Citat:
Ursprungligen postat av
Spektakletsplats
HAHAHHA vad du är ute och cyklar då. Men förklara gärna vad du menar....... Fattar Finland helt med tanke på vad Ryssland gjort mot dem.
Du är en fan av den Socialliberala Vidvinkelklubben ser jag. Hur tycker du att det går?
Den finländska nationalismen har alltid legat mig varmt om hjärtan, det var den andan som bar Finland under WWII, dem slickade inte någons röv! Allra minst Hitlers.
Det var den andan som gjorde Finland rikt och framgångsrikt.
Det är med en sorg hur jag ser att kackerlackorna har rest sig åter. Det bakvända och falska språket om frihet och humanism vilket betyder förtryck, splittring och våld.
Två ansikten ett här och ett annat tex i Ukraina med Banderiterna/Azov/Nazismen, en cynisk utnyttjan av utsatta länder och folk.
Samtidigt med det så splittras det egna landet där den förmenade eliten kackerlackorna säljer ut landet för det större målet, ett block en överstat, ooo glans o ära!
Att det går åt helvete med den saken, det märks redan nu ifrån länder inom NATO som vet hur det ligger till. Att dem är absolut inte sedda som likar och här är jag snäll, vad ska vi göra med Kroatien och kroaterna? Nuka dem? Sparka ut dem ur NATO?
Att Turkiet ska väck det står redan som satt.
Dem i de sk skitländerna utan betydelse kan detta mycket väl och att dem har nu börjat att lägga korten på bordet.
Synd är att Finland har satt sig i skiten.
Det kan komma till att kosta landet dyrt.