Nu lever du dessvärre i det förgångna. Det är betydligt fler i sverige som har kontakt med soc än vad du tycks tro. Det krävs så lite för att du idag ska hamna i deras register.
Det räcker med en orosanmälen från en granne som du kanske är sur på. Det behöver inte vara något, men får dom in en anmälan måste de undersöka och då finns man i deras register.
Sen finns det givetvis fler skäl till varför man pratar med soc.
Jag har inte bagatelliserat någonting angående brandsläckaren som kastats. Men dels var den tom, och du har uppenbarligen inte en blekaste aning om varför den kastades, och vart den kastades.
När Lydia blir förbannad så flyger saker säger du. Hur vet du det, du känner ju inte henne ens.
Ja Lydia är stark, men slåss det gör hon verkligen inte bara sådär. Det måste gå väldigt, väldigt långt innan sånt händer. Så dina uppgifter stämmer verkligen inte.
Så du tycker att din argumentation med allt från vad Lydia hade för sexpartners och enligt din avundsjuka många karlar, för denna tråd framåt? Nej Mumsebulle, det är snarare du som vill att tråden skall tystas, det har du framfört tidigare också.
Jaha, så du tror nu att det är du som skall styra vad folk skriver i forumet. Varför skulle jag inte använda emojisarna? Hur gammal eller ung jag är spelar ingen roll, jag vet likväl att mina uppgifter stämmer.
Och du faller extremt lätt tillbaka till din vana, att hitta på en massa och ljuga.
Jag har ej gått till puben och pratat om skribenter på Flashback. Jag skrev att jag hade varit nere på den lokala puben för att ta en öl (Du vet, många gör det i sällskapssyfte/afterwork). Mina vänner som också har träffat Lydia nämnde då vissa sjuka personer i tråden här, däribland du. Vi diskuterade inte skribenter på Flashback, de sa bara att de hade läst här inne och kände inte igen Lydia m.m enligt vad folk slängde ur sig här inne.
Och jag dränker inga bekymmer eftersom jag ej har några. Jag dricker extremt lite alkohol kan jag berätta..
Jag ringer aldrig till Lydia, det är hon som ringer mig. Man kan inte normalt sätt ringa personer som sitter i fängelse.
Jag vet vad hon sitter inne för, jag är en vän till henne och är heller ingen vän som kastar kappan efter vinden.
Och för att påminna dig igen då: Jag får inte min info bara från Lydia, så nej..jag känner mig absolut inte lurad av någon.
Varför skulle jag hålla hårt i min plånbok, byta nummer? Jag ägnar tid åt min fru, gör du det med din fru eller?
Kanske du borde ta en paus från denna tråd, för du mår uppenbart inte bra av den. Du känner inte Lydia, ändå har du en stor lunta om henne. Du vill väldigt ofta försöka gå in på hennes sexliv och karlar. Du skriver här inne hela dygnet.
Vad var det vi sa: En sexfixerad avundsjuk stalker är vad du tycks vara. Och det är inte som jag säger för att jag skulle försöka outa dig, för jag bryr mig oint om vem du än är.