2022-07-04, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckombergalandet
Nej Joe Biden är inte pedofil. Däremot har han en lätt demens, något som kan uttrycka sig i gränslöst beteende, därav sniffandet på flickorna.

Tror du att Joe kan ha sniffat på sin dotter Ashley när de duschade tillsammans?

Citat:
The contents of the diary were published on a right wing news site which revealed Ashley had questioned whether showering with her father as a young girl could have contributed to her sex addiction.

https://www.dailymail.co.uk/news/article-10896941/Florida-woman-Ashley-Bidens-diary-investigation-selling-it.html

Han kanske var lätt dement redan på den tiden.
Citera
2022-07-04, 19:24
Medlem
Beckombergalandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Love.Thy.Neighbor.
Tror du att Joe kan ha sniffat på sin dotter Ashley när de duschade tillsammans?

https://www.dailymail.co.uk/news/article-10896941/Florida-woman-Ashley-Bidens-diary-investigation-selling-it.html

Nu ska vi se här, har han sniffat på dottern? När skulle det ha skett i så fall?
Citera
2022-07-05, 07:04
Medlem
Humor på hög nivå när folk försöker försvara biden till vilket pris som helst ända sen han var den som vann demokraternas val att ställa upp inför presidentvalet 2020.jag menar visst du kan ha åsikter om Donald Trump och han har sagt och gjort saker som är idiotiskt och hårresande men kom inte och lev i en låtsas värld om att världen blir bättre när Joe Biden är president. Helt sjukt att kändisar, medier, demokrater ville arbeta bort trump men skönhetsmåla en dement jävla gubbe som bara babblar som en litet barn..
Citera
2022-07-05, 07:39
Bannlyst
Oj! Visste inte att det blivit så illa på sista tiden.

Approval Rate 35-41% i senaste opinionsundersökningarna:

https://www.realclearpolitics.com/epolls/other/president-biden-job-approval-7320.html
Citera
2022-07-05, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mackanponke
Humor på hög nivå när folk försöker försvara biden till vilket pris som helst...

Ja, de som fortsätter att försvara Bidan här hänger nog inte riktigt med i svängarna, det börjar dra ihop sig för Bidan nu:

Citat:
“It’s pretty clear that the left is organizing to dump Joe Biden,” concludes Power Line’s Steven Hayward. Even “party insiders” are “publicly dumping on Biden,” including “David Axelrod, the impresario of Barack Obama’s rise to power.” And no wonder: A new poll “finds 71 percent of respondents don’t want Biden to run for a second term in 2024.” “Of course, running a poll so that the media can then call it ‘news’ is a premier example of what Daniel Boorstin called a ‘pseudo-event.’” The “pace of Bad-News-for-Biden polls” will “pick up in frequency and intensity”: Every new one gives the media and Democratic insiders “the opportunity to provide ‘analysis’ that all points in the same direction.”

The push to push Joe Biden out and other commentary

Citat:
If you follow political news, you hear a lot about people on the right and the left but not as much about the people in the middle.

The ironic part of this is that independent voters are often the ones who decide elections. They’re very important voters.

According to a new poll, Biden has lost them almost completely.

This is just brutal.

Only 18 Percent Of Independent Voters Approve Of Biden's Job Performance
Senast redigerad av Love.Thy.Neighbor. 2022-07-05 kl. 12:41.
Citera
2022-07-05, 12:50
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av LaVerdadTodo
Oj! Visste inte att det blivit så illa på sista tiden.

Approval Rate 35-41% i senaste opinionsundersökningarna:

https://www.realclearpolitics.com/epolls/other/president-biden-job-approval-7320.html
På tal om att "sniffa Ashley", nu börjar Joe snart "sniffa Kamala" när det gäller popularitetssiffror!
Citera
2022-07-05, 12:56
Medlem
Jag tycker att USA har en jävla dålig förmåga att ställa sig med två kandidater som båda är dåliga alternativ. Det händer gång på gång. Helt otroligt dåligt hanterat av ett demokratiskt land som USA med en befolkning på över 300 miljoner invånare att inte kunna få fram vettigare ledare.

Största problemet med Bidén är givetvis att han är väldigt gammal, men framförallt är han en politiker som har varit med i flera årtionden. Under all denna tid har han inte löst några problem.

Nu kanske han dör innan mandatperioden är över, men förmodligen inte. Jag bryr mig inte eftersom Kamala som isåfall skulle ersätta honom också är ett dåligt val som ledare.

Iallafall, varför har USA så fruktansvärt stora problem med att få fram vettiga ledare? Är det massmedias fel?
Citera
2022-07-05, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av idontknowmyself
Jag tycker att USA har en jävla dålig förmåga att ställa sig med två kandidater som båda är dåliga alternativ. Det händer gång på gång. Helt otroligt dåligt hanterat av ett demokratiskt land som USA med en befolkning på över 300 miljoner invånare att inte kunna få fram vettigare ledare.

Största problemet med Bidén är givetvis att han är väldigt gammal, men framförallt är han en politiker som har varit med i flera årtionden. Under all denna tid har han inte löst några problem.

Nu kanske han dör innan mandatperioden är över, men förmodligen inte. Jag bryr mig inte eftersom Kamala som isåfall skulle ersätta honom också är ett dåligt val som ledare.

Iallafall, varför har USA så fruktansvärt stora problem med att få fram vettiga ledare? Är det massmedias fel?

Ja, jag tror faktiskt det. Numera pushas politiker inte pga. vad det står för ideologiskt, utan för vilka de är som personer. Dvs. fall man är jude, bög, svart, kvinna eller liknande, och är man utanför den boxen så måste man vara "hjälte" åt någon av ovannämnda grupper. Man kan inte "bara" vara en enkel vit medelklassman, en "John Smith" som vill fokusera på helheltsbilder snarare än utvalda sakfrågor, då blir man för ointressant. Motreaktionen mot media blir att välja någon som trotsar ALLT MSM-narrativet står för. Därför ser vi denna polarisering. Biden förfäktade länge i början idén om att han skulle vara en "bipartisan-kandidat" som skulle söka breda lösningar, men som vi vet med facit i hand så är han USAs genom tiderna mest impopuläre president som bara spätt på redan existerande polariseringar. Så ja, jag tror MSM har en momumental del av ansvaret i att saker och ting är så pass fel i USA (och i Väst i stort) idag.
Citera
2022-07-05, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Ja, jag tror faktiskt det. Numera pushas politiker inte pga. vad det står för ideologiskt, utan för vilka de är som personer. Dvs. fall man är jude, bög, svart, kvinna eller liknande, och är man utanför den boxen så måste man vara "hjälte" åt någon av ovannämnda grupper. Man kan inte "bara" vara en enkel vit medelklassman, en "John Smith" som vill fokusera på helheltsbilder snarare än utvalda sakfrågor, då blir man för ointressant. Motreaktionen mot media blir att välja någon som trotsar ALLT MSM-narrativet står för. Därför ser vi denna polarisering. Biden förfäktade länge i början idén om att han skulle vara en "bipartisan-kandidat" som skulle söka breda lösningar, men som vi vet med facit i hand så är han USAs genom tiderna mest impopuläre president som bara spätt på redan existerande polariseringar. Så ja, jag tror MSM har en momumental del av ansvaret i att saker och ting är så pass fel i USA (och i Väst i stort) idag.

Ja, USA har med tiden blivit ett extremt polariserat land där man härskar genom att söndra snarare än att folken i USA skulle arbeta och bygga upp landet tillsammans. Den tanken existerar knappt längre.
Citera
2022-07-05, 16:36
Medlem
BIB3ls avatar
https://www.svt.se/nyheter/utrikes/biden-misstog-sverige-for-schweiz

Bidén klarar inte av att hålla isär Sverige och Schweitz vilket SVT verkar tycka är förståeligt. Visst blandas det bland gemene man, men en amerikansk president ska inte göra den sortens fel.

Själv brukar jag blanda ihop United States med United Kingdom, men det går att lösa genom att säga EU då båda är med i det landet.
Citera
2022-07-05, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
På tal om att "sniffa Ashley", nu börjar Joe snart "sniffa Kamala" när det gäller popularitetssiffror!

Premiär 4 juli 2022, We The People Demand That You Resign:

Let's Go Brandon 2022
Citera
2022-07-06, 06:12
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BIB3l
https://www.svt.se/nyheter/utrikes/biden-misstog-sverige-for-schweiz

Bidén klarar inte av att hålla isär Sverige och Schweitz vilket SVT verkar tycka är förståeligt. Visst blandas det bland gemene man, men en amerikansk president ska inte göra den sortens fel.

Själv brukar jag blanda ihop United States med United Kingdom, men det går att lösa genom att säga EU då båda är med i det landet.
Och ändå rätta han till det, men komik med folk som aldrig sagt fel och tror någon går på det.
Citat:
Premiär 4 juli 2022, We The People Demand That You Resign:

Let's Go Brandon 2022
Vad ska vi göra med detta nonsens?
DU får väl gå och prata om Brandon då, men här är det Joe och han kommer hålla ett tal den 4:e Juli gissar jag på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in