2022-07-08, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 09GR
Det vore synd då 9/10 gynekologer som faktiskt är riktigt bra är manliga.

Jag håller med där, de bästa gynekologer jag mött har varit manliga, de har generellt varit mjukare i handlaget än vad kvinnliga gynekologer har varit. Samtliga manilga gynekologer har varit ytterst korrekta.
Citera
2022-07-08, 22:56
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider73
De kan absolut behöva existera men däremot ska inte manliga gynekologer som begår övergrepp eller på annat sätt stör sina patienter inte existera.

Med logiken att män bara är där för att titta/begå övergrepp så är alla barnläkare pedofiler. Det kan ju faktiskt vara så att man lockas av yrket.
Helt sjukt om manliga gynekologer inte ska få existera. Dessutom var inte läkaren som diskuteras i tråden utbildad gynekolog.
Inte en chans i världen att en gynekolog som utbildat sig kan jobba om de är snuskhumrar som blivit det för att de är perversa.
De blir inte gamla i yrket isåfall.
Jag har haft en manlig gynekolog, och han var inte det minsta pervers, dessutom är manliga gynekologer ofta mer försiktiga när de undersöker.
Citera
2022-07-08, 22:56
Medlem
Vore det samma sak om jag som bilmek lägger til en kund som jag precis servad bilen för?
Citera
2022-07-08, 22:57
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jools75
Varför hade hon öppen profil? Varför godkände hon honom som följare?
Men det gjorde hon inte!
Läser du inte innan du postar?
Citera
2022-07-08, 22:57
Medlem
Joneskuusis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trefemmor
Haha tycker också det verkar vara sjukt skumt att killar blir gynekologer första tanken som ploppar upp är ju att de vill se mus dagarna i ända haha.
Jag själv skulle kunna mig så jävla pervers om jag blev gynekolog 😂

Ja det är faktiskt sinnessjukt att en man väljer att bli det och ändå kan se sig själv i spegeln utan att tänka vilken hävla skojare du är ditt lilla Pervo å skratta
Citera
2022-07-08, 22:58
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mitnick89
Vore det samma sak om jag som bilmek lägger til en kund som jag precis servad bilen för?
Är väl en viss skillnad.
Citera
2022-07-08, 22:59
Medlem
Joneskuusis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Är väl en viss skillnad.

Likväl oproffsigt och oacceptabelt beteende
Citera
2022-07-08, 23:01
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Hon verka la tight och go. Gud jävla kvinnor kan inte ens ta en komplimang längre.
Kanske ovälkommen komplimang?
Fast du kanske hade gillat det?
Men väldigt olämpligt enligt mig.
Citera
2022-07-08, 23:01
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trefemmor
Haha tycker också det verkar vara sjukt skumt att killar blir gynekologer första tanken som ploppar upp är ju att de vill se mus dagarna i ända haha.
Jag själv skulle kunna mig så jävla pervers om jag blev gynekolog 😂
Du vet inte mycket du!
Citera
2022-07-08, 23:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jenniferrules
manliga gynekologer ska inte existera

Har absolut ingen erfarenhet av gynekologer, men tog för givet att man fick välja läkare (gynekolog) och att kvinnor endast valde kvinnliga och de manliga endast hade manliga patienter. Blir rätt äcklad av tanken som kille att en manlig gynekolog undersöker en kvinnlig patient.
Citera
2022-07-08, 23:04
Medlem
HasseLabans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenny-JanObama
På vilket sätt är hon en snöflinga? Var det fel att anmäla det hela så att fler slipper bli utsatta?
Utsatta för vad? En ny följare? Låter hemskt hörru.

Citat:
Ursprungligen postat av utforskaren
Han skulle säkert bara smygkolla lite och råkade komma åt Följ-knappen.

Är alltid rädd för att råka göra det när jag smygtittar på nån främlings profil.

Men så jobbar jag inte med människor heller.

Jo det tror jag också. Det är nog något som har hänt hos alla, eller att man råkar hjärta en bild av misstag. Sjukt pinsamt när det händer.

---

Sen, varför måste det vara trakasserier? Hur ska man ens kunna kontakta det andra könet om det ses som trackaserier att göra det via arbetet, på gatan och ibland t.o.m via krogen. De kanske hade ett jättetrevligt samtal, men han råkade övertolka situationen.

Tar man aldrig initiativ så blir man forever alone
Senast redigerad av HasseLaban 2022-07-08 kl. 23:12.
Citera
2022-07-08, 23:05
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweetcrypto
Har absolut ingen erfarenhet av gynekologer, men tog för givet att man fick välja läkare (gynekolog) och att kvinnor endast valde kvinnliga och de manliga endast hade manliga patienter. Blir rätt äcklad av tanken som kille att en manlig gynekolog undersöker en kvinnlig patient.
Hur tänkte du där?
Gynekologer undersöker kvinnans könsorgan inte mannens!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in