Citat:
Ursprungligen postat av
BobGet
Grejen är att jag (och jag tror även andra kritiker) hade varit för Dumpen om de hade agerat mer professionellt och OM deras metoder verkligen var bevisat effektiva och OM ALLA männen de hänger ut bevisligen hade kapaciteten att få till en träff via nätet med ett verkligt barn.
Då hade den snaskiga sensationslystnaden som så många verkar lockas av varit mer av en bieffekt istället för som nu, själva huvudnumret.
Ja ett verkligt barn/minderårig
och ett
verkligt övergrepp.
Tro mig eftersom jag vet: Även om jag hade chattat med någon "jag trodde" (finns inte i mitt sinne att jag skulle tro) var en pedofilkvinna men visste inte var det så lovar jag dig att det inte hade skett för att jag vore intresserad av barnet.
För mig är det en helt annan perversion än barn som styr. Men jag
skulle kunna "använda" mig av ett fantasibarn för att få chatten till ett låtsas-sadomasochistiskt ämne jag vill. Det låter invecklat och det är det också men jag vet att det
är sant.
I Sverige och hela Väst skulle jag inte ens öppnat om en sexig kvinna så knackade på dörren och ville ha sex då jag är så luttrad att inte tro på någonting om bla bla avsugningar, ONS etc
Men
om jag inte vore det så skulle jag även kunna möta en kvinna för att ha sex med
henne och
låtsas som om det vore barnet jag var intresserad av trots att det inte hade varit så.
Ingen kan ha ett enda ord ens med internationella polisiära resurser vore det möjligt, helt enkelt eftersom senast jag chattade
om barn (märk: om barn men inte med någon jag trodde var ett barn eller med en kvinna som hade barn) var
15 år sedan och det skedde genom en helvetes massa kryptering 110% från en person som inte ens var jag.
Det skedde
inte pga intresse för barn utan faktiskt av totalt motsatt anledning.