Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-05-13, 17:40
  #1129
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Du får gärna umgås med folk som tycker det är jävligt viktigt att få kalla sin granne bögjävel eller ställa sig lite då och då på innergården och bränna religiösa skrifter. Själv väljer jag att umgås med folk som respekterar andra och ger andra kärlek i stället för hat. Men det är ett fritt samhälle. Och ett fritt samhälle tror jag både du och jag vill ha?
Och att skjuta andra rooa mammaknollare. Vara mamma och tillsammans kasta sten pã polisen mm det är att respektera varandra och att ge kärlek?
Citera
2022-05-13, 17:42
  #1130
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mankers
Men nog tror jag att du är islamist även om du inte skulle erkänna det efter det du skrivit i tråden.

Tror inte så många svenskar föraktar paludan jämfört med dom som ser ner på stenkastande grobianer, sen finns det människor som älskar mångkultur (det handlar inte om fler kulturer än 1, men låter bättre så.) och som är väldigt anti-paludan och tycker att stenkastande m.m är hans fel
Inte en enda sten har de kastat på honom nu iallafall.
Och Jo, majoriteten verkar verkligen känna förakt, indignation och vissa av oss ser honom som rätt skrattretande.
Citera
2022-05-13, 17:42
  #1131
Medlem
Riktig pajas han Rasmus men sin megafon och repeat, han orkar väl inte.. Åk hem och sov!!
Citera
2022-05-13, 17:42
  #1132
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Fibonaccy
Okej. Jag har aldrig läst koranen. Bibeln däremot. Tycker absolut inte att dansken ska se sig så överlägsen. Hans retorik, predikan eller vad han nu håller på med, suger rätt hårt. Jag tror inte att han gått ut skolan med godkända betyg.

När hävdade han att han var överlägsen?
Han pratar om Muhammed och Islam.
Citera
2022-05-13, 17:43
  #1133
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Det heter väl apor när det är flera muslimska apor som skriker hysteriskt...
Nej, apor är när evolutionen missade ett steg. Därför vi i Sverige, även invandrare retar barn och har retats med våra kusiner på zoo det är alltså ett uttryck för någon som lever rövare.
Citera
2022-05-13, 17:44
  #1134
Medlem
beaver_ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibonaccy
Det han säger är definitivt försök till hets mot folkgrupp.

Låter som du beskriver mycket hos honom rätt bra också.
Är det verkligen det? Tro han citerar vad som står i koranen så det är ingen hets det är att översätta vad som sägs i den galna skitboken koranen.
Citera
2022-05-13, 17:44
  #1135
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tavelramskrok
Lite tragiskt egentligen att det sitter folk i tråden och inte annat önskar än att invandrare ska ställa till med oreda, genom att kasta sten, tända eld på bilar och ställa till med ett helvete för polisen.

Vete fan på vilkas sida ni står egentligen. Är det en förhoppning om kaos eller lugn och ro för våra poliser?

Folk bespottas, mördas, våldtas, skräms eller rånas dagligen p.g.a. dessa antisemitiska musnazislimer till psykopater vars lyxliv man bekostar via skattesedeln. Samtidigt vill de avskaffa demokratin och förpestar allt de rör inkl den offentliga miljön. Att detta inte kan mörkläggas till 100 % verkar vara enda möjligheten till en förändring/förbättring vilket en rationell demokratisk person bör vilja.
Citera
2022-05-13, 17:44
  #1136
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Uppenbarligen inte eftersom han inte åtalas för det han säger.
Du får läsa på lagen och då menar jag inte sharia.
Lagen har fel ibland. Som sagt hade han gjort detsamma mot minoritetsgrupper hade det sannolikt blivit anmälningar.
Citera
2022-05-13, 17:45
  #1137
Medlem
Rosa Luxemburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibonaccy
Okej. Jag har aldrig läst koranen. Bibeln däremot. Tycker absolut inte att dansken ska se sig så överlägsen. Hans retorik, predikan eller vad han nu håller på med, suger rätt hårt. Jag tror inte att han gått ut skolan med godkända betyg.

Han har till och med klarat juridikexamen på KU
Citera
2022-05-13, 17:45
  #1138
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
När hävdade han att han var överlägsen?
Han pratar om Muhammed och Islam.
Även om medborgarskap etc. Sedan att han själv får skrika svordomar men inte andra. Osv. Han kastar verkligen sten i glashus iallafall.
Citera
2022-05-13, 17:45
  #1139
Medlem
Takpapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Du får gärna umgås med folk som tycker det är jävligt viktigt att få kalla sin granne bögjävel eller ställa sig lite då och då på innergården och bränna religiösa skrifter. Själv väljer jag att umgås med folk som respekterar andra och ger andra kärlek i stället för hat. Men det är ett fritt samhälle. Och ett fritt samhälle tror jag både du och jag vill ha?

Nu misslyckades du kapitals med att tänka. Likställer ett angrepp på en enskild person med att kritisera/skymfa en religion. Och du tror att du vill ha ett fritt samhälle?

Om den där repeatfunktionen är nåt han kommer köra med fler gånger så lär det i alla fall skrämma bort många åskådare... Fan vad irriterande!
Citera
2022-05-13, 17:46
  #1140
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Fibonaccy
Lagen har fel ibland. Som sagt hade han gjort detsamma mot minoritetsgrupper hade det sannolikt blivit anmälningar.

Lagen har inte fel, den säger vad som är rätt i ett samhälle.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback