Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-07-25, 10:12
  #157
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D4C
Sjuk jävel han, sista vi behöver är raspolitik och ett mer delat europa. Huruvida man vill rasblanda är upp till var och en.

Det finns väl ingenting som hindrar dig ifrån att åka ner till afrika eller iraq och bosätta dig där. Eller tror du någon kommer stå med en pistol och hindra dig ifrån att lämna landet? Ungern har ju demokrati som ni så gärna gläds över. Du borde ju fira att dom bestämt hur dom vill ha det i sitt land eller, är du en fascist som vill störta demokratier om dom väljer fel?
Citera
2022-07-25, 10:12
  #158
Medlem
Det är lite som om nordkineser inte vill blanda sig med sydkineser och skulle börja säga att de är västeuropeer och skall bevara den västeuropeiska rasen.
Men vafaan ungrare är ju inte precis blonda och blåögda.
Alla ser ju likheten mellan en ungrare och en turk och de har varit samma land.
Citera
2022-07-25, 10:13
  #159
Medlem
KNARKAREN85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D4C
Sjuk jävel han, sista vi behöver är raspolitik och ett mer delat europa. Huruvida man vill rasblanda är upp till var och en.

Nja det handlar om att bevara det vackra europeiska utseendet.
Jag vill inte att Europa ska se ut som Paris med massa orcher.
Citera
2022-07-25, 10:15
  #160
Medlem
Nostradamus1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skadan
Orban är en fasansfullt genomrutten person. Långt ifrån Putler men ändå en riktigt vidrig dödsnazist som är främlingsfientlig. Efter att Putin är ur leken röstar jag för att avlägsna Orban efter.

Tänk om vi haft en sådan ledare i Sverige ändå👑
Citera
2022-07-25, 10:17
  #161
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artemis4
Det finns väl ingenting som hindrar dig ifrån att åka ner till afrika eller iraq och bosätta dig där. Eller tror du någon kommer stå med en pistol och hindra dig ifrån att lämna landet? Ungern har ju demokrati som ni så gärna gläds över. Du borde ju fira att dom bestämt hur dom vill ha det i sitt land eller, är du en fascist som vill störta demokratier om dom väljer fel?
Men man blandar ju ihop styrelsesätt och gener. Så jävla korkat när Italienare tror de har europeiska gener.
Typ som en islänning och en italienare är mer lika än en italienare och en libanes.
De har ju farit runt och avlat på medelhavet i tusentals år.
Citera
2022-07-25, 10:18
  #162
Medlem
KNARKAREN85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artemis4
Till exempel så är en svensk idag närmre genetiskt en vit person ifrån 5000 år sen på ett dnatest än han är till en idag levande svensk.

Evolution sker VÄLDIGT långsamt, det är tex inom antropologi där man gör dna-tester på djur och växter för att fördela in dessa i art och ras så finns det olika arter av varg, rödvarg och gråvarg. Dessa delade sig för ca 700'000 år sedan och har evolverat ifrån varandra sedan dess.

Man kan mäta hur olika dom är varandra i sina gener och därmed se att dom är olika arter, dvs inte olika raser av varg som är underart utan helt olika arter av varg. Ras är det mindre begreppet när man är mer lik, art när man skiljer sig vitt.

Deras genetiska avstånd för att anses vara olika arter är lika stort som mellan en vit och en svart person i afrika. D.v.s. om vi inte hade haft PK-kultur så är vi enligt forskningen om man applicerar samma som man gör på djur och växter på människor, inte bara olika raser med svarta utan olika människoarter.

Det är ungefär 300'000 år sedan minst vita och svarta var samma folkslag, men samma genetiska avstånd är det mellan vargarter som har 700'000år skiljd evolution så man kan ifrågasätta om kanske vi inte varit skilda ännu längre än 300'000 år.

Afrikaner och icke afrikaner delades för 100K år sedan , inte 300K.
Och visst finns mycket genflöde mellan tex sydeuropa och MENA.
MED DET sagt så håller jag med Orban totalt.
Citera
2022-07-25, 10:21
  #163
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rossakossa
Det är lite som om nordkineser inte vill blanda sig med sydkineser och skulle börja säga att de är västeuropeer och skall bevara den västeuropeiska rasen.
Men vafaan ungrare är ju inte precis blonda och blåögda.
Alla ser ju likheten mellan en ungrare och en turk och de har varit samma land.

Dom är inte i närheten lika genetiskt och alla ser skillnaden på en turk och en ungrare.

Citat:
Ursprungligen postat av Rossakossa
Men man blandar ju ihop styrelsesätt och gener. Så jävla korkat när Italienare tror de har europeiska gener.
Typ som en islänning och en italienare är mer lika än en italienare och en libanes.
De har ju farit runt och avlat på medelhavet i tusentals år.

Italienare har europeiska gener, alla européer har det, samma som för 5000 år sen jag har redan skrivit det ska jag behöva upprepa mig eller är du korkad?

Och ja en Italienare och en Islänning är närme varandra genetiskt på dna test än vad en italienare och en libanes är haha jösses ni är så efterblivna.
Citera
2022-07-25, 10:23
  #164
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KNARKAREN85
Afrikaner och icke afrikaner delades för 100K år sedan , inte 300K.
Och visst finns mycket genflöde mellan tex sydeuropa och MENA.
MED DET sagt så håller jag med Orban totalt.

Nej vi splittrades ifrån sub sahariska afrikaner dvs svarta för 300'000 år sen ungefär, och rent genetiskt är vi olika att vara evolverade ifrån varann i 700'000 år. Men det är lite överkurs att gå in på varför här.

Nej det finns inte mycket genflöde mellan sydeuropa och MENA det finns noll genflöde dom härstammar ifrån helt olika folkslag läs mina tidigare inlägg i tråden så slipper jag upprepa gammalt.
Citera
2022-07-25, 10:23
  #165
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Svar ja.

Rasblandning är den värsta synden i Bibeln och jag skulle påstå den "originella synden".

Det börjar för många bli uppenbart att slaget mellan satanistiska väst (Globohomo) och Kristna Ryssland nu är i full fart. Lyckligtvis står Gud på Ryssens sida.

Vilka verser i Bibeln säger så?
Citera
2022-07-25, 10:24
  #166
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Etniskt rena stater fungerar också.

Det är det enda som fungerar.

Citat:
Men nu sker ingen fullständig blandning.

Men det är det som är den slutgiltiga planen. Kalergiplanen. Den europeiska rasen ska blandas bort.
Citera
2022-07-25, 10:28
  #167
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Den europeiska rasen ska blandas bort.

Ja man kan tycka att det är lugnt om det flyttar några folk hit och dit mellan länder och bosätter sig det är ju inga direkt problem folk assimileras ju genetiskt över tid.

Men tar man in massinvandring så kommer inte turkens barn att bli som svenska inom några generationer utan dom europeiska folken kommer ändra etnicitet, våra gener kommer stötas bort och dö ut.

Detta är första gången någonsin i människans historia som ett folk valt att begå genetiskt självmord medvetet.
Citera
2022-07-25, 10:28
  #168
Medlem
wwrs avatar
Den väsentliga effekten av massinvandring har inte med hudfärg, ras eller genetik att göra. Det handlar om att sätta grupper i konflikt med varandra.

Jag hinner inte diskutera mer nu, tyvärr. Kolla Orbáns bakgrund, han fick sin utbildning på stipendium av Soros.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback