2022-05-22, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NykteristJaVisst
Hahahaha sjukaste är ju att Theo är i tråden och skriver? Detta är kan bli den mest intressanta tråden 2022. Tack för TS

Hahah håller med, den killen måste ha en 2 siffrig IQ. Försätter sig & sin familj i fara för 1mille, o sen skriver i tråden utan minsta ånger 😂😂
Citera
2022-05-22, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenVise73
Hahah håller med, den killen måste ha en 2 siffrig IQ. Försätter sig & sin familj i fara för 1mille, o sen skriver i tråden utan minsta ånger 😂😂

Lätt att snacka, du hade säkert stannat kvar, du och din familj blivit utpressad på pengar tills du va tom(Har hänt förut dock va det en MC klubb men samma koncept) och så hade det slutat med att du åkt in för nått grovt brott som rån eller mord för du hade sådana skulder till dem eller att dem japp sig för att du ej ska gola.

Ånger för att jag inte tog livet på allvar som ung ja, mina handlingar som jag gjort detta år nej inte det minsta hade gjort om samma sak än idag. För det 4de alternativet som jag ej nämnde, va ju i teorin hade jag ju kunnat kontakta polisen då jag faktist va helt oskyldig till typ augusti eller nått liknande men tror fortfarande 1 de hade troligtvis fält mig för nått,man skulle nog inte ha samma tur som en kvinna det pratas om och bli frikänd(Garva ju sönder när jag hörde, dock bra för henne), vilket inte va lockande. Bubblan och cik hade åkt på 8- 10 år var(teori har ej sätt eller hört nått olagligt) jag skulle säkert få nån straffrabbat för att dem tror jag är skyldig eller nån liknande bs lag. Det hade slutat med att Maradona förlorar mer på det(Har aldrig sätt några mängder men omsättning på sommaren är alltid mer än hösten), jag hade haft noll kapital och tvingats förlita mig på att ingen dum soc tant läcker vart jag bor och i slutändan hade han viljat mig illa mer än nu(då jag faktist inte bör ansvar över att cik och bubblan gick till polisen, gjort att Maradona torskat allt han investerat eller kritat, gett hans anställda fängelse för säkert normalgraden och satt han på polisens radar med mera. ( 4 valet hade jag obviously inte tagit för det är efterblivet, och dessutom är jag mycket men ingen golare)
Citera
2022-05-22, 16:23
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrTedMosby
Lätt att snacka, du hade säkert stannat kvar, du och din familj blivit utpressad på pengar tills du va tom(Har hänt förut dock va det en MC klubb men samma koncept) och så hade det slutat med att du åkt in för nått grovt brott som rån eller mord för du hade sådana skulder till dem eller att dem japp sig för att du ej ska gola.

Ånger för att jag inte tog livet på allvar som ung ja, mina handlingar som jag gjort detta år nej inte det minsta hade gjort om samma sak än idag. För det 4de alternativet som jag ej nämnde, va ju i teorin hade jag ju kunnat kontakta polisen då jag faktist va helt oskyldig till typ augusti eller nått liknande men tror fortfarande 1 de hade troligtvis fält mig för nått,man skulle nog inte ha samma tur som en kvinna det pratas om och bli frikänd(Garva ju sönder när jag hörde, dock bra för henne), vilket inte va lockande. Bubblan och cik hade åkt på 8- 10 år var(teori har ej sätt eller hört nått olagligt) jag skulle säkert få nån straffrabbat för att dem tror jag är skyldig eller nån liknande bs lag. Det hade slutat med att Maradona förlorar mer på det(Har aldrig sätt några mängder men omsättning på sommaren är alltid mer än hösten), jag hade haft noll kapital och tvingats förlita mig på att ingen dum soc tant läcker vart jag bor och i slutändan hade han viljat mig illa mer än nu(då jag faktist inte bör ansvar över att cik och bubblan gick till polisen, gjort att Maradona torskat allt han investerat eller kritat, gett hans anställda fängelse för säkert normalgraden och satt han på polisens radar med mera. ( 4 valet hade jag obviously inte tagit för det är efterblivet, och dessutom är jag mycket men ingen golare)

Vad gör du om dagarna? Har du hittat nåt sätt för dina pengar att jobba, så du inte blir pank?
Citera
2022-05-22, 16:46
Medlem
Utspridda investeringar, men p.g.a bear market så är det ju lite segt speciellt när bitcoin crashat och lär ligga på 30 k rätt länge. köpte lite guld som jag har liggandes men är ju mest för saftey lär ju inte gå upp många % direkt. Inte för att jag tog några olagliga pengar men p.g.a risk för att skatteverket tror på historien måste jag ju ha mina papper redo på allt som ligger på mitt namn. När jag får ett nytt medlemskap så blir allt bättre igen, är ju lite i riskzon då dem jag litat på som äger det enda stället jag är säker i EU fick visst för sig att åka ner till kriget men verkar ju gå bra iallafall så är inte direkt orolig tror det är slut nån gång snart.
Citera
2022-05-22, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
Vad gör du om dagarna? Har du hittat nåt sätt för dina pengar att jobba, så du inte blir pank?

verkade ha glömt och cittera, utnytjar också att Svergie har distans kurser/program, sjukt att man kan leva utomlands men ändå gå max 5-6 år högskola. Så sålänge man överlever dessa 2-3år så kommer man ha en hög it utbildning att leva på som egentligen borde varit det man fokus från början.
Citera
2022-05-22, 17:28
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
verkade ha glömt och cittera, utnytjar också att Svergie har distans kurser/program, sjukt att man kan leva utomlands men ändå gå max 5-6 år högskola. Så sålänge man överlever dessa 2-3år så kommer man ha en hög it utbildning att leva på som egentligen borde varit det man fokus från början.
Låter som ett bra fokus. Hoppas allt går dig väl!
Citera
2022-05-22, 19:40
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Hoppas du skrivit in under fingerat alt nytt namn, annars lär de hitta dig.
Citera
2022-05-22, 20:03
Medlem
Citat:

Det är ju ej bara pengarna du gjort så dom förlorat, pga ditt drag så ställde dina vänner in sig hos farbror blå så en hel del kokain och mer substanser beslagtogs.

Jag hade aldrig kommit tillbaka till Sverige om jag var du
Citera
2022-05-23, 00:30
Bannlyst
Citat:
Vem vet om några dagar kanske jag dyker upp på Aftonbladet som en 21 åring skjuten till döds
Håll dig borta från alla fastigheter kopplade till Miljonbemanning AB. De styrs av Sveriges mäktigaste torpednätverk HH. Negerblatteälskarpolisen gav de medaljer och priser alldeles nyss för jättebra företag. Jag har skrivit om detta förut. Läs mina inlägg för att läsa mer om hur ghostshooters kan agera ut att torska, akta på det är på riktigt ett terroristnäste muslimlandet Swedistan.

(FB) Husby hyenors ledare begärs häktad i sin frånvaro. Gripen och åtalad feb 2022
(FB) Husby hyenors ledare begärs häktad i sin frånvaro. Gripen och åtalad feb 2022
Citera
2022-05-23, 03:48
Medlem
Denna Maradona känns som en springpojke. Uppenbarligen en lallare som lurat i 3 småpojkar att han tillhör något stort ”nätverk”.

Ingen högt uppsatt person har tid att sitta och chatta på en telefon 24/7 som denna Maradona, sånt gör endast springpojkar eller enskilda lallare.

Dummaste de gjorde var att tro att polisen skulle hjälpa till på något sätt. Tragiskt. Satte sig själva i skiten.

Kan garantera att inget hade hänt om de bara sket i att svara och försvann ett tag.
Senast redigerad av camorraro 2022-05-23 kl. 03:52.
Citera
2022-05-23, 12:31
Medlem
Tror ej dock att de kunde komma in i Tenstatornet då cik skrev till mig att han hoppas jag inte var i Tensta då M försökte tvinga han kasta en granat. Jag valde ju Tensta av en anledning då inte för jag sprungit åt nån men hört av andra "att dem ej sprungit i Tensta utan bara i närområdet. Om de hade haft tillgång till de elektroniska nycklar som används i tornet så känns det som de borde ha gått in som de ej verka ha gjort iallafall p.g.a det cik skrev

M kan ju inte hata mig mer
Områden där folk verka veta mer om M, Alvik, Örebro och Uppsala om jag minns rätt
Gröna linjen: Skarpnäck och Bagarmossen yngre indevider 18-21. Hammarbyhöjden, Farsta( En lägenhet fanns där som nämndes i förhör, plus att personer kom ditt Ling.13?7 i Hökis)
Enskede gård yngre springs, Högdalen, rågsved Hagsätra(g*llerstag. 5) Vi bodde i Hagsätra( M sa till oss att om vi nån gång blev stannade så skulle vi hänvisa till han(Är en anledning till varför jag tror han är mer eller mindre äkta ingen vettig fejk person hade bett oss hetsa Hagsätras äldre med vår lägenhet så nära Centrum ifall de undrat vad vi gör på deras område, tror leksakerna med mera var ett skydd mot dem där som är kända hålla på utp resturang)Hässelbys o g, Röda linjen vet jag Mörby men vet ej om det va organiserade kunder som ALLA på gröna är, vill ju tillägga att jag bara lägger ut regulars som jag vet behövde relativt ofta och i större mängder 500 g, 200 g och 100 g, 50 g, 20 goch som oftast hade yngre som lämnade saker nämner bara en drog då jag inte ser cannabis som en olaglig drog. Men ofc där konsumeras Keys och hg i alla orter och uppmötningsplatser i Stockholm. (Vafan "Rikard" svensk hantverkare kunde köpa ett Hg gräs för 7 eller stämpel för 5 eller 5,5 och va ju långt ifrån kriminell.)
Sen på blå tänker jag bara nämna Solna, då jag inte tänker varken säga nått om resten av blå linjen eller vet mycket mer då det bara kördes bil till den delen av stan. Men vet att det förekom på flera orter strax utanför ghettot.

Fan glömde nästan Brandbergen då dem är så avskärmade, yngre springisar garanterat nätverk
Citera
2022-06-01, 00:23
Medlem
Hej på dig JenklerKingdom
Senast redigerad av MrMjenkler 2022-06-01 kl. 00:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in