Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-06-08, 19:38
  #229
Medlem
TeEsErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fajiter
Finns det en annan källa än fejk news TV4 som flertalet gånger blivit KU dömd för fejk news?
KU?? Vad har konstitutionsutskottet med TV4 att göra?

Du kan annars läsa om dokumenten här: https://www.bz-berlin.de/berlin/char...enter-geraeumt

Om du inte förstår tyska kan du fethaja att du kommer bli prickad av KU.
Citera
2022-06-08, 19:40
  #230
Avstängd
torstenferdinands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperViting
https://www.independent.co.uk/news/w...-b2096436.html

Fick de ”gästarbetande” dönerteknikerna ta en hastig kvällsjogg när arga armeniern kom åkande?

Mer uppenbart att detta var en sorts NATO ops för att få oss att tycka synd om Turkar blir det inte.
__________________
Senast redigerad av torstenferdinand 2022-06-08 kl. 19:45.
Citera
2022-06-08, 19:44
  #231
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperViting
Inte det heller? Först inte musse, sen inte nationalist... Snubben körde helt enkelt över 30 pers i good faith.

Och så den där läraren också.


Nåt skevt är det med honom i alla fall, ingen 29-åring ser ut som han vore 55.
Citera
2022-06-08, 19:46
  #232
Medlem
SuperVitings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Nåt skevt är det med honom i alla fall, ingen 29-åring ser ut som han vore 55.
Han har jävligt ilskna sneakers.
Citera
2022-06-08, 19:49
  #233
Medlem
stom72s avatar
Sök "San Diego tank rampage", ger lite perspektiv på denne Armeniers "framfart"...
Citera
2022-06-08, 19:53
  #234
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orobanche
Bilen var en silverfärgad Audio. Filmerna på Samhällsnytt visar mannen och den som filmat pratar om ”zigenare” men låter inte som en tysk.

De säger att föraren ska vara 29 år men nog tycker jag att han mer lutar åt att vara över 50.

En person är avliden och flera svårt skadade.

https://samnytt.se/bil-korde-rakt-in...0-tal-skadade/
Audio? Vad är Audio för märke? Ser du inte att det är en Renault?
Du verkar vara mer påverkad än kaozbruchan i filmen.
Du har rätt om åldern dock. Kanske kom han till Tyskland som ensamkommande "flyktingbarn"?
__________________
Senast redigerad av StojanVlatkovich 2022-06-08 kl. 19:56.
Citera
2022-06-08, 19:58
  #235
Medlem
SuperVitings avatar
Vad kostar en Clio i Berlin? Behöver terroristen sponsring eller tar han bilen ur egen ficka?
__________________
Senast redigerad av SuperViting 2022-06-08 kl. 20:05.
Citera
2022-06-08, 20:07
  #236
Medlem
TeEsErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperViting
Vad kostar en Clio i Berlin? Behöver terroristen sponsring eller tar han bilen ur egen ficka?
Det är dumt att skriva korkade kommentarer utan att läsa vad som hänt och vad som skrivits innan.
Citera
2022-06-08, 20:19
  #237
Medlem
SuperVitings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fajiter
Okej håll käften lyssna nu. Finns det mer detaljer gällande ifall det finns bromsträcka, infallsvinkel och hastighet?
Jag tror det finns bromsspår framför tyskarna.
Citera
2022-06-08, 20:38
  #238
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Kristen terrorist, alltså. Jag blev quotad ungefär 20 gånger när jag sa att oddsen talade emot en islamist - sen helt knäpptyst. Fascinerande hur tråden typ dog ut när muslimspåret släcktes. FB förnekar sig inte.
Citera
2022-06-08, 20:50
  #239
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Kristen terrorist, alltså. Jag blev quotad ungefär 20 gånger när jag sa att oddsen talade emot en islamist - sen helt knäpptyst. Fascinerande hur tråden typ dog ut när muslimspåret släcktes. FB förnekar sig inte.

Religiösterrorist oavsett.
Citera
2022-06-08, 21:03
  #240
Avstängd
torstenferdinands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Kristen terrorist, alltså. Jag blev quotad ungefär 20 gånger när jag sa att oddsen talade emot en islamist - sen helt knäpptyst. Fascinerande hur tråden typ dog ut när muslimspåret släcktes. FB förnekar sig inte.

Men du kan ju i alla fall passiv aggressivt stoltsera och låtsas ha den moraliska överhanden nu. Det är ju egentligen det enda du bryr dig om. Perception.

Din skadeglädje skiner igenom.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback