• 1
  • 2
2021-11-21, 01:58
Bannlyst
Sverige öppnade sina gränser 2015, nu ser vi resultatet av en allt för generös flyktingpolitik. Extrem brottslighet och extrema skattehöjningar som både VPK och S vill genomföra.

Vi har haft stolpskott till statsministrar som öppet har varit quislingar, dvs "Öppna ditt hjärta" eller "Mitt Europa bygger inga murar", nu ser vi resultatet av dåliga ledares visioner. En dålig ledare sätter pistolen emot tinningen ta sitt liv i bunkern med sin Eva.
Citera
2021-11-23, 08:39
Medlem
grey.eagles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Än värre är att Göran Persson och miljöpartiet gav IQ 68 somalierna fripass. Resultatet vet vi nu med pang-pang i orten.

Nah de va reinfäll.
Citera
2021-11-23, 08:41
Citat:
Ursprungligen postat av grey.eagle
Nah de va reinfäll.
I stand corrected, Reinfeldt var det ja.
Citera
2022-05-22, 03:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nyfikenmedvetskap
Tar man en promenad kring centrum i dessa två städer från lunchtid och fram mot kvällen kan man tro att man befinner sig i en storstadsförort!

Bara en massa negrer och invandrare som samlas i grupper och skriker åt varandra, dom kan inte hålla normal samtalston. Värst är det när dom går och pratar i mobiltelefonen, med högtalaren på!!!
hela innerstan hör samtalet!

En sak är klar: politikerna har tappat greppet om vårt fina land Sverige. Stefan Löfven 'såg inte problemet'...

Det kommer att ta många år att återställa Sverige i det skick majoriteten vill ha det!

Batikhäxorna, kvinnliga som manliga förstör debatten genom sina dåliga argument

Nuvarande samhällsordning har gjort mig till stor motståndare av invandrare, invandringen i stort och dessa jävla batikhäxor!!!

Nu är ju detta helt enkelt inte sant. Jag är född och uppvuxen i (utanför) Sollefteå, är där rätt ofta då min far bor kvar och visst, det har blivit sämre. Otryggheten har ökat, invandrarna har definitivt blivit fler (vilket förstås inte bara är av ondo) och det förekommer bråk och stök, jag vet det. Men jag vet också mycket väl att din bild är mycket grovt överdriven för att inte säga förljugen. Att jämföra Sollefteå med en av storstädernas förorter, ja det kan nog bara någon göra som aldrig satt sin fot i dessa förorter. Jag bor idag ett antal kilometer ifrån en av Göteborgs värsta förorter och jag kan lova dig att den inte har mycket gemensamt med Sollefteå
Citera
2025-05-12, 01:50
Medlem
Avdumpningsplats för städernas slödder och behandlingshem med små glin och gamla pundare, inte konstigt att det ökar % med konstigt männisch. Men sen har vi det som alla små ställen har, sina inavlade familjer som ynglar av sig och gifter sig med varann.
Citera
2025-09-13, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hawaiiharald
Avdumpningsplats för städernas slödder och behandlingshem med små glin och gamla pundare, inte konstigt att det ökar % med konstigt männisch. Men sen har vi det som alla små ställen har, sina inavlade familjer som ynglar av sig och gifter sig med varann.

Sollefteå, till skillnad från Kramfors, har aldrig varit mycket av en pundarstad. Visst, Vemyra finns ju, men Kramfors kommun och i synnerhet då Bollsta är mycket mer associerade med behandlingshem och pundare än Sollefteå. Sollefteå var på uppsving, trodde alla lokalt, det blev nytt regemente och inom kort åter persontrafik på järnvägen. Sedan valde regionledningen föga förvånande att ge Solle en ny, ytterligare pungspark (som om Ådalen behövde fler skäl att vilja ha ett ångermanländskt län utan Medelpad) och nu har luften gått ur igen. Men det går att leva i Solle också, fortfarande!
Citera
2025-09-14, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkogOchHav
Sollefteå, till skillnad från Kramfors, har aldrig varit mycket av en pundarstad. Visst, Vemyra finns ju, men Kramfors kommun och i synnerhet då Bollsta är mycket mer associerade med behandlingshem och pundare än Sollefteå. Sollefteå var på uppsving, trodde alla lokalt, det blev nytt regemente och inom kort åter persontrafik på järnvägen. Sedan valde regionledningen föga förvånande att ge Solle en ny, ytterligare pungspark (som om Ådalen behövde fler skäl att vilja ha ett ångermanländskt län utan Medelpad) och nu har luften gått ur igen. Men det går att leva i Solle också, fortfarande!

Senaste åren så har det ju varit mycket social dumpning i just Sollefteå. Ny alagare och pundare i 40-60års åldern som ingen har sett förut.

Sen flödade ju asylbussarna ifrån Stockholm under 3år i sträck under sommaren mellan Sollefteå och Junsele.

Idags läget så har polisen tom satt upp kameror över hela gågatan och även några få i parken för att ”förebygga brott”.
Citera
2025-09-14, 16:26
Medlem
448s avatar
Googla på "PulverCity"

Haha
Citera
2025-09-14, 17:48
Medlem
Tarkaszorulos avatar
Ja? Är inte detta det enda som finns i dessa hålor?Flyktingförläggningar , knarkare och en massa kids i EPA traktorer vars föräldrar är kusiner?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in