2022-07-07, 22:54
Medlem
Vitsippan_79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Att människor ibland är sviniga mot barn och unga visar på intet sätt att Dumpens scenario är realistiskt.
https://sverigesradio.se/artikel/ris...i4dmgy-kdz89dg
Citera
2022-07-07, 22:58
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitsippan_79
https://sverigesradio.se/artikel/ris...i4dmgy-kdz89dg
Intressanta och kloka ord från skolkuratorn. Jag har själv sagt ungefär samma saker till mina barn, och skulle aldrig drömma om att skärma av dem. Det är bättre att berätta att man bara kan ignorera eller trolla de som kommer med snuskigheter.

Jag ser dock inte hur detta visar att Dumpens scenario inträffar i verkligheten.
Citera
2022-07-07, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cj035
Ny gädda ute. Plötsligt händer det.

Vilken vidrig gäddgubbe. Lite skoj när han försökte dominera en tvåmeters Patrik genom att med myndig stämma säga hans namn. Gav upp efter några gånger dock.

Vad är det med de här gäddgubbarna och hundar och barn som ska göra sexuella aktiviteter med sina mammor. Det är ju så sjukt att man kräks.
Citera
2022-07-07, 23:19
Medlem
StigHails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
1) Har alla uthängda orsakat raserade liv/självmord?
2) Du VET alltså att alla uthängda är konstaterade pedofiler, och du VET att jag hjälper de?

Du är uppenbarligen en förblindad dumpling. På med tröjan bara, och ut och slå ihjäl varenda en av gäddorna!
1 Hade dom fått göra det dom var ute efter så hade dom skadat barn

2 Ja va fan är dom då? Dom hänger på barnsidor och tar kontakt och försöker träffa barn.
Som sagt alla dina inlägg handlar om det här, så det är nog rätt stor risk att du hjälper dom eller kanske dig?
Om jag hade haft över 200 inlägg som bara handlar om fotboll, hade du trott att jag är intresserad av ishockey då?

Nä jag vill inte förstöra mitt liv genom och sitta i fängelse. Men hade det varit lagligt då är pedofiler dom jag först hade letat upp.
Citera
2022-07-08, 08:14
Medlem
mrmoonlightss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Vilken vidrig gäddgubbe. Lite skoj när han försökte dominera en tvåmeters Patrik genom att med myndig stämma säga hans namn. Gav upp efter några gånger dock.

Vad är det med de här gäddgubbarna och hundar och barn som ska göra sexuella aktiviteter med sina mammor. Det är ju så sjukt att man kräks.

Det måste ha varit grova grejer när till och med dumpen censurerar det. Man undrar hur dumma pedofilerna är? Hur vanligt är det att mammor vill ge bort sina barn för att utnyttjas sexuelllt?
Citera
2022-07-08, 08:17
Medlem
Har vi någon identitet på Herr Snusk #118?
Citera
2022-07-08, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigHail
1 Hade dom fått göra det dom var ute efter så hade dom skadat barn

2 Ja va fan är dom då? Dom hänger på barnsidor och tar kontakt och försöker träffa barn.
Som sagt alla dina inlägg handlar om det här, så det är nog rätt stor risk att du hjälper dom eller kanske dig?
Om jag hade haft över 200 inlägg som bara handlar om fotboll, hade du trott att jag är intresserad av ishockey då?

Nä jag vill inte förstöra mitt liv genom och sitta i fängelse. Men hade det varit lagligt då är pedofiler dom jag först hade letat upp.
Mycket "om dom hade" och "stor chans"... Ger upp där.
Citera
2022-07-08, 09:06
Medlem
StigHails avatar
Citat:
Mycket "om dom hade" och "stor chans"... Ger upp där.
Nej det är jag som ger upp, att diskutera med en person som lägger så mycket tid på att försvara uthängningen av tillexempel den senaste personen som ville att en hund skulle ”våldta” en 7 årig flicka och annat helt sjuka saker får mig att må illa.

Så det är jag som avslutar det här, du äcklar mig helt enkelt.
Citera
2022-07-08, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigHail
Nej det är jag som ger upp, att diskutera med en person som lägger så mycket tid på att försvara uthängningen av tillexempel den senaste personen som ville att en hund skulle ”våldta” en 7 årig flicka och annat helt sjuka saker får mig att må illa.

Så det är jag som avslutar det här, du äcklar mig helt enkelt.
Människor som tar sig rätten att leva i en demokrati, men inte ställer sig bakom rättssäkerhet... det är svinaktigt. Så right back at ya.
Citera
2022-07-08, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrmoonlights
Det måste ha varit grova grejer när till och med dumpen censurerar det. Man undrar hur dumma pedofilerna är? Hur vanligt är det att mammor vill ge bort sina barn för att utnyttjas sexuelllt?

Det är ju inte vanligt. En del av dem gillar att titta på när en man våldför sig på sina barn. De åker ju inte fast så ofta just för att de är nära barnen som de utsätter för sexuellt våld.

För några år sedan så blev en kvinna i en peddoring dömd. Hon var kär i en av männen i ringen och därför fotograferade hon om jag minns rätt en systerdotter som var tre år och hade något handikapp. Hon fotade flickans underliv när hon kissade och gav till mannen hon gillade. Det här var strax före jul det kom fram och då tänkte jag det blir en ensam jul nu, och kanske för all framtid. Som förälder ett barn som man anförtrott en syster så tror jag inte att man någonsin vill se människan igen.
Citera
2022-07-08, 09:12
Medlem
Citat:
Människor som tar sig rätten att leva i en demokrati, men inte ställer sig bakom rättssäkerhet... det är svinaktigt. Så right back at ya.

Man är väl inte för rättssäkerhet om man våldtar barn och försöker komma undan?
Citera
2022-07-08, 09:28
Medlem
Cykelbarnens avatar
Herr Snusk, vilken jävla tomte.

Bra jobbat Dumpen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem