Citat:
Ursprungligen postat av
GoUoD
Inte många rätt i dig pojk...
Även om du inte kan konkretisera dig själv bättre än såhär, så tycker jag du har ett poäng med detta uttalande

tyvärr måste man dock förstå vad du menar, för att kunna läsa vad du skriver. D.v.s. självupplevt. Du formulerar dig så extremt jävla introvert så ingen någonsin kommer orka läsa vad du skriver något djupare.
"formulerar dig så extremt jävla introvert" Det kan stämma.
Men enda skillnaden jämfört med tex en troende kvinna som har sina principer om äktenskap innan sex är att jag är man och har bytt ut äktenskap till något som ligger mig varmare om hjärtat, och som tjänar mitt intresse.
Jag cuckar inte mig själv på samma sätt som många kvinnor inte vill hora ut sig till män.
This is my position. Here i stand. I cant go any further.
Sen hur man enklast når dit givet att man har ett visst antal att välja på är en annan fråga.
Om det bara funnits en kvinna av intresse som många slogs om så hade man fått justera sig efter det. Nu behövs inte det så min approach är rakt igenom den mest logiska som går att ha från en manlig inställning.
Jag hade flera för en viss tid sedan. Den ena var riktigt seriös. Hon såg verkligen bra ut. Hon sa att nu när du sagt detta till mig så hörs det inte bra.
Varför ska jag välja dig när jag har så många andra? Jag sa eftersom att du med andra aldrig kommer få det fria liv du vill ha.
Jag hade kunnat välja dig om du var mer trevlig. Nått sånt sa hon. Kan stämma att jag var mer frustrerad över henne än intresserad av henne. Jag kände att jag inte ville böja mig för hennes vilja.
Det får mig att tänka på att man bör hålla sina principer till sig själv och bara formulera sig vagt utåt.