2022-08-16, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
ja hon fick ju nytt boende

Lydia Barth

Postadress
Hinseberg 120
718 92 Frövi

Du är road. Du är som en kappvändare härinne. Har kollat in dej. Varför? Ena stunden berättar du hur det är att ha diagnoser. För att sen garva andra med diagnoser upp i huvet.
Vet du ens va Emil led av för problem? Eller roas du bara av andras elände?
2022-08-16, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Då väljer hon att skjuta en snubbe istället? Haha, låter briljant

Precis, och så tänker du lite, lite till så att polletten trillar ner..
2022-08-16, 15:48
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaffanculo001
Du är road. Du är som en kappvändare härinne. Har kollat in dej. Varför? Ena stunden berättar du hur det är att ha diagnoser. För att sen garva andra med diagnoser upp i huvet.
Vet du ens va Emil led av för problem? Eller roas du bara av andras elände?
det stämmer ju? hon fick ju nytt boende?

Nej jag garvar absolut inte andra med diagnoser upp i huvudet. Jag garvar inte åt Lydia heller, däremot spyr jag på alla som försöker smutskasta offret här och helgonförklara Lydia. (på ett eller annat sätt)

Och nu var du lite orättsvis, även om jag hade garvat åt Lydia så hade det varit mot LYDIA så dra inte in andra med NPF diagnoser här, särskilt inte alla som kämpar med sitt psykiska omående och gör vad de kan för att livet ska bli så bra som möjligt.

puss på dig med
2022-08-16, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Faan vad du ljuger.
OM det hade varit så, hade hon väl sagt någonting om det under heeela tiden hon var anhållen, eller under rättegångarna?
Hon hade inget boende.
Då hade hon inte haft anledning att bli förbannad över att bli dumpad?

Som jag påtalade för en annan här inne: Och så tänker du lite till, lite längre så kanske polletten trillar ner...
Lydia säger inget, det har man berättat om, man får dra det ur henne oftast.
Nej, det fanns ingen sådan anledning som ni hela tiden tjatar om, för hon blev inte dumpad. Alltså...."så får du tänka lite"...är det en helt annan anledning..
2022-08-16, 16:55
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Som jag påtalade för en annan här inne: Och så tänker du lite till, lite längre så kanske polletten trillar ner...
Nej, det fanns ingen sådan anledning som ni hela tiden tjatar om, för hon blev inte dumpad. Alltså...."så får du tänka lite"...är det en helt annan anledning..

Såå… vilken anledning menas? Finns där någon dold agenda?
2022-08-16, 18:31
Medlem
Citat:
Såå… vilken anledning menas? Finns där någon dold agenda?

Det är just det man vill ha svar på. För hur det än är:
Vi som känner Lydia kan med gott samvete säga att hon aldrig någonsin varit i närheten av något sådant här tidigare. Hon skulle aldrig normalt sätt gjort något sånt här.
Hon hade brutit med Emil, men hade en del saker hos honom.
Det är därför man vill/önskar få svar på vad som hänt typ 3 månader bakåt. Varken polis eller åklagare har undersökt något sådant ju.
Man har hört saker, saker jag inte vill skriva här inne förens man få höra det från fler, för då kanske det ligger något i det man har hört.
2022-08-16, 18:41
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Vi som känner Lydia kan med gott samvete säga att hon aldrig någonsin varit i närheten av något sådant här tidigare. Hon skulle aldrig normalt sätt gjort något sånt här.
Det är därför man vill/önskar få svar på vad som hänt typ 3 månader bakåt. Varken polis eller åklagare har undersökt något sådant ju.
Man har hört saker, saker jag inte vill skriva här inne förens man få höra det från fler, för då kanske det ligger något i det man har hört.
varför säger hon inte det i förhören då? eller under rättegången när de pratar om att hon var bostadslös etc? Har jag missat något i fup får du gärna länka till vilken sida det står för hade det funnits ett uns sanning i det du sa så skulle hon nämnt det någonstans
2022-08-16, 19:11
Medlem
Mercedes avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
varför säger hon inte det i förhören då? eller under rättegången när de pratar om att hon var bostadslös etc? Har jag missat något i fup får du gärna länka till vilken sida det står för hade det funnits ett uns sanning i det du sa så skulle hon nämnt det någonstans

s21 "Vid flera tillfällen säger Lydia att hon "älskade honom så jävla mycket"

s49: "berättar att hon mördat sin pojkvän"

s54 "gråter och säger att hon inte fattar att hon har gjort detta då hon älskar honom och han är det finaste som finns"

s55 "uppger under samtalet att hon älskar och saknar sin kille"
"vill vara med honom"
"fick veta att hennes kille är död för 2 dagar sen"

s210 "Emil och Lydia har haft en relation sedan två dagar före nyårsafton 2020 och Lydia bor
tillsammans med Emil
även om hon inte är skriven på adressen." (hennes ord under förhöret)

s225 "jag kommer
inte ens ihåg om jag ringde min, alltså 112 först eller om jag ringde min ex-man först och typ
skriker att jag har skjutit min kille. Alltså det var inte meningen, jag skulle aldrig göra honom
illa"

ska jag fortsätta?
2022-08-16, 19:46
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Men hon är ju sinnessjuk? Det är solklart om du läser FU
2022-08-16, 19:51
Medlem
Mercedes avatar
Citat:

Börjar tro att det egentligen inte är Lydia alls som säger allt detta.
Kan det möjligen vara så att lilla Lasse är så besatt av att ha rätt så han manipulerar Lydia till att tro/hålla med.
Han säger det ju så bra själv: "Lydia säger inget, det har man berättat om, man får dra det ur henne oftast."

möjligt scenario: Men Lydia, jag VET att du inte gjort detta medvetet, det måste vara Emil som sagt/gjort nått, kom igen visst var det så?

Men Lydia, var du verkligen så kär i han egentligen? han var ju en alkis! Visst var det väl så att ni inte var ihop på riktigt? Visst var det?
2022-08-16, 19:55
Medlem
Citat:
Men hon är ju sinnessjuk? Det är solklart om du läser FU
Japp.
Du slår huvudet på spiken.
Dessutom har hon minst tre vapen
Hon är kvinna
Hon har sett bra ut
Hon är otroligt manipulativ
2022-08-16, 20:00