2022-07-08, 21:19
Medlem
jools75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eustache
Snacka om att börja i fel ände...

Skämt åsido. Detta är ju sexuella trakasserier... Vilket oprofessionellt och äckligt jävla as! Att ens besöka en patients sociala medier efter ett gynekologbesök är oerhört olämpligt. Hoppas han blir av med legitimationen.
Varför hade hon öppen profil? Varför godkände hon honom som följare?
Citera
2022-07-08, 21:22
Medlem
Bajslukts avatar
Riktigt oprofessionellt och smutsigt beteende.

Det luktar invandrare lång väg. Precis som vanligt.
Citera
2022-07-08, 21:28
Medlem
Eustaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jools75
Varför hade hon öppen profil? Varför godkände hon honom som följare?
På Instagram kan man antingen ha öppen profil eller privat profil. Man får anta, av artikeln att döma, att hon hade öppen profil.

Anser du att alla kvinnor som undersöks eller får vård av manliga gynekologer ska göra sin Instagram privat direkt efteråt? Annars får de skylla sig själva att manliga läkare besöker deras sociala medier och kanske till och med börjar följa dom?
Citera
2022-07-08, 21:29
Avslutad
Gynekologen gjorde naturligtvis inget fel. Att hon blev obekväm är hennes egen huvudvärk, sluta ha sociala medier om det är så känsligt att få nya följare.

Gnällsubba.
Citera
2022-07-08, 21:59
Medlem
antagligen stalkat profilen och råkat follow?
Citera
2022-07-08, 22:10
Medlem
distraktions avatar
Jag har ett starkt önskemål om att kukdoktorn ska vara en attraktiv kvinna men se nej det var ett gammalt homo.
Manliga gynekologer är ett riktigt creepy släkte. Man kunde tro att det hade upphört med att utbilda nya för en ca 30 år sedan i Sverige men icke.
Citera
2022-07-08, 22:12
Medlem
jools75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eustache
På Instagram kan man antingen ha öppen profil eller privat profil. Man får anta, av artikeln att döma, att hon hade öppen profil.

Anser du att alla kvinnor som undersöks eller får vård av manliga gynekologer ska göra sin Instagram privat direkt efteråt? Annars får de skylla sig själva att manliga läkare besöker deras sociala medier och kanske till och med börjar följa dom?
Om man har öppen profil så betyder det att man accepterar alla följare. Är det svårt att fatta konsekvensen?
Citera
2022-07-08, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jools75
Om man har öppen profil så betyder det att man accepterar alla följare. Är det svårt att fatta konsekvensen?
Nä det betyder inte att man accepterar alla följare din idiot. Öppen profil innebär att alla kan se profilen och vad som finns i den. Men ska du följa någon måste du aktivt välja "följa". Jag har öppen profil, men när jag får meddelande om att någon tjej/kvinna följer mig och att det är tydligt att hon söker kontakt för att erbjuda sexuella tjänster eller bilder då blockerar jag henne direkt
Citera
2022-07-08, 22:32
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Hon verka la tight och go. Gud jävla kvinnor kan inte ens ta en komplimang längre.
Citera
2022-07-08, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DungEater
"Jag spanade precis rakt in i din fitta och tror att det kan vara början på en fin vänskap."

Blir alltid förvånad när jag påmins om att det finns manliga gynekologer. Hur rättfärdigar de sitt yrkesval tro? Bra betalt? Gott om jobb? Trevlig utsikt?

Haha tycker också det verkar vara sjukt skumt att killar blir gynekologer första tanken som ploppar upp är ju att de vill se mus dagarna i ända haha.
Jag själv skulle kunna mig så jävla pervers om jag blev gynekolog 😂
Citera
2022-07-08, 22:33
Medlem
Dåligt fingertoppskänsla måste jag säga..
Citera
2022-07-08, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DungEater
"Jag spanade precis rakt in i din fitta och tror att det kan vara början på en fin vänskap."

Blir alltid förvånad när jag påmins om att det finns manliga gynekologer. Hur rättfärdigar de sitt yrkesval tro? Bra betalt? Gott om jobb? Trevlig utsikt?
Har hört att det är män som är hypokondriker som blir gynekologer pga dom sjukdomarna slipper dom oroas av drabbas av själva. Men det kanske är en myt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in