2022-06-14, 02:29
Medlem
Ja sluta med memmo för att de är höga avgifter där
Har inte tillräckligt efterfrågan justifisera vara kvar där
80% avdrag på belopp
Patreon kommer tillbaka igen så fort tiers e klar kommer vara både billigare å bättre än vad andra har erbjuda
Å endast skatt en gång å inget annat i avgift själv
Citera
2022-06-14, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torkskap1
Nu är det dags för dig att sova gubben.
Va gör ni vaken bestämmer ej va ja gör
Citera
2022-06-14, 02:34
Medlem
Ja kan ta kritik dock skriva js ska vara inlåst e ju typ knäppt skriva
Det som händer på tiktok är skådespeleri
Är inte där för vara seriös, går man in på min live så är de helt annat
Citera
2022-06-14, 02:40
Medlem
Hade ja varit seriös de som görs på tiktok inte massa driv inte gått nå vidare med karriären där
Citera
2022-06-14, 02:45
Medlem
Det är påg att mina videos kommer göras mer seriöst har dragit mig ifrån göra videos skoja skita I hallen å hvb å annat hitta på liv
Citera
2022-06-25, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kungeavsverge
Det är påg att mina videos kommer göras mer seriöst har dragit mig ifrån göra videos skoja skita I hallen å hvb å annat hitta på liv

Alltid kul när du hittar hit! Jag har ett par frågor du gärna får svara på.

1. Vad är det som driver dig i ditt beteende? Är det humor eller något du måste ha ur dig?

2. Många i tråden, inklusive jag, ser dig som en dålig människa eftersom du beter dig som du gör mot stackars personal, har den största offerkoftan på och är allmänt äcklig och ofräsch. Håller du med om att du är en dålig människa, eller hur ser du på dig själv? Reflekterar du ens kring etik och moral?

3. Bland det värsta jag vet är människor som tycker synd om sig själva, gnäller och KRÄVER sympati från andra. Du äger den största offerkoftan på internet. Tror du att du någonsin i livet kommer mogna och försöka leva ett vanligt liv så gott det går, eller kommer du för alltid vara en gnällande bebisliknande figur?

4. Du nämnde att det inte gick så bra med TikTok-karriären. Varför blev det så tror du?

Med tanke på hur du uttrycker dig i skrift tänker jag att denna text kanske är för lång för dig att läsa, men jag hoppas innerligt att vi kan få till en djupare diskussion med dig här i tråden.
Citera
2022-06-25, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kungeavsverge
Hade ja varit seriös de som görs på tiktok inte massa driv inte gått nå vidare med karriären där

"Karriär" du är känd över hela Sverige som ett miffo och jättebebis i blöja.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback