2022-06-15, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Jo hon gick hem direkt från frisören och gjorde samarbeten med solkrämen på storys då såg man tydligt att håret var frisör lockat och upp ljusat det var inte knall gult som det brukar vara

Fast du skrev att hennes utväxt fortfarande var svart, det syns ju på samarbetet att det inte stämmer.
Citera
2022-06-15, 11:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Väldigt observant av dig måste jag säga… Jag är dock inte övertygad om att varken bilder eller video är inspelade igår. De kan mycket väl vara tagna tidigare men publicerade igår.
Känns inte troligt att apotekets reklam skall vara filmad igår med tanke på att företagen brukar vilja godkänna innan publicering. Inte heller med tanke på att det regnade i Örebro igår eftermiddag (men hon kan absolut hunnit filma i någon av solglimtarna som var för vädret svängde väldigt mycket).
Blir spännande att se på kommande bilder om utväxten fortfande är samma

Det är inte förinspelat.
Citera
2022-06-15, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Det är inte förinspelat.

Och det är du 100% säker på för att? Obs. Ifrågasätter inte här nu utan undrar helt enkelt bara hur du vet det
Citera
2022-06-15, 12:43
Medlem
Citat:
Och det är du 100% säker på för att? Obs. Ifrågasätter inte här nu utan undrar helt enkelt bara hur du vet det

Syns ju att utväxten är nyligen blekt. Även om det är riktigt dåligt gjort…
Citera
2022-06-15, 12:51
Medlem
”Juvelia stal showen” Mm, visst. Ingen brydde sig om att hennes unge stod och snurrade och härmade dom på scenen. Vilket är otroligt vanligt att barn gör när dom kollar på en barnshow. 🤦🏼‍♀️
Citera
2022-06-15, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K3tch
Syns ju att utväxten är nyligen blekt. Även om det är riktigt dåligt gjort…
Om en frisör slingade mitt hår och jag fick detta resultat skulle jag inte betala för det ej heller gått dit igen. Dock har L väldigt fult hår från början så det kan vara svårt att få ett bra/bättre resultat
Citera
2022-06-15, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Om en frisör slingade mitt hår och jag fick detta resultat skulle jag inte betala för det ej heller gått dit igen. Dock har L väldigt fult hår från början så det kan vara svårt att få ett bra/bättre resultat

Ja, hennes hår ser alltid halvdant/risigt ut oavsett om hon nyss varit hos en frisör eller inte. Antingen är det i så bedrövligt skick att ingen frisör kan rädda det eller så går hon bara till kassa frisörer som ger henne gratis besök för att få in lite reklam till salongen. Gissar på en kombo.
Senast redigerad av K3tch 2022-06-15 kl. 13:40.
Citera
2022-06-15, 14:06
Medlem
Alltså herregud vad ni skriver mycket skit om Linn. Råkade snubbla över den här tråden och förvånas verkligen över hur taskig ton det är här. Hennes hår är fult, hon ger ingen uppmärksamhet till de äldre barnen, hon har för mycket samarbeten. Alltså skärp er! Vad är det som gör er så upprörda? Hon är en ung, vacker mamma som kämpar för sina ungar och sitt jobb som influencer. Scrollade igenom hennes insta och finns för fan noll att uppröras över. Vad är det som provocerar er så med henne? Finns ju tusen andra på sociala medier som försörjer sig på samma sätt. Så berätta: Ge mig topp tre anledningar till varför just Linn förtjänar så mycket hat. Jag fattar verkligen inte. Är det nån tjejgrej som jag som kille inte hänger med på eller vad?
Citera
2022-06-15, 14:12
Medlem
Hur råkar man snubbla över en tråd?
Citera
2022-06-15, 14:19
Medlem
Men håller med om att tråden kan vara taskig, det kan jag inte förneka. Sen vet jag inte vilken tråd på Flashback som är snäll? Men för mig är hon lite tragikomisk.

Sen tror jag tråden uppstått pga att hon censurerar allt på sina sociala medier så folk behöver ju en plats där man kan ifrågasätta. Vet ingen influenser förutom möjligen Anna book som inte kan svara på sakliga frågor.

Köper inte argumentet att ”ska jag behöva ta skit bara för att jag valt att vara offentlig gråt gråt gråt”. Eh ja? Jag vet heller inget jobb där man som arbetare stundtals inte möts av kritik eller att man kan få skit för att man gjort något fel. Väljer man att sälja ut sig själv i sitt yrke måste man kunna ta emot kritik, och när influenser inte kan det så startas såna här forum där folk kan ifrågasätta
Citera
2022-06-15, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Men håller med om att tråden kan vara taskig, det kan jag inte förneka. Sen vet jag inte vilken tråd på Flashback som är snäll? Men för mig är hon lite tragikomisk.

Sen tror jag tråden uppstått pga att hon censurerar allt på sina sociala medier så folk behöver ju en plats där man kan ifrågasätta. Vet ingen influenser förutom möjligen Anna book som inte kan svara på sakliga frågor.

Köper inte argumentet att ”ska jag behöva ta skit bara för att jag valt att vara offentlig gråt gråt gråt”. Eh ja? Jag vet heller inget jobb där man som arbetare stundtals inte möts av kritik eller att man kan få skit för att man gjort något fel. Väljer man att sälja ut sig själv i sitt yrke måste man kunna ta emot kritik, och när influenser inte kan det så startas såna här forum där folk kan ifrågasätta

Sant! Så fort man lever sitt liv i offentligheten får man räkna med att kritiseras. Det jag främst reagerar på är att hatet är så omfattande. Hon är ju knappast särskilt kontroversiell. Snarare tvärtom; ganska harmlös och intetsägande. En i raden av alla mammainfluencers liksom. Det är inte Hanif Bali eller Cissi Wallin vi har att göra med.
Citera
2022-06-15, 14:32
Avslutad
Citat:

Är du färgblind?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in