Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-07-23, 19:26
  #625
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CathelynWajld
De som ännu inte skaffat sig järnkoll på biografin och recensionerna över Tedros Adhanom Gebreyesus ombedes göra det idag. För ert eget bästa.
Ja orolig över spridningen i europa är han.
Tedros be like 🙈
Såklart ingen vill söka vård / hamna i statistiken i t ex Etiopien där det är fucking olagligt att vara homosexuell.
Citera
2022-07-23, 19:34
  #626
Medlem
Enda rätta är väll att stänga bögklubbar, förbjuda pridetåget och ha synliga tatueringar på bögar för att synliggöra riskerna om det nu är så jävla farligt.

WHO kan skrika hur högt de vill. Ingen bryr sig om ofarliga smittor längre. De har bränt sina broar.
__________________
Senast redigerad av redlineoffside 2022-07-23 kl. 19:38.
Citera
2022-07-23, 19:45
  #627
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CathelynWajld
EMA ger klartecken till att använda smittkoppsvaccin mot apkoppor:

https://lakartidningen.se/aktuellt/n...-mot-apkoppor/


Glöm inte att lyssna på Dr Anthony Fauci innan ni fattar något beslut:

https://www.bitchute.com/video/60NyalCwhifN/

"För den som har nedsatt immunförsvar kan vaccinet vara dödligt."

Någon aning om vad det innebär för vaccintillgången? Smittkoppsvaccin är väl inte direkt hyllvara längre, men kanske en snabbare process att få ut dessa till riskgrupper och sjukvårdspersonal.
Citera
2022-07-23, 19:54
  #628
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Helt plötsligt från ingenstans så sprider den sig som en "Löpeld" genom Europa av alla ställen

Var ska det spridas annars ditt jävla sär? Det sprids mellan män som har sex med varandra och det är väl för fan i Europa som män har mest sex med varandra. Samt att Europa är väldigt bra på att testa människor för sjukdomar.

Väx upp och sluta tro att NWO är ute efter dig
Citera
2022-07-23, 19:54
  #629
Medlem
CathelynWajlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OsynligTejp
Någon aning om vad det innebär för vaccintillgången? Smittkoppsvaccin är väl inte direkt hyllvara längre, men kanske en snabbare process att få ut dessa till riskgrupper och sjukvårdspersonal.


Hörde du vad Fauci sa?

Riskgrupper måste undvika detta vaccin. Till varje pris. Smittkoppsvaccin är oerhört farligt om du har nedsatt immunförsvar. Så har det alltid varit. Det varnade man för redan på 70-talet.
Citera
2022-07-23, 19:58
  #630
Medlem
Män som har sex med män och apor får börja använda kondom för att skydda sig.
Citera
2022-07-23, 20:57
  #631
Medlem
Lillarapunzels avatar
Bra att man är mer proaktiva här och jobbar förebyggande, innan kaos är ett faktum. Dock ska man ha i åtanke att detta inte alls smittar lika lätt som t.ex. Covid-19 och inte alls riskerar att bli en pandemi av de måtten. Nu när man även kommer att ha tillgång till vaccin för de mest utsatta grupperna, också givet de mycket få fallen i Sverige än så länge, finns det ingen som helst risk för oro.
Citera
2022-07-23, 20:59
  #632
Avstängd
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Och alldeles nyss klassade WHO spridningen ett globalt hälsonödläge.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...edEntry=927573
Aj, aj. Bögkoppor på ingående. En svensk i New York skrek rakt ut i bögkoppshelvetet.
Citat:
‘I literally screamed out loud in pain’: my two weeks of monkeypox hell
Pride verkar ha varit en Super Spreader.
Han beskriver sina varierande sexuella relationer och åtföljande sjukdomar. Jag tror det räcker så. Jag läste bara ytligt.

https://www.theguardian.com/world/20...monkeypox-hell

Bäst att lägga till att jag aldrig haft några problem med bögar. Men Pride är fånigt tycker jag.

Men jag tror bögarna håller på att lägga ned, för denna gång. Ytterligare en kompis som tidigare varit gay har gift sig.
__________________
Senast redigerad av wwr 2022-07-23 kl. 21:03.
Citera
2022-07-23, 21:14
  #633
Avstängd
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Men om bögar nu ”ofta är bisexuella” vilket jag betvivlar starkt, så borde de ju definitivt ha en bögmössa eller t.o.m. en synlig tatuering.
Jo så är det. Först var de säkra på att de är bögar. De är "born this way". Men när de senare gifter sig med kvinnor antar jag att de kom på att de var "born this way" fast egentligen som bi.

I vilket fall låter det som om sjukdomen kan kommma att spridas till kvinnor.
Citera
2022-07-23, 21:24
  #634
Medlem
Utvecklingen går att följa här: www.m22.se
Citera
2022-07-23, 21:28
  #635
Medlem
StonedApeTheorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghostery
Vad händer om man smittas av det då?

Ingenting, 5 dödsfall på 16000 är lägre än vanliga influensan.
Citera
2022-07-23, 21:54
  #636
Medlem
Seemves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Det är utan tvekan så.

NWO eller ett virus det skrivs lite om ibland som ger homosexuella lite blåsor ett par veckor.

Jag undrar vem det är som sprider rädsla 🤔 Projicerande är en jäkla drog!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback