Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-06-19, 14:35
  #37
Medlem
Min teori är att många av invandrarna som kommer från konflikter och problemområden och söker asyl gör det på falska grunder.

Det är i själva verket förövarna som också kommer till Sverige när de hör hur väl mottagna deras offer blivit.

Med bidrag, studier och annat.

Tyvärr tar de med sig sitt beteende som orsakade alla problem i hemlandet och praktiserar de här i Sverige istället. Speciellt när de inser hur lama vår lag och rättväsende är och hur lätt det är att komma undan straff och att där finns så många som hellre hjälper förövarna än offren.
Citera
2022-06-19, 15:02
  #38
Medlem
ShlomoMoskowitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Källa på ditt påstående om att de flesta gruppvåldtäkter utförs av asylsökande?

Tror inte det stämmer heller. Kanske är 50% asylsökare och 50% medborgare. Har inte sett ngn statistik🙂

Men nu frågar jag dig Draemon:
Jag påstår nu att "80% av rapes och grouprapes utförs av vita etniska svenskar och européer i Sveeeden senaste 20 åren."

Kan du bevisa eller debunk:a att mitt påstående stämmer med korrekt statistik och fakta?

Eller är det kanske egentligen åt det andra hållet? 80% av rapes och grouprapes utförs av Non-Whites / POC:s? Trots att dem enbart representerar 20% av populationen?🙃

Upplys mig dude
__________________
Senast redigerad av ShlomoMoskowitz 2022-06-19 kl. 15:07.
Citera
2022-06-19, 15:28
  #39
Medlem
Nordgermanernas civiliserade beteende är det stora undantaget i världen och genom historien. De flesta människopopulationer är ohämmat aggressiva, bedrägliga, lögnaktiga, hämndlystna och tjuvaktiga.

De nordiska folkens lugna, toleranta och samarbetsinriktade lynne är en ensam oas bland en oändlig ocean av skit. Men vi är få och lättförgängliga. När omvärlden slutligen fått som den vill och vi är borta för alltid kommer endast kaos, förtryck och misär bestå – hela vägen till resten av människoartens upphörande.
Citera
2022-06-19, 15:33
  #40
Medlem
AngieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Källa på ditt påstående om att de flesta gruppvåldtäkter utförs av asylsökande?
följer du inte med alternativmedia eller kollar du bara tv4?
Citera
2022-06-19, 16:12
  #41
Medlem
För att de är inavlade bondläppar som inte vet nåt om något utanför byn de växte upp i i kombination med en kultur som skuldbelägger våldtäksoffer.
Citera
2022-06-19, 16:13
  #42
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShlomoMoskowitz
Tror inte det stämmer heller. Kanske är 50% asylsökare och 50% medborgare. Har inte sett ngn statistik🙂

Men nu frågar jag dig Draemon:
Jag påstår nu att "80% av rapes och grouprapes utförs av vita etniska svenskar och européer i Sveeeden senaste 20 åren."

Kan du bevisa eller debunk:a att mitt påstående stämmer med korrekt statistik och fakta?

Eller är det kanske egentligen åt det andra hållet? 80% av rapes och grouprapes utförs av Non-Whites / POC:s? Trots att dem enbart representerar 20% av populationen?🙃

Upplys mig dude

Varför använder du en massa engelska uttryck till synes utan anledning?

Jag påstår ingenting, jag ifrågasätter trådens minst sagt skakiga premisser. Vad jag dock vet och som är universellt sant är att de flesta våldsbrott begås av de ekonomiskt sämst bemedlade i samhället.
Citera
2022-06-19, 16:21
  #43
Medlem
Chronicals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Försvinnande få. De drabbade är till stor del också av invandrarbörd. Fallen där en invandrare våldtagit en svensk, helt främmande kvinna, per år, kan räknas på en hand.

Ja en hand. Om dagen.

Du vet ju det här egentligen, att de flesta överfallsvåldtäkter utförs av utomeuropeiska män. Att tjata om källa är bara, som nån skrev, att försöka förstöra tråden. Verkar vara din grej men ingen lyssnar
Citera
2022-06-19, 16:40
  #44
Medlem
Joneskuusis avatar
De som kommer till Sverige har ingen respekt för landet eller dess invånare.
Det är vida känt att svensken är mesig och fredsälskande, konflikträdd mm.mm rättsväsendet är föga skrämmande, så det verkar inte avskräckande.

Drömland för lågbegåvade talanglösa lycksökande unga män. Ett smörgåsbord redo att förtäras
Citera
2022-06-19, 17:05
  #45
Medlem
Byssans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Källa på ditt påstående om att de flesta gruppvåldtäkter utförs av asylsökande?
https://pjjonasson.wordpress.com/201...h-sexualbrott/
Varsågod.
Citera
2022-06-19, 17:06
  #46
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Varför använder du en massa engelska uttryck till synes utan anledning?

Jag påstår ingenting, jag ifrågasätter trådens minst sagt skakiga premisser. Vad jag dock vet och som är universellt sant är att de flesta våldsbrott begås av de ekonomiskt sämst bemedlade i samhället.

Rasist mot svenskar eller ?
Varför hatar du svenskar ?
Har de snott ditt hasch 😂
Jövla hippie
Lämna tråden nu
Du tillför inget
Citera
2022-06-19, 17:08
  #47
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joneskuusi
De som kommer till Sverige har ingen respekt för landet eller dess invånare.
Det är vida känt att svensken är mesig och fredsälskande, konflikträdd mm.mm rättsväsendet är föga skrämmande, så det verkar inte avskräckande.

Drömland för lågbegåvade talanglösa lycksökande unga män. Ett smörgåsbord redo att förtäras

Svensken är inte mesig
Har du sett en invandrare tuffa sig mot flera svenskar , nä exakt

De e alltid i grupp när de e tuffa
Annars väldigt fjolliga

Kolla bara på tv hur invandrare beter sig bland många svenskar .

Sen att en svensk flicka mot 5 galna invandrare , vad ska hon göra tycker du , karate ?
Du verkar rasist mot svenskar
Citera
2022-06-19, 18:00
  #48
Medlem
ShlomoMoskowitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Varför använder du en massa engelska uttryck till synes utan anledning?

Jag påstår ingenting, jag ifrågasätter trådens minst sagt skakiga premisser. Vad jag dock vet och som är universellt sant är att de flesta våldsbrott begås av de ekonomiskt sämst bemedlade i samhället.

Din lilla kackerlacka 🪳Draemon!
Du lyser verkligen med dina inlägg här på FB!

Jag använder dem originella ursprungliga media termerna som skapas i bl.a. California för att manipulera verkligheten här i väst. Lättast så för jag är inte bekant med dem svenska/danska termerna. Sluta ifrågasätta mitt redan väldigt tydliga språkbruk? Jag är tydlig när jag kallar ut dig din lilla smutsiga kackerlacka!

Nu går du bort från kärnan, jag pratade specifikt tydligt om Sverige din lilla bruna roach🪳

Du är feg och försöker styra bort min fråga😊 jag pratar inte universellt. Jag pratar om Sverige som är en majoritet 80% White population. Med en 20% icke vit gästbefolkning. Jag pratar inte om ekonomi och rape. Jag pratar om demografi/etnicitet och rape. Faktan säger även att unga män i specifikt åldersspann utför mest rapes. Men jag pratar inte om gärningsmännens ålder eller ekonomi-status(både dem sakerna är förändringsbara och ändras med tiden). Jag pratar inte om breda kategorin våldsbrott heller. Jag frågar dig och kallar ut dig om just kategorin Sex-crime och etnicitet.
Fega inte ur igen en andra gång nu Draemon🙂 du var redan en liten orm där.

2nd try:
Hur ser det ut med rape och etnicitet (White vs POC) enligt statistik och fakta i Sverige under senaste 20 åren!?
__________________
Senast redigerad av ShlomoMoskowitz 2022-06-19 kl. 18:12.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback