Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-05-13, 19:16
  #1213
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itibixi
Någon som kan länka när kvinnan hoppar i?
https://mobile.twitter.com/Existenzs...38911863508992
Citera
2022-05-13, 19:17
  #1214
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Duktiga, tänker du på islamisterna som höll på att drunkna när de slängde sig i vattnet trots att de inte kunde simma nu? Hur många hjärnceller tyder det på?
Jag syftar på Västerås. Funnits värre demonstrationer än det här. Ingen orkade lägga gör mycket energi på honom verkar det 😂
Citera
2022-05-13, 19:18
  #1215
Medlem
lossnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Jag har hört chattarna och att pojkarna inte kommit i målbrottet ännu är en ganska tydlig åldersindikator.
Så om en person har en speciell röst så tål dom inte ett sexskämt ?
Och om man drar ett sexskämt för en person med en speciell röst så är man...?
Skärp dig för fan.
Citera
2022-05-13, 19:18
  #1216
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av h-user
Polisen skyddar megafonen som går på repeat, bra vad man kastar skattepengar på.

Skattepengarna kastas i ett tidigare skede. När berikarna importeras. Polisen kostar lika mycket, oavsett var de för tillfället befinner sig. Tyvärr måste och bör vi lägga större resurser på polismakten, mycket p.ga denna import. Kan man inte se förbi avskyn för personen Paludan, att trots att man tycker han är en idiot, stå bakom polisinsatsen, så är man antagligen ganska korkad, och har inte förstått vad det innebär med ett fritt demokratiskt samhälle.
Citera
2022-05-13, 19:20
  #1217
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Fibonaccy
Jag syftar på Västerås. Funnits värre demonstrationer än det här. Ingen orkade lägga gör mycket energi på honom verkar det 😂

Så int så duktigt att kasta sig i vattnet för att få tag i honom när man inte är simkunnig då eller vad tycker du om det? Talar det för högt IQ?
Citera
2022-05-13, 19:20
  #1218
Medlem
I örebro fick pedofilen Paludan bränna koranen på en industriområde. Han var inte glad.
Citera
2022-05-13, 19:22
  #1219
Medlem
Hittills har det varit relativt lugnt. Men imorgon Lördag kommer han till invandrartäta Husby Centrum. Det kommer bli kaos.
Citera
2022-05-13, 19:23
  #1220
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Tror det blir värre i morrn i Uppsala
Jag vet inte. Kanske. Eller så har folk tröttnat på att han kommer oinbjuden för att förstöra. Orka stå och lyssna på det där. Tur att jag aldrig skulle gå och se på honom. Men javisst, han lyckades göra mig sne genom att vilja komma till Bäckby och med fräckheten att överklaga.
Förstår att folk blir sura när han våldgästar områden för att sätta megafon på sina perversa meningar han sitter hemma och gaggar för sig själv. Inte normalt.
Citera
2022-05-13, 19:24
  #1221
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lossnus
Hans ansökan har beviljats och ska hållas i centrala Västerås.
Småland är ju fullt av muslimer, hur kommer det att gå ?

Han kommer att få stryk som det barn han är. Han dras ju till barn också. Lika söker lika.
Citera
2022-05-13, 19:25
  #1222
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
I örebro fick pedofilen Paludan bränna koranen på en industriområde. Han var inte glad.
Betalar man inte folks hyror får man ta skeden i vacker hand.
Citera
2022-05-13, 19:26
  #1223
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richmoney
Hittills har det varit relativt lugnt. Men imorgon Lördag kommer han till invandrartäta Husby Centrum. Det kommer bli kaos.

Jag tror att gruppen Husbys Hyenor gör processen kort med honom. Han blir inte gammal i Husby, inte.
Citera
2022-05-13, 19:28
  #1224
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Han kommer att få stryk som det barn han är. Han dras ju till barn också. Lika söker lika.
Då har han ju något gemensamt med Muhammed
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback