Citat:
Ursprungligen postat av
DenVise73
Hahah håller med, den killen måste ha en 2 siffrig IQ. Försätter sig & sin familj i fara för 1mille, o sen skriver i tråden utan minsta ånger 😂😂
Lätt att snacka, du hade säkert stannat kvar, du och din familj blivit utpressad på pengar tills du va tom(Har hänt förut dock va det en MC klubb men samma koncept) och så hade det slutat med att du åkt in för nått grovt brott som rån eller mord för du hade sådana skulder till dem eller att dem japp sig för att du ej ska gola.
Ånger för att jag inte tog livet på allvar som ung ja, mina handlingar som jag gjort detta år nej inte det minsta hade gjort om samma sak än idag. För det 4de alternativet som jag ej nämnde, va ju i teorin hade jag ju kunnat kontakta polisen då jag faktist va helt oskyldig till typ augusti eller nått liknande men tror fortfarande 1 de hade troligtvis fält mig för nått,man skulle nog inte ha samma tur som en kvinna det pratas om och bli frikänd(Garva ju sönder när jag hörde, dock bra för henne), vilket inte va lockande. Bubblan och cik hade åkt på 8- 10 år var(teori har ej sätt eller hört nått olagligt) jag skulle säkert få nån straffrabbat för att dem tror jag är skyldig eller nån liknande bs lag. Det hade slutat med att Maradona förlorar mer på det(Har aldrig sätt några mängder men omsättning på sommaren är alltid mer än hösten), jag hade haft noll kapital och tvingats förlita mig på att ingen dum soc tant läcker vart jag bor och i slutändan hade han viljat mig illa mer än nu(då jag faktist inte bör ansvar över att cik och bubblan gick till polisen, gjort att Maradona torskat allt han investerat eller kritat, gett hans anställda fängelse för säkert normalgraden och satt han på polisens radar med mera. ( 4 valet hade jag obviously inte tagit för det är efterblivet, och dessutom är jag mycket men ingen golare)