Flashback bygger pepparkakshus!
2022-07-10, 20:37
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HazzardAlard
Finns inga tvivel. GM är identifierad med både namn och bild tidigare i tråden.

Vad gäller hans diagnos-er så är det inget som märks vid kortare kontakt. Han beter sig alltså inte som ett mongo, dreglar, pratar osammanhängande, skriker eller så.

För vanliga åskådare så var hans tidiga och maniska intresse (tafsande) den enda varningssignalen... ända tills han försökte dra in den lilla tjejen på skoltoaletten...och senare attacken på kvinnan i tunneln i fjol... för att nu avsluta den eskalerade serien med den lilla tjejen i veckan.

Ordentliga åtgärder borde ha gjorts vid toalett incidenten. Och tamefan senast efter tunneln!!

Då hade den lilla tjejen haft ett roligt sommarlov nu, som dom flesta andra 9-10 åringar.

Det jag fetstilat är typiskt för utvecklingsstörda svarta individer med låg IQ, vilket är bra att känna till.

Svarta har en annan profil med högre verbal intelligens rel. en låg IQ. Man missar knappast någon vit person med IQ på 60-70. Medan svarta personer med en IQ på 60-70 inte alls sticker ut på samma sätt.
Citera
2022-07-10, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nsbm
Han
är INTE gm, han ska vara förälder till flickan
Jag blandar inte in hennes förlder utan svarade på en undran om mgm?
Citera
2022-07-10, 20:39
Medlem
Wads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buddy99
Flickans olycka blir pappans straff.(karma)
Otroligt efterblivet tänkt, men visst.
Citera
2022-07-10, 20:39
Medlem
W9GFOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Iran, Pakistan, Indien och närliggande områden skulle jag gissa på. Omöjligt att säga exakt dock och fadern vet vi ju i princip ingenting om, annat än att han har uppehållstillstånd i Italien.
mmm Faderna kan ju vara ME och modern NA ( Somalia t.ex ).
Citera
2022-07-10, 20:40
Medlem
Diskmaskinsmedels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Ja, men de kanske inte var beredda på att hela flashbackpöbeln skulle få vittring på det. Många gånger tänker inte folk på vilka som kan se inläggen mer än vänner och bekanta, och att någon skulle skriva vem pappan var på forumet överhuvudtaget.

Stackars flicka, hon kan inte vara mer än 9-10 år. Måtte hon komma på fötter igen. Hennes öde var beseglat den dag detta monster placerades i kommunen.

Desto mer tragiskt och onödigt, när detta kunde ha undvikits om man på allvar tagit tag i monstret redan för två år sedan när han attackerade en annan kvinna.

Det som störde mig mest var att mostern till offret redan dragit igång en swishkampanj, då tyckte jag det var ok att skriva ut här.
Citera
2022-07-10, 20:40
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Ja, men de kanske inte var beredda på att hela flashbackpöbeln skulle få vittring på det. Många gånger tänker inte folk på vilka som kan se inläggen mer än vänner och bekanta, och att någon skulle skriva vem pappan var på forumet överhuvudtaget.

Stackars flicka, hon kan inte vara mer än 9-10 år. Måtte hon komma på fötter igen. Hennes öde var beseglat den dag detta monster placerades i kommunen.

Desto mer tragiskt och onödigt, när detta kunde ha undvikits om man på allvar tagit tag i monstret redan för två år sedan när han attackerade en annan kvinna.

Flickan är född 2012.
Citera
2022-07-10, 20:42
Medlem
Imzadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diskmaskinsmedel
Det som störde mig mest var att mostern till offret redan dragit igång en swishkampanj, då tyckte jag det var ok att skriva ut här.

En vän gjorde det redan för två dagar sedan.
Citera
2022-07-10, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hagelskur
Jag blandar inte in hennes förlder utan svarade på en undran om mgm?
Fast var inte namnet du citerade innan flickans pappa?
Ah ja, skitsamma
Citera
2022-07-10, 20:43
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Iran, Pakistan, Indien och närliggande områden skulle jag gissa på. Omöjligt att säga exakt dock och fadern vet vi ju i princip ingenting om, annat än att han har uppehållstillstånd i Italien.

Moghadd*m och Mora*i a, d

Persiska efternamn.
Citera
2022-07-10, 20:43
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trumpisking
skitsamma, MGM är helt klart neger, måhända inte blåneger, men 100% neger

Inte direkt skit samma om det råkar vara så att föräldrarna kommer från region i världen där kusinäktenskap är mer regel än undantag, vilket skulle kunna vara en förklaring/delförklaring till sonens mentala tillkortakommanden. Omöjligt att leda i bevis förstås och speciellt svårt när vi inget vet om fadern, men likväl lite intressant i min mening, men vi är väl olika. Är du nöjd med "100% neger" så är du nöjd med det.
Citera
2022-07-10, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wad
Otroligt efterblivet tänkt, men visst.
Visst är det sjukt;man får tänka lite "utanför boxen".Jag vill inte vara i denne krakens (pappans) skor för allt i världen.
Citera
2022-07-10, 20:45
Medlem
Imzadis avatar
Men nu om denna killen har gjort allt detta (överfallet på toan, överfallet i tunneln och nu denna stackars flickan) måste han väll få något straff? Dom kan väll inte låta han vara .. igen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in