligt. Han tjänar pengar men en medelmåtta hockey spelare i NHL tjänar mer har han själv sagt. Om man tittar på hans föräldrar relation verkan den mer sund och att Mamman mår bra i äktenskapet. Samma sak med Hockey spelare i NHL dom är kända att vara hårdförda mot tjejer. Någon tjej ikon är han inte snarare tvärtom gayikon. Eftersom den typen av killar inte är populära hos tjejer ses bara som ett pök objekt.
__________________
Senast redigerad av Ricardos 2022-07-25 kl. 17:25.
Citera
2022-08-04, 12:11
  #328
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Nej ful tycker dom flesta och hans nuvarande tjej visste inte vem han var när han kontaktade henne. Hon sade nej till att ha honom som följare på Instagram. Dom hade gemensamma vänner och dom tjatade på henne så hon gav med sig. Hon verkar mest less på att följa med på alla mästerskapen och synas med en ful kille som hon är längre än det syns på bild. Inte kul när man är fotomodell det kan man förlora jobb på. Hon föll nog mest för grupptrycket från deras gemensamma vänner. Hon hade väl inte blivit accepterad hos deras vänner om hon tackat nej. Det ser ut som att han är brutal i samlivet men det är inte ovanligt. Han tjänar pengar men en medelmåtta hockey spelare i NHL tjänar mer har han själv sagt. Om man tittar på hans föräldrar relation verkan den mer sund och att Mamman mår bra i äktenskapet. Samma sak med Hockey spelare i NHL dom är kända att vara hårdförda mot tjejer. Någon tjej ikon är han inte snarare tvärtom gayikon. Eftersom den typen av killar inte är populära hos tjejer ses bara som ett pök objekt.

Hans flickvän ser ju sjukt tråkig ut, media gillar att skriva om henne men jag och fler med mig tycks aldrig kunna lägga hennes namn på minnet, och det säger en hel del.

Jag tycker Mondo spelar i ligan över henne ärligt talat. Utöver Mondos sensationella talang så utstrålar han en positiv vibe, verkar genuin och trevlig, han ser oftast glad ut.

Tillskillnad från flickvännen som ser sur, bitter, kall, hård, ondsint och allmänt ointressant ut. Det är något med hennes utseende som jag verkligen inte tycker om.
Citera
2022-08-06, 13:21
  #329
Medlem
MrWins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Nej ful tycker dom flesta och hans nuvarande tjej visste inte vem han var när han kontaktade henne. Hon sade nej till att ha honom som följare på Instagram. Dom hade gemensamma vänner och dom tjatade på henne så hon gav med sig. Hon verkar mest less på att följa med på alla mästerskapen och synas med en ful kille som hon är längre än det syns på bild. Inte kul när man är fotomodell det kan man förlora jobb på. Hon föll nog mest för grupptrycket från deras gemensamma vänner. Hon hade väl inte blivit accepterad hos deras vänner om hon tackat nej. Det ser ut som att han är brutal i samlivet men det är inte ovanligt. Han tjänar pengar men en medelmåtta hockey spelare i NHL tjänar mer har han själv sagt. Om man tittar på hans föräldrar relation verkan den mer sund och att Mamman mår bra i äktenskapet. Samma sak med Hockey spelare i NHL dom är kända att vara hårdförda mot tjejer. Någon tjej ikon är han inte snarare tvärtom gayikon. Eftersom den typen av killar inte är populära hos tjejer ses bara som ett pök objekt.

Då vet vi hur Mondo sätter staven i lådan.
Citera
2022-08-06, 13:29
  #330
Medlem
Är inte Mondo en ganska tråkig person att skvallra om? Han gör liksom inga konstiga saker. Att han nämns som gayikon och sedan är så långtifrån det man kan komma säger nog mer om viljan att hitta på snaskiga saker att diskutera än att man snackar om Mondo och hans aktiviteter.

Iallafall mitt intryck av Mondo är positivt, det är kul att han härjar runt med sin stavhoppning och är framgångsrik. Jag tror att han har som mål att hoppa 6,30m så det är lite spännande att följa det.

Men privat så verkar han mest vara mammas pojke och därmed kanske det snaskigaste vi kommer att få läsa om honom är att han blev full och spydde utav ett glas vin (typ).
Citera
2022-08-06, 14:49
  #331
Medlem
fornamn.efternamns avatar
För mig är det fortfarande helt obegripligt att han valde att tävla för sverige?
Jag begriper inte det, dry måste ju finnas met pengsr att hämta i USA. Kan någon förklara.
Citera
2022-08-06, 14:52
  #332
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fornamn.efternamn
För mig är det fortfarande helt obegripligt att han valde att tävla för sverige?
Jag begriper inte det, dry måste ju finnas met pengsr att hämta i USA. Kan någon förklara.

Pengarna är nog liknande här i sverige då det mesta är olika bonusar och att han får betalt för att ställa upp i olika tävlingar. Den stora vinsten plockar han från sponsorer och det gör det samma vilket land han tävlar för så länge man är bäst och vet sitt värde och på det sättet lan förhandla.
Citera
2022-08-09, 15:18
  #333
Medlem
psaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fornamn.efternamn
För mig är det fortfarande helt obegripligt att han valde att tävla för sverige?
Jag begriper inte det, dry måste ju finnas met pengsr att hämta i USA. Kan någon förklara.
Även hans två bröder har valt svenska landslaget. Friidrott respektive baseboll.
https://omni.se/tredje-duplantisbror...elare/a/wOw9JL
Citera
2022-08-09, 21:43
  #334
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fornamn.efternamn
För mig är det fortfarande helt obegripligt att han valde att tävla för sverige?
Jag begriper inte det, dry måste ju finnas met pengsr att hämta i USA. Kan någon förklara.

En stor anledning är att man enbart behöver klara kvalgränser för att ta sig till stora mästerskap om man tävlar för Sverige. I USA så måste man ju även komma i toppen deras uttagningstävlingar som jag har för mig sker ganska tidigt på säsongen. Misslyckas man på uttagningstävlingen så blir det inget mästerskap.
Citera
2022-08-09, 21:54
  #335
Medlem
Snart kommer vi se rubriker som "Känd idrottsstjärna fast i knarkhärva."
Citera
2022-08-21, 07:14
  #336
Avstängd
wwrs avatar
Mondo framställs närmast som en gud av tidningarna. Det beror på hans lite "utomsvenska" bakgrund. Det blir lite tjatigt. Däremot är killen trevlig och världsbäst.

https://snipboard.io/Ac9IKZ.jpg
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback