Citat:
Ursprungligen postat av
Efrath
"Det går bara fram och tillbaka! Allt är projicering!"
En faktisk undersökning krävs för att påvisa något som detta men att det i nuläget sker. Men som sagt så gick ju staten och FBI emot detta när Trump vara tittade in på Ukraina och Joe Biden.
Du har människor från Jan 6 som har suttit i över ett år utan rättegång, medans vänster protesterar olagligt utanför domares hus, demokrat politiker som sagt att man nu måste ta saken i egna händer mot domare och så vidare utan att ett skit händer mot dom.
Och du sitter här, som vanligt, med ögonbindlar och går "j-ja men bevis" som om att direkt bevis på extrema brott kan ske utan undersökning. Vi kan hitta "Evidence" men inte "Proof" utan undersökningar. Vi har "Evidence" för en massa skit men inget händer. Det blir aldrig undersökningar, inte ens med laptops som bokstavligen pekar mot korrupta avtal och sexuella brott inom familjen.
Ingen "Låtsas" att det inte sker på motsatta sidan, skillnaden är att dom redan åker på undersökningar, åtal och så vidare även ifall du vill låtsas om att det inte händer. Under tiden så kan Cuomo bokstavligen mörda tiotusentals pensionärer utan att ett skit händer, och först när han blev anklagad för sexuella trakasserier med kvinnor som uttalar sig så åker han på skit och avgår. Men även då så är det ingen som bryr sig medans republikanska politiker får skit på sig åratal efter ett anklagande, som du själv bevisar och ojar dig över att folk inte bryr sig eller försvarar någon över anklagelser. Åtminstone så åker republikaner på polis och FBI undersökningar. Biden's son kan illegalt inneha vapen och Joe misstankar om att ha haft suspekta deals med Kina utan att ett skit händer. Igen, det är när andra som Trump började titta på det närmare som någon regarerar, men då med anklagelser mot Trump.
Jag är okej att undersökningar sker mot republikaner, men låtsas för helvete inte om som att inget händer och sker mot dom politiker som inte är en del av etablissemanget.
Vad jag tar med mig här, det är att Joe har inget med dessa fåniga demonstranter, men varför använda det som att kasta sten i glashus av dig är mer intressant.
De som sitter arresterade skulle inte ha attackerat USA, konstitutionen och Capital Bulding, det är därför de är där.
Och börja gråta över dessa arresteringar, kanske man skulle kolla hur det ser ut i hela USA med samma, så inser du ett systemfel istället.
Men sakpolitik att ändra det existerar inte av någon, så vad ska den irrelevansen ändra om Jan 6 och statskuppförsöket och så vidare.....?
Och alla nonsens påståenden som tom har fel på alltid, vad ska vi göra med dessa mer än inget mer än att det är ogrundat förtal?
Och whataboutism gör inget mer blir rätt ändå, så vad ska det nonsens ge oss?
Jag förstår dock att ni är ledsna att mer eller mindre aldrig ha rätt, men om ni slutar lyssna på nonsens och konspirationer och tänka efter före hur sannolikt det är, så hade ni aldrig hamnat här om Joe heller och ha fel på fel på fel på fel och åter och åter fel om Joe och D.
Jag tycker synd om er trumpnissar att ni har fel så ofta, men inte så konstigt heller när ni följer en som hann med att ljuga så mycket under en presidentperiod vi pratar nog om upp mot 30000 felaktigheter och rena lögner, och varför det blir fel, det är för trumpnissar försvarar alla dessa som sanna.
Det är därför ni sitter här och skriver det skräp ni gör om Joe, just för ni vet inget annat än lögner.
Det är ert problem, men därför blir det som vanligt här med och att vi kommer stå här med inget om Joe även denna gång.
Intelligens hade skyddat er från detta, men har man ingen så blir det som nu.
Citat:
Ursprungligen postat av
TomSowell
Ditt inlägg är (som vanligt) fullständigt obegripligt. Exakt vad är det jag har skrivit om Joe Biden som är en lögn enligt dig?
Vad har du skrivit som är sant om Joe, för det är en extremt kort lista.
Så slipper du skriva så mycket.
Och en populist(fascist? nazist?)som du har aldrig fel berättar du där igen, ändå står du här i Politik USA med inget att visa upp.
Och allt nonsens du påstår, så frågan är har du haft något någon gång som är rätt i dessa trådar?
För jag har aldrig sett något sånt när du skriver om Joe eller Demokrater, men sure, någon gång har du nog av misstag fått rätt.
Och ditt skräp i valfusktrådarna körde dom till konspirationer istället, och det berättar allt vi behöver veta här och om Joe.
Och att det är att med en extrem hög sannolikhet kommer även detta sluta med att ni har inget att visa upp, och påstå var och varannan vecka nu kommer gamechangser, och enda frågan är när man ser detta om Joe, det är om har ni någonsin haft något rätt.
För det enda vi ser är förtal och aldrig visa upp något och man kan undra varför det är det mest extremt vanliga resultatet om Joe och Demokrater.(Är ljuga allt ni har att komma med?)