2022-07-09, 00:04
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Invektiv72
Hur ser det ut i Ryssland? De började ju vaccinera flera månader tidigare än väst.

Sputnik som ryssarna fick är inte samma mRNA frankenvaccin som resten av väst fick.
Citera
2022-07-09, 00:46
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MickelMan
Fick själv reda på (2 månader efter tredje dosen i december månad) att jag hade blodcancer.
Någon dag efter tredje dosen så svullnade samtliga lymfkörtlar upp, tänkte väl att de lägger sig inom någon vecka eller två, men inte då.

När jag var hos vårdcentralen i februari (trodde jag hade lunginflammation) så ville de kolla upp mina lymfkörtlar så fick jag lämna blodprover. Får några dagar senare beskedet blodcancer (B-kll).

Hur stor är chansen att jag skulle drabbas av blodcancer, dryga 25 personer under 60 år drabbas varje år i Sverige av kll så chansen att man skulle få detta är extremt minimal.

Jag tror att det är detta jvla vaccin som har gett mig skiten, för innan så har allt varit bra, bara några veckor innan jag vaccinerade mig så kollade de på vårdcentralen mitt blod då jag råkade att sticka mig på en blodig nål i jobbet och de borde säkerligen redan då ha sett att antalet med vita blodkroppar och lymfocyter var för högt.

Ps mina lymfkörtlar är fortfarande svullna och varierar i storlek till och från, ibland är de så svullna så man tvekar på att gå ut då det ser för jävligt ut.

Vad är din prognos för att överleva det?
Citera
2022-07-09, 09:15
Medlem
Belters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ariskaprinsessan
Du behöver inte oroa dig ska du se. Allt ordnar sig.
Jag har redan ordning och har alltid haft det. Du däremot, känns lite ”Don’t look up”.
Citera
2022-07-09, 10:25
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Fick själv reda på (2 månader efter tredje dosen i december månad) att jag hade blodcancer.
Någon dag efter tredje dosen så svullnade samtliga lymfkörtlar upp, tänkte väl att de lägger sig inom någon vecka eller två, men inte då.

När jag var hos vårdcentralen i februari (trodde jag hade lunginflammation) så ville de kolla upp mina lymfkörtlar så fick jag lämna blodprover. Får några dagar senare beskedet blodcancer (B-kll).

Hur stor är chansen att jag skulle drabbas av blodcancer, dryga 25 personer under 60 år drabbas varje år i Sverige av kll så chansen att man skulle få detta är extremt minimal.

Jag tror att det är detta jvla vaccin som har gett mig skiten, för innan så har allt varit bra, bara några veckor innan jag vaccinerade mig så kollade de på vårdcentralen mitt blod då jag råkade att sticka mig på en blodig nål i jobbet och de borde säkerligen redan då ha sett att antalet med vita blodkroppar och lymfocyter var för högt.

Ps mina lymfkörtlar är fortfarande svullna och varierar i storlek till och från, ibland är de så svullna så man tvekar på att gå ut då det ser för jävligt ut.

Om detta stämmer så är chansen ganska stor att det är mRNA-vaccinerna det beror på, tyvärr.
Citera
2022-07-09, 12:59
Medlem
shoottheelkss avatar
Amerikansk läkare som förklarar varför vaccinet ger cancer.

- Spikprotein produceras upp till 60 dagar i kropp efter injektion
- spikproteinet läcker ut i hela kroppen och stannar upp till 15 månader i kropp
- Lipid nanopartiklarna sprider sig till alla organ, därav så många olika biverkningar/skador

- Skadar/stör recepteror 7 & 8, del av vårt försvar mot virus.
- Vaccinet stänger av P53 som skyddar våra gener.
- Vaccinet blockerar micro-rna 27a, försvar mot cancer
- Stör BRCA, försvar mot bröstcancer

EXPLOSION DES CANCERS ET DES MALADIES LATENTES - DR URSO - VOSTFR FRANCAIS
https://www.bitchute.com/video/hfwLAmfJzkgG/
Senast redigerad av shoottheelks 2022-07-09 kl. 13:20.
Citera
2022-07-09, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shoottheelks

- spikproteinet läcker ut i hela kroppen och stannar upp till 15 månader i kropp
- Lipid nanopartiklarna sprider sig till alla organ, därav så många olika biverkningar/skador

Så du menar, eller rättare sagt, din källa menar att lipider skulle vara något farligt? När det i själva verket är något som redan finns och behövs i kroppen.
Citera
2022-07-09, 14:31
Medlem
zilog-80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Ja vet 2 personer som dött inom veckor av vaccinet av extremt aggressiv cancer. Tror inte det är svårare än att dessa människor har cancer i kroppen redan och frankenvaccinet och mRNA bryter ner immunförsvaret totalt och sedan får cancern husera fritt i kroppen utan motstånd och då går det alltid fort.

Då slapp de ju belasta sjukvården någon längre tid iaf.
Citera
2022-07-09, 14:35
Medlem
shoottheelkss avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Så du menar, eller rättare sagt, din källa menar att lipider skulle vara något farligt? När det i själva verket är något som redan finns och behövs i kroppen.

Som jag förstår det. PGA. av att lipider används så
sprids mRNA vaxxet till alla organ/delar av kroppen..
Citera
2022-07-09, 15:39
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilog-80
Då slapp de ju belasta sjukvården någon längre tid iaf.

Tror inte deras familjer bryr sig överdrivet mycket om det dock.

Citat:

Lipida nanopartiklar, det betyder bara att man packat in nanopartiklarna i en fet/oljig coating.
Citera
2022-07-09, 16:17
Medlem
Citat:

25 personer under 60år, varje år?
https://www.internetmedicin.se/behan...k-leukemi-kll/
Citat:
Incidens och prevalens
Incidensen av KLL i Sverige är ca. 550 nya fall/år med en över tid ökande prevalens, idag ca. 6000 personer. Medianåldern är 71 år vid diagnos, vilket är jämförbart med många andra hematologiska maligniteter (AML, MDS, myelom m.fl.) och ca. 25 % av patienterna är under 65 år vid diagnos.
Könsfördelningen är ojämn med en incidens som är 1,6 ggr. högre hos män jämfört med kvinnor.
Så om 550fall/år.
137,5fall/år där personen är under 65.
Då måste enligt din beräkning. 112,5fall/år, vara mellan 60 och 65 år?
Citera
2022-07-10, 00:27
Medlem
Prom3tiuss avatar
Citat:

Med all respekt för din sjukdom men majoriteten av Sveriges befolkning har fått vaccin. Har antalet fall ökat eller vad är det du menar?
Citera
2022-07-10, 01:32
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Låter ju bra i mina amatöröron att vaccinet har god spridningsförmåga. Jag hade blivit missmodig av att fått höra motsatsen att vaccinet inte riktigt nått ut till kroppens samtliga organ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in