Citat:
Ursprungligen postat av
BakedChickenBreast
Fråga till er kvinnliga eskorter. Har ni någonsin blivit kära i en kund?
Var med en italiensk eskort för pengar och sedan började hon skicka tips på böcker på WhatsApp för hon är spanskalärare också. Någon vecka senare hamnade jag på sjukhus och då kom hon och besökte mig varje dag och hjälpte mig att äta och tvätta mig. När jag blev utskriven tog hon mig på promenader för rehabilitera mig (gratis) och vi hade intressanta diskussioner om politik, musik och matlagning. Hon har även bjudit in mig på familjemiddag med hennes vuxna barn och vi har haft sex ett antal gånger utan jag betalade för det.
Tycker din historia låter konstig. Man får inte mata någon som ligger på sjukhus som gäst/besökare, än mindre sköta om.
Men var i något öststats land och kollade på eskortsidor, och fann en jag tyckte va lämplig och ringde upp henne, detta var strax före lunch tid, hon svarade och jag frågade henne om hon va den som va på bilderna i den o den websidan och jo de stämde, frågade om en träff senare under dagen, hon berättade att hon inte jobbade den dagen men kunde tänka sig en träff ändå då jag lät trevlig i telefonen.
Tänkte va fan ja hade annat i kikaren, men varför inte ta en fika.
Sagt o gjort tog en fika med henne och det föll bra ut. Detta är då riktiga 10

r om man jämför med Svenskor
Vi skulle ses dan efter igen för en fika ev lunch, jag gick tillbaka till websidan o tänkte boka nån annan men det kom ett sms rätt snart från henne om vad jag skulle göra under kvällen, så det blev en träff till på kvällskvisten och senare nattklubb drack försiktigt för att vara alert och mycket riktigt senare följde hon med till hotellet, va en mkt bra natt och morgon, hon hängde med mig flera dagar hon följde även med till Sverige när ja åkte hem, så visst finns det möjligheter till romans med en eskort.