2022-05-30, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AverageRetarded
Prova att utropa en fastighet som du äger som självständig och se vad som händer. Du har laglig rätt att göra så. Jag kan garantera dig att Sverige kommer att använda alla medel för att förhindra det, vilket är olagligt.

Var god och hänvisa till den lag som ger mig den rätten, tack. Alltså något som jag kan använda mot Sverige i en domstol (svensk eller internationell) eftersom jag nu inte har en armé som kan slåss mot den svenska (eller uppbackning av den ryska armén).
Citera
2022-05-30, 21:33
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clutchshooter
Ja det bästa vore ifall Kamala Harris kvävde Sleepy Creepy Peddo, eller ifall Trump gjorde en statskupp. Han skulle tvinga Tiggaren i Kiev till förhandlingsbordet på två sekunder.

ÄrkenaZisten Putin måste bort, gärna snabbare än Cancern som nu äter upp honom inifrån gör det.

Tiggaren i Kiev får faktiskt pengar av väst, Ukraina kommer byggas upp till ett väl fungerande land, som alla tidigare Sovjetockuperade länder bakom järnridån. RySSland går Nordkoreas väg.
Citera
2022-05-30, 21:33
Medlem
sektledarenIIs avatar
Citat:
Det är allt ni har att komma med, oneliners. Inget av substans.

Det vänder nu? Man säger inte att det vänder nu när det har gått framåt hela tiden och det fortsätter att gå framåt.

Du ska ändå ha cred för att du ser positivt på ert 3 dagars krig så här 3 månader senare. Tänk att tappa ansiktet så inför världen.
Citera
2022-05-30, 21:37
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Hur vet du att bönderna inte får betalt?

Därför att de har spårat sina stulna skördemaskiner med GPS till Tjetjenien.
Citera
2022-05-30, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ola Schubert
Måste ses!

Den ryska "soldateliten" i Ukraina har ont om bränsle för att laga mat, så de bestämmer sig för att hugga upp en stridsvagnsmina!😄

https://twitter.com/FriaUkraina/status/1529773788082102272?t=QKFvZI8v2rYCiMTvYeQTQg&s=19

Trotyl går faktiskt bra att elda med och är helt ofarligt så länge inte tryck och temperatur stiger okontrollerat.
Citera
2022-05-30, 21:40
Medlem
Ola Schuberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Det finns en nyttig övning ni kan göra.

se på hur mycket mark ryssland har tagit i Ukraina, jfr med hur mycket de hade innan den 24 Februari 2022.

Ni ser då att de har tredubblat sin mark i Ukraina!

Ganska otroligt. Ser man det så, så är ju invasionen en stor framgång.

Och inte bara markfrågan, man har kopplat samman Ryssland med Krim via Mariupol, samt försvagat Ukraina över stora delar av landet.

Dels så erkänner du att Ryssland skulle vilja annektera så mycket av Ukraina som möjligt. "folkrepubliker" och "självstyrande områden" är bara bullshit.

Och dels så är det bara en tidsfråga innan Pulters vansinniga storinvasion av Ukraina kommer att resultera i att den ryska cancersvulsten faller samman som ett taskigt byggt korthus. Det enda som, faktiskt, skulle kunna förhindra det är en maximalt brutal NATO offensiv in i Ryssland, vilket, naturligtvis, inte kommer att hända.
Senast redigerad av Ola Schubert 2022-05-30 kl. 21:44.
Citera
2022-05-30, 21:42
Medlem
Ola Schuberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmalajja
Trotyl går faktiskt bra att elda med och är helt ofarligt så länge inte tryck och temperatur stiger okontrollerat.

"Ok".....okontrollerat under de ryska kok-kärlen. Inget jag skulle prova i alla fall!
Citera
2022-05-30, 21:44
Medlem
TheAnswerIs42s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av punishersweden
Men Mannerheim gillade ryssen. Den gamla tsarälskaren.

Påstår du att Gustaf gillade Ryssland så mycket att han valde att ställa sig rakryggad och pissa på dem efter att han insett vilka retarderade slaver de verkligen var? Sluta prata om familjer du inte har den jävla blekaste aning om. Kom du hit så skall jag gladeligen låta dig hålla i korset medans jag frågar dig om ditt senaste recept på slivovitza. Skämmes ta mig fan!
Citera
2022-05-30, 21:45
Medlem
Citat:
"Ok".....okontrollerat under de ryska kok-kärlen. Inget jag skulle prova i alla fall!

Det är därför de tar bort plåtskalet. Så att inte trycket kan stiga.
Citera
2022-05-30, 21:46
Medlem
Citat:
Kan vi vänta oss ett nytt statskupp försök av USA då i Turkiet?

Erdogan är en utpressare som behöver åtgärder som höjer hans egen popularitet. Han sitter m.a.o. i samma sits som Putin och behöver fäktas med väderkvarnarna så han ser tuff ut.
Citera
2022-05-30, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av platyzma
ÄrkenaZisten Putin måste bort, gärna snabbare än Cancern som nu äter upp honom inifrån gör det.

Tiggaren i Kiev får faktiskt pengar av väst, Ukraina kommer byggas upp till ett väl fungerande land, som alla tidigare Sovjetockuperade länder bakom järnridån. RySSland går Nordkoreas väg.
Putin den Store ska ingenstans. Peddo Joe däremot kommer gå till historien som den mest korrupte ledaren någonsin. Han slår Clinton the Rapist med hästlängder.

Undrar när Tiggaren från Kiev får en kniv i ryggen från sina egna för att stoppa hans galenskaper.
Citera
2022-05-30, 21:49
Avslutad
Citat:
Dels så erkänner du att Ryssland skulle vilja annektera så mycket av Ukraina som möjligt. "folkrepubliker" och "självstyrande områden" är bara bullshit.

Och dels så är det bara en tidsfråga innan Pulters vansinniga storinvasion av Ukraina kommer att resultera i att den ryska cancersvulsten faller samman som ett taskigt byggt korthus. Det enda som, faktiskt, skulle kunna förhindra det är en maximalt brutal NATO offensiv in i Ryssland, vilket, naturligtvis, inte kommer att hända.

Här bör du nog minska på krigshetsen lite grann. Finns ingen anledning för Nato att gå in i Ryssland.V

ad jag vet så är Nato en försvarspakt? Just nu är Natos länder inte under attack. Därför förstår jag ärligt talat inte varför så många nämner Nato i den här tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in