Tycker att både Linn och Simons flöden är väldigt enformiga. Det är "samma" bilder hela tiden som rullar och de delar ofta varandras storys.... Förstår inte hur de tänker.
Undrar hur deras samarbeten kan accepteras av företagen. De är pinsamt dåliga.
Sedan ställer jag mig frågande till varför Tindra och Juvelia har så konstiga håruppsättningar... det går liksom emot det där perfekta som Linn vill/försöker visa upp.
Tycker att både Linn och Simons flöden är väldigt enformiga. Det är "samma" bilder hela tiden som rullar och de delar ofta varandras storys.... Förstår inte hur de tänker.
Undrar hur deras samarbeten kan accepteras av företagen. De är pinsamt dåliga.
Sedan ställer jag mig frågande till varför Tindra och Juvelia har så konstiga håruppsättningar... det går liksom emot det där perfekta som Linn vill/försöker visa upp.
För att Linn inte kan fixa deras hår bättre. Hon är extremt klumpig motoriskt
Ja det är vi flera som uppmärksammat, det stämmer inte med hennes fasad
Linns senaste blogginlägg angående Belle BVC. Så märkligt skrivit!
Citat:
Hon är definitivt störst av mina barn. Juvelia är så himla liten och söt med världens största personlighet, tror att Belle och hon kommer växa ikapp varandra om några år.
Det finns nu ett TikTok konto vid namn Charlie..coloring..Sweden
Simon lackar på instagram
Gick in och tittade och det är massa videos på Belle. Det är Säkert ett barn som leker för visningar och eftersom Linn har extremt stor räckvidd på sina reels så är det väll klart att det når ut till barnen som tar bilderna som om det vore vilket barn som helst för att spela ut det dom är ute efter på tiktok 😅.
Man kanske inte borde vara offentlig med sina barn! Har även sett sliskiga gubbar kommentera på linns bilder flera gånger.
Om det är någon i tråden så blir jag förbryllad för detta är ganska sjukt, så mycket tid 😅
så jag håller fast vid att det är ett barn
Senast redigerad av Kvalster69 2022-08-08 kl. 11:17.