Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-08-06, 10:18
  #18277
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 112Aina112
Jag har hört ryktesvägen att Granborg är död, någon som kan bekräfta?


Har hört samma rykte dock inget om dödsorsaken.
Citera
2022-08-06, 11:32
  #18278
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
Har hört samma rykte dock inget om dödsorsaken.
Jag vet att han har varit in och ut från sjukhus det senaste året, så det kan vara att kroppen bara gav upp. Men det lär väl sippra ut något så småningom.
Citera
2022-08-06, 12:05
  #18279
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nockjalla
Tidigare brödrar i samma klubb,
X-team Falun
Bmc-Falun
Patcha över till Omc senare valde Matz med flera att lämna för att gå in till Bmc igen.
Några stannade kvar i Omc.
Det känner jag till. Låter däremot inte troligt att de skulle ge varandra info, låter mer som hörsägen. Dessa klubbar gillar ju som bekant inte varandra.
Citera
2022-08-06, 15:03
  #18280
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnitchBlower
Det känner jag till. Låter däremot inte troligt att de skulle ge varandra info, låter mer som hörsägen. Dessa klubbar gillar ju som bekant inte varandra.

Poäng där.
Dock finns det någon klubb som ens sett Omc dom senaste åren ute på vägen?

Matz och Mathi*s är bra vänner i olika klubbar.
Citera
2022-08-06, 16:46
  #18281
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nockjalla
Poäng där.
Dock finns det någon klubb som ens sett Omc dom senaste åren ute på vägen?

Matz och Mathi*s är bra vänner i olika klubbar.
Det gör det nog, för egen del har jag inte sett någon av de tre internationella klubbarna i år. Beror ju på vart man bor om man ska ha en chans att se dom. Knappt så de lokala klubbarna syns på vägarna längre.
Citera
2022-08-11, 16:44
  #18282
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
Har hört samma rykte dock inget om dödsorsaken.
Fått höra nu att det var självmord. Brukar väl inte vara så populärt i dessa kretsar?
Citera
2022-08-11, 19:54
  #18283
Medlem
R Loforsen har lämnat Bmc,Blir det med automatik att man då försvinner från sidor på nätet som ex dom med skyddad identitet
Citera
2022-08-11, 20:27
  #18284
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nockjalla
R Loforsen har lämnat Bmc,Blir det med automatik att man då försvinner från sidor på nätet som ex dom med skyddad identitet
Finns han inte med så är chansen stor att han samarbetar med polisen. Får knappast skyddade uppgifter utan att ge något tillbaka.
Citera
2022-08-11, 21:48
  #18285
Medlem
distanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 112Aina112
Fått höra nu att det var självmord. Brukar väl inte vara så populärt i dessa kretsar?

Den varmpannan älskade nog sig själv för mycket för att kunna begå ett självmord! Att han gått ur tiden fick jag höra av en (för mig) trovärdig källa. Men vi båda antog att det berodde på hans dåliga hälsa.

Tror ni det kommer folk från både HA och BMC på hans begravning? Hehe
Citera
2022-08-12, 06:49
  #18286
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av distans
Den varmpannan älskade nog sig själv för mycket för att kunna begå ett självmord! Att han gått ur tiden fick jag höra av en (för mig) trovärdig källa. Men vi båda antog att det berodde på hans dåliga hälsa.

Tror ni det kommer folk från både HA och BMC på hans begravning? Hehe

Nja
Citera
2022-08-12, 06:50
  #18287
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnitchBlower
Finns han inte med så är chansen stor att han samarbetar med polisen. Får knappast skyddade uppgifter utan att ge något tillbaka.

Sök ex på Mrkoll finns ej
Merinfo. Finns ej
Hitta.se finns ej
Googla efter han då kommet endast hemsida upp med träning.
Citera
2022-08-12, 17:12
  #18288
Medlem
https://www.google.com/search?q=mehd...mGbMxxp-m3TUqM

Försöker hitta förstoring på Mehdi Seyyeds ryggtatuering men jag lyckas inte. Nån som kan hjälpa eller kan berätta vad han har på ryggen?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback