2022-07-05, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyberIngmar
En könsförvirrad dåre som jag skrev tidigare Förbjud rap, rap dödar.

Ser ut som en dåre som knaprar antidepressiva tabletter.

Japp det blir så när man inte har Gud i sitt liv, man har inget syfte med sitt liv, inga regler, inget folk som stöttar en, osv, osv, osv och så blir livet dåligt.
Citera
2022-07-05, 13:46
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Major.Armstrong
Japp det blir så när man inte har Gud i sitt liv, man har inget syfte med sitt liv, inga regler, inget folk som stöttar en, osv, osv, osv och så blir livet dåligt.

Så går det när man inte passar in i samhället och går till sjukvården för att få "hjälp". Idioter menar att lösningen är att fler psyksjuka får "hjälp", dvs att man gör vilsna och psykiskt labila unga män också beroende av psykiatriska preparat, när denna "hjälp" i själva verket ligger bakom en stor del av dessa vansinnesdåd, vilket givetvis mörkas av massmedia
Citera
2022-07-05, 13:50
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speery
Snubben ser ju ut att vara en könsförvirrad jude..
Det var också min första tanke.
Citera
2022-07-05, 13:54
Medlem
John.Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Major.Armstrong
Ser att du har problem med läsförståelse, sa ingenstans att Trump supporters är hälsosamma.

Sa att vänster människor brukar vara svaga anorexia skelett som denna snubbe eftersom dom 99,9% av gångerna inte jobbar med fysiska jobb medans dom på höger sida jobbar med fysiska jobb.

Nåt mer bullshit du vill ljuga om?

Jag citerade dig och du skrev 99,9% av högermänniskor är vältränade. Sen att du ångrar dig för du hade fel är ditt problem.
Citera
2022-07-05, 14:53
Medlem
Robert Crimo’s dad liked Second Amendment tweet on day of Uvalde massacre

https://nypost.com/2022/07/05/robert-crimos-dad-liked-pro-gun-tweet-on-day-of-uvalde-massacre/
Citera
2022-07-05, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoodandPlenty
Antifa
https://twitter.com/Marta4FJB/status/1544084944871313408/photo/1
inte för att jag anser att det spelar någon roll vilken sida han står på politiskt eftersom jag inte tror det har något med skjutningen att göra men den där bilden är ju en artistbild från hans egna sidor och jag undrar om mössan kan ha och göra med "awake the rapper"?
Citera
2022-07-05, 15:49
Medlem
Hur många omkomna?
Citera
2022-07-05, 16:11
Medlem
C.B.G.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Det var också min första tanke.

Inte då! Urtypiskt italienskt utseende. Det italienska redan bekräftat av pressen.
Citera
2022-07-05, 16:22
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golf20
inte för att jag anser att det spelar någon roll vilken sida han står på politiskt eftersom jag inte tror det har något med skjutningen att göra men den där bilden är ju en artistbild från hans egna sidor och jag undrar om mössan kan ha och göra med "awake the rapper"?
Twitterbotarna verkar ha ändrat narrativet från "Evil Drumpfler" till "vapen är dåligt". Så jag antar att dom vet mer än vad vi vet.
Citera
2022-07-05, 16:47
Avslutad
Känns meningslöst att tjafsa om ifall han var vänster eller höger. Den tiden är förbi när sånt spelade någon roll, alternativt gick att plocka politiska poäng på. Vi har sett den här typen av skjutningar från båda sidor och allt kokar ner till att civilisationen är trasig och att människor blir skadade i den. Det här kommer att bli vardagsmat allt medan samhället krackelerar. Det är bara att vänja sig vid skolskjutningar, terrorangrepp mot folksamlingar osv, för unga människor är trasiga och skadade och fyllda av hopplöshet och ilska. Det här är ett symptom på ett samhälle i upplösning.
Citera
2022-07-05, 17:11
Medlem
Jezebel89s avatar
Troligen ensam. Diagnos.
Citera
2022-07-05, 17:52
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Latrygg
Känns meningslöst att tjafsa om ifall han var vänster eller höger. Den tiden är förbi när sånt spelade någon roll, alternativt gick att plocka politiska poäng på. Vi har sett den här typen av skjutningar från båda sidor och allt kokar ner till att civilisationen är trasig och att människor blir skadade i den. Det här kommer att bli vardagsmat allt medan samhället krackelerar. Det är bara att vänja sig vid skolskjutningar, terrorangrepp mot folksamlingar osv, för unga människor är trasiga och skadade och fyllda av hopplöshet och ilska. Det här är ett symptom på ett samhälle i upplösning.

Håller helt med dig men denna debatt förs inte över huvud taget i media. Allting obekvämt ska sopas under mattan, censureras och fördummas. Medan de försöker lura i folk att hbtq är någon slags utopi vi ska sträva mot där vi utför könsbyte på barn. Dagens unga reagerar när de så kallade förebilderna är lallande fånar och oärliga egotrippade lögnare. Det här samhället är ett monumentalt misslyckande på många plan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in