Flashback bygger pepparkakshus!
2022-06-17, 00:05
Medlem
Kennethkvartings avatar
Har vi någon som vi med någorlunda indiciekedja kan anta ha slagit Mattias Flink?

Blattarna som med berått mod och i samförstånd eldade upp 63 andra blattar i Göteborg kanske?
Citera
2022-06-17, 00:17
Medlem
Yinool0401s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beardbraid
Det gjorde även Sanna Marin (statsminister i Finland) för ett tag sedan, det blev en mindre moralpanik. 😄

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d41bcf04-f9b2-4eb9-bf6f-67c4d7d64f2b

Känner till storyn, äkta Janne. Han är riktigt skön snubbe. Knäppte Jokson på Valla , rakt fram och bam bam.
Citera
2022-06-17, 01:12
Medlem
BuckNakeds avatar
Jag kastar in Anders Hansson i leken. I slutet av 70-talet jobbade han som beredskapsarbetare på Malmö Östra sjukhus. Där blandade han rengöringsmedel i saft som han sedan gav till åldringar. 24 patienter dog och även om Hansson endast dömdes för elva mord är det rätt givet att han mördade betydligt fler än så.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Morden_p%C3%A5_Malm%C3%B6_%C3%96stra_sjukhus
Citera
2022-06-17, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BuckNaked
Jag kastar in Anders Hansson i leken. I slutet av 70-talet jobbade han som beredskapsarbetare på Malmö Östra sjukhus. Där blandade han rengöringsmedel i saft som han sedan gav till åldringar. 24 patienter dog och även om Hansson endast dömdes för elva mord är det rätt givet att han mördade betydligt fler än så.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Morden_p%C3%A5_Malm%C3%B6_%C3%96stra_sjukhus

Hur många av dessa gamlingar var kriminella eller aktiva i den undre världen?

On T:

Jag har inte så bra koll på Stockholm, men i Malmö bör Moghrabi-bröderna ligga högt om inte högst upp.
"Danni Jude" har nog beordrat flest gangstermord.
Citera
2022-06-17, 07:24
Medlem
AndersTengils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sessen19
Jag och flera andra på Flashback är intresserade av att veta vem det är som har mördat flest människor i Sveriges undre värld. Detta gäller bara kriminella/organiserad brottslighet.

Det har tidigare nämnts personer från DP som Shobre, Makelele, och andra individer som Shad, Ayye, osv. Här är det viktigt att diskutera personer som själva har begått mord och vem och hur många de har klippt, och inte folk som har lagt pengar på folk.

Vem vill få äran att börja?
Mekky o hans liga, Dani J & "alliansen" , mirza-falangen, kupa-falangen, alex ghara och hans liga, samt emil tutic/omar yomok falangen samt imad o hans liga
Citera
2022-06-17, 07:26
Medlem
AndersTengils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonn

On T:

Jag har inte så bra koll på Stockholm, men i Malmö bör Moghrabi-bröderna ligga högt om inte högst upp.
Juste moghrabi bröderna, samt salam shabani å hans liga/torpeder
Citera
2022-06-17, 07:29
Medlem
AndersTengils avatar
Goran Kotaran, monstret från OG/Bosnien, han har mördat ca 10 personer i sverige å bosnien, men ingen vet säkert förutom han själv , killen är fullblodspsykopat och en ISKALL känslolös mördare, som mördar folk för nöjes skull, en kombination av torped/hitman ,sadist och seriemördare, sitter inspärrad i Foca fängelset i bosnien på obestämd tid
Citera
2022-06-17, 10:19
Medlem
AndersTengils avatar
https://www.expressen.se/gt/torpedens-liv-i-skrackfangelset/
Citera
2022-06-17, 10:20
Medlem
AndersTengils avatar
https://www.expressen.se/nyheter/expressen-avslojar/han-ar-svenska-maffians-mordare/
Citera
2022-06-17, 12:51
Medlem
BuckNakeds avatar
Citat:

Point taken. Jag var nog lite för trött och uppmärksammade inte vilken forumdel tråden låg i.
Citera
2022-06-17, 13:32
Medlem
AndersTengils avatar
Citat:

On T:

Du har helt rätt om Moghrabi-bröderna, dom gör mycket beställsningsjobb, främst åt "Dani Jude" och K-falangen , dom är uppväxta med Valmir, mograbi's känner även Äldsta sonen Valdet "VALI K" bra och umgås me honom enligt vittnen å rykten. Dani Jude var ju storbeställare på kontraktmord och smugglarkungen i skåne, Alex G var enligt rykten en av skyttarna i galaxy trippelmordet som gjorde Amir Mekky livrädd , samt ryktas vara inblandad i hämndmordet på hans pappas mördare & hämndförsök för Hootan hans farbror! , Alex G's charader har även varit inblandade i HÖGST intressant mord och övriga utredningar ju! Alex G ingick även i "Dani Jude"-"Alliansen",även Ahmed Jawad o hans crew mördade folk åt Salam S
Senast redigerad av AndersTengil 2022-06-17 kl. 14:09.
Citera
2022-06-18, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kennethkvarting
Har vi någon som vi med någorlunda indiciekedja kan anta ha slagit Mattias Flink?

Blattarna som med berått mod och i samförstånd eldade upp 63 andra blattar i Göteborg kanske?

Mordbrännarna dömdes för just det och inte mord. Avsikten verkar inte ha varit att döda, även om vem som helst hade kunnat räkna ut att det skulle bli följden.

Jag skulle gissa på Flink. Det är klargjort hur många som fick sätta livet den natten. Han måste vara den värsta massmördaren i alla fall, men möjligtvis slagen i serie.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in