Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2022-07-09, 05:54
  #25
Medlem
Jag tror horan, på usel engelska, ber dig fara åt HE!?
Citera
2022-07-09, 06:01
  #26
Medlem
Vitmambas avatar
Det handlar om seriositet. Att genuint vilja någonting med livet. Att bygga annat än bara luftslott. Något konkret och varaktigt. Att ingen lurar eller scammar någon. Det handlar om förtroende, att komma överens och att ha samma visioner om framtiden, eller att inte ha det.
Har man inte samma vilja om familj och att stadga sig i livet så är det ingen match. Det måste man som sagt i så fall inse snabbt.
Det tar ibland inte längre tid till att ställa frågan och få ett nej eller en reaktion. Ställer man den aldrig som byfånarna i barerna aldrig gör kan man bli sittande med dåliga relationer i åratal.
Citera
2022-07-09, 06:03
  #27
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitmamba
Till vems ägg... Det är ju äggen och hela "paketet och upplevelse" kvinnan man betalar för. Fungerande livmödrar råder det inte brist på bland miljontals. Min relation stannar inte vid bara en slida.

Det handlar ibland om girighet, vilja eller krav att suga ut, att fortsätta göra affärer och ha möjligheter kvar när prinsar/eller scandinavian airlines förste pilot kommer.
Inte många rätt i dig pojk...
Citat:
Ursprungligen postat av Vitmamba
Det handlar om seriositet. Att genuint vilja någonting med livet. Att bygga annat än bara luftslott. Något konkret och varaktigt. Att ingen lurar eller scammar någon. Det handlar om förtroende, att komma överens och att ha samma visioner om framtiden, eller att inte ha det.
Har man inte samma vilja om familj och att stadga sig i livet så är det ingen match. Det måste man som sagt i så fall inse snabbt.
Det tar ibland inte längre tid till att ställa frågan och få ett nej eller en reaktion. Ställer man den aldrig som byfånarna i barerna aldrig gör kan man bli sittande med dåliga relationer i åratal.
Även om du inte kan konkretisera dig själv bättre än såhär, så tycker jag du har ett poäng med detta uttalande tyvärr måste man dock förstå vad du menar, för att kunna läsa vad du skriver. D.v.s. självupplevt. Du formulerar dig så extremt jävla introvert så ingen någonsin kommer orka läsa vad du skriver något djupare.
__________________
Senast redigerad av GoUoD 2022-07-09 kl. 06:09.
Citera
2022-07-09, 09:08
  #28
Medlem
Vitmambas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Inte många rätt i dig pojk...
Även om du inte kan konkretisera dig själv bättre än såhär, så tycker jag du har ett poäng med detta uttalande tyvärr måste man dock förstå vad du menar, för att kunna läsa vad du skriver. D.v.s. självupplevt. Du formulerar dig så extremt jävla introvert så ingen någonsin kommer orka läsa vad du skriver något djupare.
"formulerar dig så extremt jävla introvert" Det kan stämma.

Men enda skillnaden jämfört med tex en troende kvinna som har sina principer om äktenskap innan sex är att jag är man och har bytt ut äktenskap till något som ligger mig varmare om hjärtat, och som tjänar mitt intresse.
Jag cuckar inte mig själv på samma sätt som många kvinnor inte vill hora ut sig till män.

This is my position. Here i stand. I cant go any further.

Sen hur man enklast når dit givet att man har ett visst antal att välja på är en annan fråga.

Om det bara funnits en kvinna av intresse som många slogs om så hade man fått justera sig efter det. Nu behövs inte det så min approach är rakt igenom den mest logiska som går att ha från en manlig inställning.

Jag hade flera för en viss tid sedan. Den ena var riktigt seriös. Hon såg verkligen bra ut. Hon sa att nu när du sagt detta till mig så hörs det inte bra.
Varför ska jag välja dig när jag har så många andra? Jag sa eftersom att du med andra aldrig kommer få det fria liv du vill ha.

Jag hade kunnat välja dig om du var mer trevlig. Nått sånt sa hon. Kan stämma att jag var mer frustrerad över henne än intresserad av henne. Jag kände att jag inte ville böja mig för hennes vilja.

Det får mig att tänka på att man bör hålla sina principer till sig själv och bara formulera sig vagt utåt.
Citera
2022-07-25, 07:19
  #29
Medlem
Trophykittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitmamba
"formulerar dig så extremt jävla introvert" Det kan stämma.

Men enda skillnaden jämfört med tex en troende kvinna som har sina principer om äktenskap innan sex är att jag är man och har bytt ut äktenskap till något som ligger mig varmare om hjärtat, och som tjänar mitt intresse.
Jag cuckar inte mig själv på samma sätt som många kvinnor inte vill hora ut sig till män.

This is my position. Here i stand. I cant go any further.

Sen hur man enklast når dit givet att man har ett visst antal att välja på är en annan fråga.

Om det bara funnits en kvinna av intresse som många slogs om så hade man fått justera sig efter det. Nu behövs inte det så min approach är rakt igenom den mest logiska som går att ha från en manlig inställning.

Jag hade flera för en viss tid sedan. Den ena var riktigt seriös. Hon såg verkligen bra ut. Hon sa att nu när du sagt detta till mig så hörs det inte bra.
Varför ska jag välja dig när jag har så många andra? Jag sa eftersom att du med andra aldrig kommer få det fria liv du vill ha.

Jag hade kunnat välja dig om du var mer trevlig. Nått sånt sa hon. Kan stämma att jag var mer frustrerad över henne än intresserad av henne. Jag kände att jag inte ville böja mig för hennes vilja.

Det får mig att tänka på att man bör hålla sina principer till sig själv och bara formulera sig vagt utåt.

Som jag tolkar det känner du att du hittat ett sätt att möta en prostituerad utan att förlora på det dvs genom att göra henne gravid känner du dig som en vinnare? Jämfört med många män som bara kommer i en kondom eller runkar hemma?

Många människor i en relation bygger relationer på konkreta saker, mål och visioner så känns som du missat en hel del.

Personligen skulle jag aldrig gå in i en relation utan tydliga långsiktiga planer. Så att du kommit till den insikten nu är ju bra även om ditt sätt att hantera det hela är lite konstigt.

Fundering, varför välja en person som inte är kapabel till att drömma eller skapa den framtid hon vill? Hon vill ju bara skaffa barn och bygga något långsiktigt med dig om hon väljer det och verkligen tror på dig.

Annars kommer hon ju bara att ge bort barnet och skita i dig när allt kommer omkring om du inte ger henne något annat en pengar. Och då är det ju mer förnedrande eftersom hon då skadar din avkomma, hur kan du va en vinnare i de läget??

Tycker det låter lite efterblivet allting och du tror att du kan ändra din verklighet enbart genom att va medveten om bristerna du lever i eller har levt med större delen av ditt liv. Tror du helt enkelt vill bilda familj men inte är förmögen. Vad tror du? Annars varför vill du göra henne gravid?

Såg dock en video på en kille som betalar för sex med en thai tjej och ska göra henne gravid, det va ganska sexigt.. men jag tänder på tanken att en kille våldtar mig och kommer i mig så jag är är inte rätt person att fråga kanske.
__________________
Senast redigerad av Trophykitten 2022-07-25 kl. 07:25.
Citera
2022-07-25, 15:48
  #30
Medlem
Fattar verkligen inte syftet. Du lär ju bara få dåligt samvete. Du tänker inte ta ditt ansvar antar jag?
Skulle må skit om jag visste att jag förmodligen hade gjort någon gravid, någon fattig dessutom. Utsikterna för barnet lär ju vara ganska dåliga.
Citera
2022-07-25, 16:04
  #31
Medlem
Redoxreaktions avatar
Förhoppningsvis vågar han inte ens försöka. Det finns alldeles för många barn som har avlats av oansvariga föräldrar redan.
Citera
2022-07-25, 16:13
  #32
Medlem
Honeybaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitmamba
Jag har tänkt på prostitution men inte i vanlig bemärkelse. Jag har tröttnat på avsugningar, öl, taxi och neonljus. Jag tycker varken att ölen eller dricksen är värd sitt pris. Öl har jag hemma. Vad ska man med den till... Åka så långt i värmen, trängseln, svetten, stressen. Så mycket jobb för vad...
Om det bara är att jucka någon man är ute efter så finns det på närmre håll. Det gör alla som var och en vill.

Min tanke är att gå "rakt förbi" allting. Välja ut den mest attraktiva. Antingen i baren eller bakom soptunnorna. Pattaya, Soi Cowboy, grustipp i Kongo. En fattig slyna varstans.
Jag betalar inte om jag inte får göra dig gravid. Jag går. Finns inget att säga. Den tionde, 100e tjejen eller vad det blir...

Ingen fortplantning = inga pengar. Vad svarar hororna?

Menar du att du vill träffa en kvinna och göra henne gravid för att du vill bli pappa, ha en familj och ett syfte?
Eller är du en pedofil som vill ha hennes barn för dig själv? Eller vill du att hon och ert barn ska få leva i slum och fattigdom medans du återgår till din dödföddavardag?

Är du ute efter det första så tror jag att du ska charma upp en fattig asiat på samma sätt som fungerat för alla andra. Du behöver extrem otur om du råkar plocka hem en steril 25åring från Thailand.
Citera
2022-07-26, 00:20
  #33
Medlem
Persimååns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitmamba
Jag har tänkt på prostitution men inte i vanlig bemärkelse. Jag har tröttnat på avsugningar, öl, taxi och neonljus. Jag tycker varken att ölen eller dricksen är värd sitt pris. Öl har jag hemma. Vad ska man med den till... Åka så långt i värmen, trängseln, svetten, stressen. Så mycket jobb för vad...
Om det bara är att jucka någon man är ute efter så finns det på närmre håll. Det gör alla som var och en vill.

Min tanke är att gå "rakt förbi" allting. Välja ut den mest attraktiva. Antingen i baren eller bakom soptunnorna. Pattaya, Soi Cowboy, grustipp i Kongo. En fattig slyna varstans.
Jag betalar inte om jag inte får göra dig gravid. Jag går. Finns inget att säga. Den tionde, 100e tjejen eller vad det blir...

Ingen fortplantning = inga pengar. Vad svarar hororna?
Vad är du ute efter? Jag förstår inte dina behov.

Det är ytterst sällan en tjej blir gravid på ett sprut. Ibland kan det ta år att bli gravid och det kräver stor uppoffring. Är din plan att köpa en hora, ge henne bostad och sätta på henne tills hon blir gravid?

Vad tänkte du göra med barnet? Det här är inget att skämta om, det finns allt för många oskyldiga barn som råkar illa ut. Jag hoppas att tråden är trams.

För att svara på din fråga: Alla har ett pris, speciellt när det kommer till horor. Du kommer givetvis att lyckas men då krävs det att du har väldigt mycket pengar och presenterar ditt förslag både övertygande och proffsigt.
__________________
Senast redigerad av Persimåån 2022-07-26 kl. 00:23.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback