2022-06-23, 14:05
Medlem
Det var väldigt mycket skriverier o förväxlingar om Happygirl86 för ett tag sen,men inte ett seriöst omdöme nånstans.
Nån har väl träffat henne?
Citera
2022-06-23, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandhamn2010
Det var väldigt mycket skriverier o förväxlingar om Happygirl86 för ett tag sen,men inte ett seriöst omdöme nånstans.

Du kan ställa frågan direkt till mig via sms, genom att ringa mig eller genom att träffa mig.

Det har snackats en hel del om mig av framförallt 2 personer härinne som TROR sig veta att jag är en annan tjej som huserat ute i Roslagen vilket så inte är fallet.

Ett omdöme är inte allt. Som män verkar tro.

Alla har olika smak. Därför finns vi tjejer tillgängliga i olika former för er att välja mellan.

Jag har sagt nej till bland annat presentation som ej skickats trots att det står noga i annonsen samt att jag har efterfrågat det i sms eller på kik

Då får jag hot om att jag är oseriös och man skall hänga ut mig på internet vilket såklart förstör väldigt mycket vilket ni män vet om.

Vi tjejer finns till för er män för att ni ska kunna köpa våra tjänster och våra kroppar

Och så som ni skriver om oss tjejer i denna tråden är rent av osmakligt på många sätt

Jag är inte någon annan än mig själv Happygirl86

Den förväxling som gjorts med en annan tjej har inget med mig att göra utan enbart någon som är sur förolämpad och kränkt

Accepterar inga otrevliga skriverier om mig varken här eller på Rosa.

Happygirl86. Rosa
Citera
2022-06-23, 16:54
Medlem
Citat:

Jag har träffat hon och gillade henne försiktig och lite tystlåten till en början men erbjuder att man får dusch a av sig i lugnan ro och andas ut innan man börjar likadant efter hon klickar alltså inga träffar erbjuder tyvärr inte analt men utöver det en tjej jg gärna skulle träffa igen hon huserar också Göteborg vid en lånad lägenhet

Angående förväxlingar har jag köpt bilder av den tjej man förväxlat henne med och dom är inte desamma tjejer
Citera
2022-06-23, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joannahappygirl
Du kan ställa frågan direkt till mig via sms, genom att ringa mig eller genom att träffa mig.

Det har snackats en hel del om mig av framförallt 2 personer härinne som TROR sig veta att jag är en annan tjej som huserat ute i Roslagen vilket så inte är fallet.

Ett omdöme är inte allt. Som män verkar tro.

Alla har olika smak. Därför finns vi tjejer tillgängliga i olika former för er att välja mellan.

Jag har sagt nej till bland annat presentation som ej skickats trots att det står noga i annonsen samt att jag har efterfrågat det i sms eller på kik

Då får jag hot om att jag är oseriös och man skall hänga ut mig på internet vilket såklart förstör väldigt mycket vilket ni män vet om.

Vi tjejer finns till för er män för att ni ska kunna köpa våra tjänster och våra kroppar

Och så som ni skriver om oss tjejer i denna tråden är rent av osmakligt på många sätt

Jag är inte någon annan än mig själv Happygirl86

Den förväxling som gjorts med en annan tjej har inget med mig att göra utan enbart någon som är sur förolämpad och kränkt

Accepterar inga otrevliga skriverier om mig varken här eller på Rosa.

Happygirl86. Rosa

Hej!
Jag har deltagit i den här ankdammen till o från rätt länge beroende på vad jag själv har för förhållande så jag har lite erfarenhet jag också.
Har även en väldigt nära kvinnlig vän som jobbat i branschen så tyvärr vet jag med att vissa inte kan skriva seriöst o med finess.
Omdömen,upplevelser o recensioner förekommer ju på mängder av forum jorden runt ,men det gäller ju för en moderator att vara vaken och jag har många gånger rapporterat inlägg på olika forum där tjejerna blivit orättvist behandlade utan grund.
Jag har själv moddat en gång i tiden(inte här) o raderat mängder av skitsnack så dom i den här ankdammen som känner mig vet vad jag står för.
Dom flesta recensioner brukar ju mest vara positiva,men dom hotfulla o kraftigt sågande inläggen borde tas bort,o dom vettiga männen tar inte dessa på allvar.
Självklart ska du inte få ta emot massa otrevligheter,det har vi alla här ett ansvar för.
Citera
2022-06-24, 11:44
Medlem
Citat:
Hej!
Jag har deltagit i den här ankdammen till o från rätt länge beroende på vad jag själv har för förhållande så jag har lite erfarenhet jag också.
Har även en väldigt nära kvinnlig vän som jobbat i branschen så tyvärr vet jag med att vissa inte kan skriva seriöst o med finess.
Omdömen,upplevelser o recensioner förekommer ju på mängder av forum jorden runt ,men det gäller ju för en moderator att vara vaken och jag har många gånger rapporterat inlägg på olika forum där tjejerna blivit orättvist behandlade utan grund.
Jag har själv moddat en gång i tiden(inte här) o raderat mängder av skitsnack så dom i den här ankdammen som känner mig vet vad jag står för.
Dom flesta recensioner brukar ju mest vara positiva,men dom hotfulla o kraftigt sågande inläggen borde tas bort,o dom vettiga männen tar inte dessa på allvar.
Självklart ska du inte få ta emot massa otrevligheter,det har vi alla här ett ansvar för.

Håller med till dels. Direkt osakliga och elaka recensioner är tris och efterblivet. Det är ju viss inflation på femmor dock. De mest intressanta att läsa är de få medelbetyg som finns bland mängden extrembetyg
Citera
2022-06-24, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av birchtree
Hej förlåt… men var kan man annonsera ifall man vill? Ser bara jättteskumma sajter.
Förr i tiden fanns det mer ”legit” siter…

Vad skulle ni rekommenda det e ifall ni vet?
Är en seriös, snäll kvinna dock inte gjort detta på typ 15 år 🫢☺️

Rosasidan är den största sidan för svenska tjejer.
Finns två andra sajter som är rätt pålitliga men där är det mest utländska tjejer.
Citera
2022-06-25, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weke96
Finns två andra sajter som är rätt pålitliga men där är det mest utländska tjejer.

Tycker att RE är snäppet seriösare när det gäller kundkontakten, de män som söker sig dit har också för avsikt att dyka upp hos tjejerna och är snäppet seriösare.

Talar inte enbart för mig själv utan för några till tjejer.
Citera
2022-06-25, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joannahappygirl
Tycker att RE är snäppet seriösare när det gäller kundkontakten, de män som söker sig dit har också för avsikt att dyka upp hos tjejerna och är snäppet seriösare.

Talar inte enbart för mig själv utan för några till tjejer.

Det var faktiskt lite förvånande att läsa.
Som kund har jag alltid tyckt att RE känns som den minst seriösa av de tre stora sidorna.
Citera
2022-06-25, 15:22
Medlem
Citat:
Det var faktiskt lite förvånande att läsa.
Som kund har jag alltid tyckt att RE känns som den minst seriösa av de tre stora sidorna.

Håller helt med om att RE känns minst seriös. Dessutom är sidans möjlighet för annonsören att kryssa för varenda ort i hela Sverige rätt oduglig. Jag har p.g.a. detta i princip slutat använda sidan.
Citera
2022-06-25, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theteacher
Håller helt med om att RE känns minst seriös. Dessutom är sidans möjlighet för annonsören att kryssa för varenda ort i hela Sverige rätt oduglig. Jag har p.g.a. detta i princip slutat använda sidan.

Ja, det är synd.
Egentligen är ju själva hemsidan helt klart bäst utformad.
Det är ju den enda sidan med en ordentlig sökfunktion.

Men det finns en anledning till att det är dubbelt så många tjejer i Stockholm där jämfört med ST.
Många fakeprofiler och tjejer som lägger upp två eller tre annonser.
Citera
2022-06-26, 13:06
Medlem
Det finns väl bara tre ?..Bra eller mindre bra. Jag tror nog alla torskar plöjer igenom dessa tre i jakten. Det skulle mao räcka med en sida..
Citera
2022-06-26, 14:37
Medlem
Citat:
Okey. men det finns 5-10 tjejer som annonserar 8 gånger om dagen. Så egentligen är den ganska smal. Men troligtvis den bästa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in