2022-06-30, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hans66
Snälla, Lydia mördade inte alkoholistkräket i kallt blod, hon bad alkoholistkräket flera gånger att sluta filma henne när hon gick runt i trosor och bh, alkoholistkräket fortsatte frenetiskt att filma henne trots att Lydia bad honom att sluta, Lydia hämtar sitt hagelgevär för att understryka sitt allvar att hon vill att alkoholistkräket ska sluta filma henne, Till trots för att alkoholistkräket ser att Lydia siktar på han så flinar alkoholistkräket åt henne varpå Lydia skjuter fanskapet.

Ja jag hade också blivit riktigt förbannad om någon fortsatte att filma en trots man sagt till personen att sluta. Och om personen också fortsätter att provocera så hade man blivit rosenrasande.
2022-06-30, 14:29
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Ja jag hade också blivit riktigt förbannad om någon fortsatte att filma en trots man sagt till personen att sluta. Och om personen också fortsätter att provocera så hade man blivit rosenrasande.

Det normala är ju att man inte provocerar ngn som riktar ett vapen mot en.

Om man försöker finna ett svar på det så kanske man skulle säga:

Det är ngt detta par kanske brukar göra? Hota varann med vapen. Hota ta livet av sig eller varandra?

Man kan inte tycka att personen är störd, för man provocerar väl ingen som är mentalt ostabil? Eller? Och isf, varför gör man det?

Båda är kraftigt berusade. Dom är inte vid sina sinnes fulla bruk.

En sak är iaf klart. Det var inget planerat.
2022-06-30, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
Det normala är ju att man inte provocerar ngn som riktar ett vapen mot en.

Om man försöker finna ett svar på det så kanske man skulle säga:

Det är ngt detta par kanske brukar göra? Hota varann med vapen. Hota ta livet av sig eller varandra?

Man kan inte tycka att personen är störd, för man provocerar väl ingen som är mentalt ostabil? Eller? Och isf, varför gör man det?

Båda är kraftigt berusade. Dom är inte vid sina sinnes fulla bruk.

En sak är iaf klart. Det var inget planerat.

Nej verkligen inte, det får ju alla som exempelvis arbetar i en butik lära sig. Kommer någon in och rånar, ge dom det dom vill ha, provocera inte, bråka inte m.m.
Så frågorna du ställer tål att tänka på. Man har ju alltid tänkt att något måste ha triggat henne, och ju mer som kommer fram, ju starkare blir misstanken om det.
Men bör tilläggas, man anser ändå att hon ska sitta och ta straffet.
2022-06-30, 14:48
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Nej verkligen inte, det får ju alla som exempelvis arbetar i en butik lära sig. Kommer någon in och rånar, ge dom det dom vill ha, provocera inte, bråka inte m.m.
Så frågorna du ställer tål att tänka på. Man har ju alltid tänkt att något måste ha triggat henne, och ju mer som kommer fram, ju starkare blir misstanken om det.
Men bör tilläggas, man anser ändå att hon ska sitta och ta straffet.

Absolut.

Men, varför provocerar man då en som står med ett vapen riktat mot en?
Vill man dö? Hemsk fråga, det är jag medveten om. Men frågar då han försökt begå självmord tidigare. Så frågan är relevant.

Ansåg han att hon var så pass ostabil att hon skulle skjuta? Var det därför han flinade och ökade provokationen? Var det därför han fortsatte filma?

Ja, dom är kraftigt berusade båda två. De förstod inte hur farligt det var och hur det skulle sluta. Ingen utav dom vill jag våga påstå.

Det är ett sorgligt slut. Därför behövs det inte spridas lögner.

Att Lydia ska ta sitt straff är ju en självklarhet.
2022-06-30, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
Du har ju skrivit att det du känner till är från person som råkat ut för Lydia. Eller hur?

Hur kan du då berätta för Lasseliten att han ljuger när han känner henne!? När han fått ta del av både sms, mms m.m?

Jag vet att han inte ljuger, då jag också fått läsa.

Det är väldigt osmakligt att läsa vad du skriver. Frågan är om du ens inser själv vad du försvarar och försöker framställa som "din sanning" som kommer i andra och tredje hand.

Det här är ju inte bara sms från Lydia och Emil. Det är ju så mkt större än vad du tycks ha fått veta genom din skvallerkälla.

Eller kan du inte berätta för oss andra när en källa är trovärdig?!

Är det din och Mumsbulles, ni som inte ens känner ngn utav dom.

Eller ljög ni också om det när ni från början började skriva i denna tråd?
Jadu... Det kan du fundera på.
Eran sanning är helt plötsligt att Emil kanske ville dö....
Så jävla vidrigt och osmakligt av er!!!!!
2022-06-30, 15:55
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62

Sanningen är inte alltid vacker eller vad man önskar. Nu har ju Emil försökt ta sitt liv tidigare.

Så, frågan är relevant om du så gillar eller ej.
2022-06-30, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62

Men herre gud, det finns ju andra i trådens början som har berättat om Emils självmordsförsök.
Alla andra utan du ljuger, ser du inte hur sjukt det är?

Jag skulle vilja påstå att antingen är det Du som ljuger, eller också är det den personen som ger dig info som ljuger!
2022-06-30, 16:54
Medlem
Citat:

Jaha så om ngn filmar då är det fritt fram att skjuta eller ha ihjäl personen för man blir rosenrasande, har aldrig tänk så själv men det är så du tycker vad det verkar, känns skruvat för mig iallafall.
2022-06-30, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nitromethane
Jaha så om ngn filmar då är det fritt fram att skjuta eller ha ihjäl personen för man blir rosenrasande, har aldrig tänk så själv men det är så du tycker vad det verkar, känns skruvat för mig iallafall.

Vem har sagt att det skulle vara fritt fram? Inte jag varje fall.
Skruvat att lägga ord och påstå att man har sagt det!
2022-06-30, 16:58
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nitromethane

Seriöst, skärpning. Det fattar väl alla att det inte är.

Om du går över ett övergångsställe och blir ihjälkörd av en som råka få en stroke eller var pissfull, är det de ok eller straffbart?

Förhoppningsvis kan du skilja på saker och ting. Vissa saker får man inte göra, ändå sker det dagligen. Därför rekommenderas starkt stt titta till höger o vänster innan du går över över gatan. Då du aldrig vet vad som kommer att ske, men att du har intelligens att kunna förutspå faror. Nåja.
2022-06-30, 17:02
Medlem
Hon skulle inte ens haft licens på vapen kan jag tycka, vilken åsna va det som hjälpte henne med det, verkligen begåvad person.
2022-06-30, 17:06
Medlem
Citat:
Vem har sagt att det skulle vara fritt fram? Inte jag varje fall.
Skruvat att lägga ord och påstå att man har sagt det!
Men är det iht relevant att spekulera i det då?
En man har blivit brutalt ihjälskjuten och ni gör allt för att flytta över fokus på att han tex ville dö
Inte att Lydia är en sjuk jävel som skjuter ihjäl andra människor!
Hon laddade siktade och sköt....
Brände av hagelbrakaren i bröstet på en man som satt lugnt och stilla...
Ingen kunde hindra den galna packade kvinnan som inte fick som hon vill
"han lyssnade ju inte" Då laddade jag vapnet. Thats Lydia Barth!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in