Citat:
Ursprungligen postat av
Sandhamn2010
Det var väldigt mycket skriverier o förväxlingar om Happygirl86 för ett tag sen,men inte ett seriöst omdöme nånstans.
Nån har väl träffat henne?
Du kan ställa frågan direkt till mig via sms, genom att ringa mig eller genom att träffa mig.
Det har snackats en hel del om mig av framförallt 2 personer härinne som TROR sig veta att jag är en annan tjej som huserat ute i Roslagen vilket så inte är fallet.
Ett omdöme är inte allt. Som män verkar tro.
Alla har olika smak. Därför finns vi tjejer tillgängliga i olika former för er att välja mellan.
Jag har sagt nej till bland annat presentation som ej skickats trots att det står noga i annonsen samt att jag har efterfrågat det i sms eller på kik
Då får jag hot om att jag är oseriös och man skall hänga ut mig på internet vilket såklart förstör väldigt mycket vilket ni män vet om.
Vi tjejer finns till för er män för att ni ska kunna köpa våra tjänster och våra kroppar
Och så som ni skriver om oss tjejer i denna tråden är rent av osmakligt på många sätt
Jag är inte någon annan än mig själv Happygirl86
Den förväxling som gjorts med en annan tjej har inget med mig att göra utan enbart någon som är sur förolämpad och kränkt
Accepterar inga otrevliga skriverier om mig varken här eller på Rosa.
Happygirl86. Rosa