Oj då,
det fanns visst en tråd om denna makabra suggan med det patenterade inavlade grisnyllet. Och då lämnar vi hennes förfarande åt sidan för stunden som bara förstärker intrycket av ovanstående karaktärsdrag.
Man kan för all del ha ganska starka åsikter om landets utveckling och den våg av utombölingar som på diverse olika sätt hittat och lurat sig hit senaste tiden. Den folkliga vreden är berättigad i mån och mycket. Mot invandringen av bibliska proportioner, mot växande kriminaliteten samt det politikerförakt som ankommer med detta.
Men handen på hjärtat, när ni ser ett sådant genominavlat sugganylle som RWUs tänker ni då inte det åtminstone vore hälsosamt med lite beblanding? Detta särskilt när inavel hämmar intellektuell tankeverksamhet och logisk härledningsförmåga och ersätts alltsomoftast av lurendrejari, rabiat och missriktad vrede som RWU empiriskt låter oss påminnas om på daglig basis.
Det blir ju inga klipska lintottar direkt när hon och fulnyllet Markus U kopulerar. Hur höga odds är det på detta egentligen?!
Sedan behöver inte sådana som hon inte leta partners i Gambias sandstränder mitt bland getbajsens odörer. Men att man gör en liten kraftansträngning att kanske hitta en svensk make som åtminstone inte ser lika inavlad ut själv? Att hitta en partner som inte ser ut som ens egna inavlade syskon? Kanske hoppas på en stor stark finne eller tysk med AMG-paket? Om man nu är lagd åt det exotiska hållet kanske en brunögd grek eller spanjor?!
Är man lagt åt det sadomasochistiska hållet kan man för all del finna nöje i hur denna sugga till odjur tuktar sin lille Markus - ett litet bevis bland mycket på vad inavel kan orsaka i sig. Annars menar jag på att det just är inavlet som gör denna människa så rabiat som hon är, och alla fula och enkla knep som hen ägnar sig åt resultatet av begränsad intellektuell förmåga.
Hennes målgrupp tycks vara samma sorts människor. Således menar jag på att för mycket inavel manifesterar sig dels fysiologiskt (den patenterade grisnyllet i hennes fall - andra folk har som bekant sina versioner på inavel) men även intellektuellt - och här låter vi RWUs samlade verk samt handel och vandel tala för sig själv.
Vill ni veta mer om inavel bland människor föreslår jag denna matnyttiga sida,
https://www.greelane.com/sv/science-tech-math/vetenskap/inbreeding-definition-effects-4171861/.
Jag är övertygad om att det är direkt hälsofarligt att människor i RWUs sits där man kommit allra högst upp på inavlets stege att fortsätta med dylika fasoner och att man i så fall inom 2-3 generationer hamnar i en sits där inte bara privatpersonens hälsa på olika sätt står på spel men även det effekt det får på ett allt mer krackerlerande samhälle.
Edit: sedan kan man för all del på statlig nivå priotera att svenska män med dylika drag får första tjing på eftertraktad lammkött. För att på så viss blanda ut inavlets negativa biverkningar, släcka individens personliga behov och samtidigt vinnlägga sig om att svenskheten i samhället ej urholkas.
Mitt förslag har sedan lång tid t ex varit att endast ge PUT till familjer som gifter bort en eller flera av sina döttrar till ensamstående svenska män. På så viss får man naturlig assimilering/integrering på köpet.
Förslaget kan tyckas magstarkt men tänker man utanför boxarna och samtidgt tänker på Sveriges åldrande befolkning vore ett sådant förfarande det bästa. Om man samtidigt vill värna om att behålla det svenska i samhället men jobba ut de värsta exemplaren av inavel ur folket med tiden.
Ett statligt verk helt enkelt a la arbetsförmedlingen när nyanlända ansöker om TUT, PUT genom att leta bland listor av ensamstående svenska män. Detta oaktat deras asylskäl. Förslaget kan tyckas magstarkt dags dato men jag tror det har flera positiva synergieffekter för såväl individerna som samhället, alltifrån att behålla svenska seder och bruk till det samlade positiva effekter det får på ekonomin och landets konkurrenskraft.
Många svenska män letar ju ändå maka utomlands som det är nu. Då borde dom få första tjing på det som kommer inom landets gränser först.
Det blir ju även många läckra blandningar/avkommor så långt borta från RWUs grisnylle man bara kan komma, inte minst när man blandar svenskt blod med nordafrikanskt eller thai.