Citat:
Så fungerar inte psykopater och/eller mördare. Mord är redan förbjudet, har det stoppat psykopaterna från att mörda?
Jag syftade på kvinnor runtom i världen. Jag har aldrig pratat om moral i samband med detta ämnet. Jag har däremot pratat om pragmatism och rationalitet, osv. Vad jag inte pratat om är något diffust heligt liv som antagligen bottnar i gamla kristna trossystem och gamla fördomar om kvinnor (och män)......eller någon slags "abortrörelse" som ingen hört talas om och som ingen här grundar sin inställning i.
Jag syftade på kvinnor runtom i världen. Jag har aldrig pratat om moral i samband med detta ämnet. Jag har däremot pratat om pragmatism och rationalitet, osv. Vad jag inte pratat om är något diffust heligt liv som antagligen bottnar i gamla kristna trossystem och gamla fördomar om kvinnor (och män)......eller någon slags "abortrörelse" som ingen hört talas om och som ingen här grundar sin inställning i.
Då är man ju inte varken mördare eller psykopat. Det är handlingen av mord som gör en till en psykopat och man var inte psykopat innan. Att kvinnor får skärpa sig och ändra inställning till sitt eget kött och blod är så klart steg 1.
Aha okidoki nu är vi i tredje världen och fiskar igen ja och kvinnor i världen är inte diffust?
När livet uppstår råder det ju tyvärr för din skull konsensus om så det är inte diffust alls utan vi förstår hur skapelsen fungerar nu för tiden. Varför börjar du prata om trossystem när det hela handlar om kvinnors rätt att leka gud? Utdelat till kvinnor av en bindgalen satanistiskt kult. Nu projicerar du bara igen. Det är ni som är troende och tar er den ultimata gudlika rollen att bestämma över liv och död så välkommen tillbaka till verkligheten nu. Du förstår att man är extremist om man har gått så jävligt över gränsen att man tror så hårt på sin tro att man inte längre förstår att det är en tro? Ni vill inte ta i var ateism kommer ifrån heller, det blir nämligen precis lika jävla obehagligt som historien med aborter och eugeniks. Vi kan börja med Adam Weishaupt, den västerländska ateismens fader. Att vara historielös och hålla upp det som ett skydd och låtsas att verkligheten inte är verkligheten håller bara inte. Vill ni inte prata om historien utan fortsätta vara ytliga och grunda i alla era analyser så sluta dra upp det? Jag tycker nämligen tvärtemot dig att var saker och ting kommer ifrån och agendan bakom dom alltid är det mest intressanta i en diskussion för man kan nämligen inte förstå något om man aktivt väljer att vara ignorant över historien för att det är lite obekvämt att man har exakt samma åsikter som några av dom värsta jävla kräken som mänskligheten någonsin har skådat.Ni är fega och vågar inte ta i det. Det är ju precis hela sanningen här.