2022-07-14, 19:14
Bannlyst
Så den äckliga utvecklingsstörda negern gick själv och hämtade hjälp👮🏾‍♂️👮🏾‍♂️👮🏾‍♂️
Citera
2022-07-14, 19:14
Medlem
Driftstopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hannha
Jag nämnde detta utifrån egna erfarenheter och siffror från paraplyorganisationen. Fritt val att tro på det.
Jag är helt ointresserad av att lägga ner energi på att övertyga några få hatiska FBackare med SD sympatier för det gör ingen skillnad Jag har all rätt att skriva, precis som alla andra.

Du har all rätt och skriva, du har all rätt att starta en tråd också.
Men så jävla offtopic du gått i den här tråden liknar iq:t vi eftersöker hos gm.
Citera
2022-07-14, 19:15
Medlem
Homoaktivists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eksjo66
Så den äckliga utvecklingsstörda negern gick själv och hämtade hjälp👮🏾‍♂️👮🏾‍♂️👮🏾‍♂️

Verkar så vilket tyder på att det är fel person som ni mordhotat och hatat.
Citera
2022-07-14, 19:16
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Driftstopp
https://samnytt.se/vittnena-motte-et...t-det-var-han/

Ah, det var de ja. Jag kom inte ihåg vad TS skrev i början av tråden.
Citera
2022-07-14, 19:17
Medlem
neiges avatar
Varför ska jag som ung stark man på 30 år bry mig om trygghet och säkerhet? Hårdare straff och mer poliser, varför? Kommer troligtvis bara drabba mig negativt.
Varför vill inte kvinnor lobba för mer poliser, hårdare straff? Speciellt de brott som begås av män mot kvinnor, och varför är det manspartiet SD som prioriterar trygghet? Är det män som känner sig otrygga i samhället? Är det jag som kramar om mobilen och ser rädd ut själv ute i natten? Nä.
Varför ska jag öht längre bry mig om kvinnors säkerhet när de själva skyfflar över det ansvaret??
Hur kan klimatet, d.v.s vädret vara viktigare fråga för unga kvinnor än trygghet och säkerhet??
Vad vill unga kvinnor i S/v/Mp/c att han ska få för straff?
Citera
2022-07-14, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eksjo66
Han stoppade ju paret som var ute och gick en promenad.
Citera
2022-07-14, 19:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Homoaktivist
Verkar så vilket tyder på att det är fel person som ni mordhotat och hatat.

Äh, nej.
Citera
2022-07-14, 19:19
Medlem
Henselons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
De har alltså hittat henne liggandes på magen med ansiktet i marken, om jag tolkar vittnesuppgifterna korrekt. Det var väl precis då han var klar med henne.

Samhället får aldrig glömma vad han gjort, hur han ser ut eller var han håller hus. Rättvisa måste skipas på ett eller annat sätt.

Just att ligga på magen, OM det är sant, så behöver det inte vara till flickans nackdel angående tillfrisknandet. Rätta mig gärna om jag har fel: ett barn sätter någonting i halsen, föräldern(eller vem som helst)
vänder ner barnet på magen och "dunkar" på övre/mellandelen av ryggen för att få luftvägarna att öppnas!
Senast redigerad av Henselon 2022-07-14 kl. 19:22.
Citera
Medlem
Researchade lite…
Är det inte skumt att en tidigare pedofil med namnet P*r N*rmark är bosatt just i Morö Backe.
Man börjar undra hur de ligger till…om han eventuellt kan vara inblandad
Men det känns långsökt.

Allt tyder på denna pojke som diskuterats i tråden men de sätter lite griller i huvudet.
Citera
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orwald
Fetare mat, mer läsk, socker och kalorier gör att tjejer får mens och utvecklar sekundära könskaraksterika tidigare numera.

Så kan det också vara, men det är fortfarande bara ca 1200 flickor per år som får mens före 10.5 års ålder i Sverige. Av ca 100 000 flickor mellan 9-10.5 år.

Min bedömning var av bilden på flickan, hon ser fortfarande ut som ett barn.
Citera
2022-07-14, 19:22
Medlem
.WhyAreYouGeh.s avatar
Hade inte MGM delvis medgett att han var inblandad eller har jag drömt det?
Citera
2022-07-14, 19:24
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .WhyAreYouGeh.
Hade inte MGM delvis medgett att han var inblandad eller har jag drömt det?
Nej, det har du inte. För några dagar sedan:

Citat:
– Pojken har under dagens förhör gjort vissa medgivanden som stärker misstankarna.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...sa-medgivanden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in