2022-06-15, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Hur råkar man snubbla över en tråd?

Haha, det var hennes Instagram jag snubblade över. Jag har en grej för gravida tjejer (sjukt sexigt!) googlade lite och hamnade i den här tråden.
Citera
2022-06-15, 14:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av K3tch
Syns ju att utväxten är nyligen blekt. Även om det är riktigt dåligt gjort…

Precis! Ser förjävlig ut, det är stora mörka fläckar kvar 😂 herregud så dåligt slingat. Men hon är stamkund hos frisören i Linköping för att det är så billigt tydligen. (Individuella priser) allt för att få kunder.
Citera
2022-06-15, 14:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sthlmboogie
Haha, det var hennes Instagram jag snubblade över. Jag har en grej för gravida tjejer (sjukt sexigt!) googlade lite och hamnade i den här tråden.

Vissa är riktigt sexiga i gravid magen absolut. Men Fyfan du är alltså en snubbe som fått dille för Linn nu eller. Eftersom du råkade ”trilla in” här.
Citera
2022-06-15, 14:38
Medlem
Citat:
Alltså herregud vad ni skriver mycket skit om Linn. Råkade snubbla över den här tråden och förvånas verkligen över hur taskig ton det är här. Hennes hår är fult, hon ger ingen uppmärksamhet till de äldre barnen, hon har för mycket samarbeten. Alltså skärp er! Vad är det som gör er så upprörda? Hon är en ung, vacker mamma som kämpar för sina ungar och sitt jobb som influencer. Scrollade igenom hennes insta och finns för fan noll att uppröras över. Vad är det som provocerar er så med henne? Finns ju tusen andra på sociala medier som försörjer sig på samma sätt. Så berätta: Ge mig topp tre anledningar till varför just Linn förtjänar så mycket hat. Jag fattar verkligen inte. Är det nån tjejgrej som jag som kille inte hänger med på eller vad?

Detta är en skvallertråd om Linn? Du snubblade bara in här och blir upprörd över att vi snackar skit om hennes hår typ? Visst. Läs hela tråden om du nu undrar varför folk stör sig på henne? Extremt kort fattat: Hon har tre barn inom loppet av fem år med tre olika pappor. Hon introducerar nya män hej vilt för henne små barn och lämnar dom nya raggen snabbt ensamma att ta hand om barnen. (pedofilernas dröm) Hon exponerar barnen grovt för pengars skull. Hon ljuger konstant om diverse saker. Och sen 'kämpar för sitt jobb?' HUR DÅ? Hennes samarbeten är bedrövligt gjorda och alltid har hon barnen som rekvisita. Hon är indirekt mentalt fast i 13 års ålder och lever i en prinsessvärld där allt ska vara rosafluffigt och glittrigt. Detta är flashback här är det hård jargong och det snackas skit.
Senast redigerad av K3tch 2022-06-15 kl. 14:45.
Citera
2022-06-15, 14:38
Avslutad
Citat:

Såg att du tycker Sanna Zentio är het😂 och att du betalar för nakenbilder och säkert sex oxå. Fy fasen så äckligt. Är du en småfet kille som sitter o gömmer dig i en liten sunkig lägenhet? Får den vibben. Ush.
Citera
2022-06-15, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Såg att du tycker Sanna Zentio är het😂 och att du betalar för nakenbilder och säkert sex oxå. Fy fasen så äckligt. Är du en småfet kille som sitter o gömmer dig i en liten sunkig lägenhet? Får den vibben. Ush.

Haha, jävlar! Jag tror jag långsamt backar ur denna tråd nu. Jag tycker Linn verkar vara en härlig tjej men det är en helt oacceptabel åsikt tydligen
Citera
2022-06-15, 14:48
Medlem
Alltså senaste inlägget.. Hon klippte alltså inte ens topparna när hon var hos frisören? Hur kan det se lika jäkla risigt ut fortfarande? Det är faktiskt fascinerande.
Citera
2022-06-15, 14:49
Medlem
Citat:
Detta är en skvallertråd om Linn? Du snubblade bara in här och blir upprörd över att vi snackar skit om hennes hår typ? Visst. Läs hela tråden om du nu undrar varför folk stör sig på henne? Extremt kort fattat: Hon har tre barn inom loppet av fem år med tre olika pappor. Hon introducerar nya män hej vilt för henne små barn och lämnar dom nya raggen snabbt ensamma att ta hand om barnen. (pedofilernas dröm) Hon exponerar barnen grovt för pengars skull. Hon ljuger konstant om diverse saker. Och sen 'kämpar för sitt jobb?' HUR DÅ? Hennes samarbeten är bedrövligt gjorda och alltid har hon barnen som rekvisita. Hon är indirekt mentalt fast i 13 års ålder och lever i en prinsessvärld där allt ska vara rosafluffigt och glittrigt. Detta är flashback här är det hård jargong och det snackas skit.

Ja, men låt kvinnan leva lite, herregud. Hon gör sin grej liksom. Chilla, det är inget att provoceras av.
Citera
2022-06-15, 14:50
Medlem
Citat:
Ja, men låt kvinnan leva lite, herregud. Hon gör sin grej liksom. Chilla, det är inget att provoceras av.

Ja för du verkar ju vara så insatt? Du runkar till gravida kvinnor, vi snackar om Linn. Vi har olika intressen här i livet.
Senast redigerad av K3tch 2022-06-15 kl. 14:53.
Citera
2022-06-15, 14:53
Medlem
Citat:
Ja du verkar ju vara så insatt… 😂

Jag kanske har bättre saker att göra om dagarna än att sätta mig in i en ung influencermammas liv. Typ som att jobba. Du borde prova det någon dag 🙄
Citera
2022-06-15, 14:56
Medlem
Citat:
Jag kanske har bättre saker att göra om dagarna än att sätta mig in i en ung influencermammas liv. Typ som att jobba. Du borde prova det någon dag 🙄

Ja jag märker det när du också hänger här. 😂Jag är mammaledig och och började ”följa” henne lite pga barnlivet. Känns mer relevant än en kille som tänder på gravida kvinnor. Så nu går vi vidare med våra liv.
Citera
2022-06-15, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Är du färgblind?

Nej. Däremot hade jag absolut kunnat tänka att håret i samarbetet var nytvättat och att det på andra bilder inte varit det. Samt att ljuset kan göra att hårfärgen uppfattas olika.
Jag tror absolut på att det kan vara filmat efter frisören, men anser inte att man kan ta för givet att det är så.

Man kunde ju tänka att de inte färgat utväxten för att Linn tänkt låta sitt vanliga hår växa ut och inte färga det (men det lär ju knappast vara troligt)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in