2022-08-19, 15:51
Avslutad
Usch så äckligt hon Lotta Brome sitter och fiskar efter tjejens identitet. Jimmie är synbart på sin vakt och det förstår jag, klunsen Lotta har ju sexofredat unga tjejer tidigare genom att lägga sig på dem med sina kilon och äcklat sig. Att hon är tillbaka säger mycket om Mix Megapol.
Citera
2022-08-19, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kullamannenn
Kommer från Sölvesborg, håller på Mjällby, gillar hårdrock, Jimmie Åkesson följer henne och hennes syster på instagram.
Facebookvän med flera kända Sverigedemokrater.
Hon såg söt ut på facebook. Grattis till Jimmie om det är hon.
Citat:
Ursprungligen postat av Hallsakaeft
Det är väl klart det är Ebba Busch !

den där mandy k har iallafall på sin hångelbilder med nån på sin insta som inte är såvärst gamla, plus att en av pusspuss bilderna innehåller en bild på ett ultraljud av ett kommande barn ...

Hoppas det är Ebba
Det är hennes syster ryktet gör gällande.
Citera
2022-08-19, 15:52
Medlem
swebarbs avatar
vem den nya än är så är det inte äkta kärlek haha... är väl inte ebba ? säkert en yngre instagram bimbo tro fan han vill ha en sån tjej till avsugningar
Citera
2022-08-19, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
vem den nya än är så är det inte äkta kärlek haha... är väl inte ebba ? säkert en yngre instagram bimbo tro fan han vill ha en sån tjej till avsugningar
Tänk att inte kunna vara glad för någon annans skull. Vilket fattigt liv man måste ha.
Citera
2022-08-19, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Kul för honom att det bli åka av i sänghalmen förbränner ju massa kalorier
Citera
2022-08-19, 15:57
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Tänk att inte kunna vara glad för någon annans skull. Vilket fattigt liv man måste ha.

alltså jag bryr mig inte ? men ha en åsikt är nåt annat... fjant. vi får väl se hur länge denna kärleken kommer vara, nåt säger mig han hittat en ny när han tröttnat.. så brukar det vara inom kändis världen... dom dammar av det mesta medans dom kan

jimmie börjar bli lite lagom rund så om han får jobba lite i sänghalmen pumpa på en yngre tjej är det väl bra för honom antar jag
Citera
2022-08-19, 15:58
Medlem
farbrorpsykoss avatar
Det hade varit småkul om det var Ebba Busch. Vad tror ni reaktionerna skulle bli? Kan tänka mig att en del hade blivit väldigt upprörda och förfasat sig över den blåbruna blandningen.
Senast redigerad av farbrorpsykos 2022-08-19 kl. 16:00.
Citera
2022-08-19, 16:00
Medlem
Amors avatar
Vore intressant om det var någon med ickesvenskt ursprung likt Mattias Karlssons kvinna.

Hur skulle det påverka synen på SD?
Citera
2022-08-19, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Tror på detta. Jimmie är precis en sådan person jag hade kunnat tänka mig blir tillsammans med nån betydligt yngre Instagram-förmåga med småstadsblont hår, maxat smink och bilder på putande läppar och rumpa i tights.

Låter helt fel det där 🤣
Citera
2022-08-19, 16:01
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jag trodde också att Lotta var "canceled" för gott.

Hon är canceled på SR men tydligen inte på MTG. Antar att de kommersiella stationerna inte har lika hårda policys kring rövbeteende.
Citera
2022-08-19, 16:02
Medlem
oresundsbroens avatar
Kan nog ändå konstatera att om Åkesson inte hade haft partipolitiken kombinerat med hans vikt så skulle han nog vara en oskuld idag.
Citera
2022-08-19, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Vore intressant om det var någon med ickesvenskt ursprung likt Mattias Karlssons kvinna.

Hur skulle det påverka synen på SD?
Varför skulle det påverka? Vad skulle etnicitet spela för roll? Fattar inte...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in