Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-05-13, 17:35
  #1117
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Försök inte, du är islamist och det oavsett vad du har fötts som.
Knappast konvertit.

Varför står du inte där då som stöd för dansken?
Själv skulle jag aldrig gå och titta på apan.
Citera
2022-05-13, 17:35
  #1118
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Det är ju utmärkt att han får islamisterna att visa att de inte respekterar svenska lagar. Folket ska veta vilket pack de importerar.

Jag håller med dig!! Och fattar inte att folk ens bryr sig om vem personen rasmus paludan är
Citera
2022-05-13, 17:36
  #1119
Medlem
Farbaute666s avatar
"Mohammed var en lögnare och en hora".

Inte mycket till retorik från Paludan, men tyvärr är klientelet som är där för att störa honom inte mer vältaliga. Mycket könsord och prat om sexuellt umgänge med mödrar från åskådarna...
Citera
2022-05-13, 17:36
  #1120
Medlem
CockWitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Du får gärna umgås med folk som tycker det är jävligt viktigt att få kalla sin granne bögjävel eller ställa sig lite då och då på innergården och bränna religiösa skrifter. Själv väljer jag att umgås med folk som respekterar andra och ger andra kärlek i stället för hat. Men det är ett fritt samhälle. Och ett fritt samhälle tror jag både du och jag vill ha?
Jag tycker inte det är viktigt att säga det som Paludan säger, jag tycker det är viktigt att inte inskränka yttrandefriheten. Hur kan du vara så jävla dum!
Citera
2022-05-13, 17:36
  #1121
Medlem
nu har han hakat upp sig.....
Citera
2022-05-13, 17:36
  #1122
Medlem
shoottheelkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Nu bränner han den fjärde Koranen....

Länk?
Citera
2022-05-13, 17:37
  #1123
Medlem
CockWitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BummingAround
nu har han hakat upp sig.....
Posta länk
Citera
2022-05-13, 17:37
  #1124
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfpuff
Kanske du som skal fatta. Han hetsar inte någon folkgrupp. Han eldar sin egen inköpta bok som man får göra och han gör det för att vissa svenskarna att alla våra nya ingenjörer tandläkare raketforskare och pensions räddare inte kan kontrollera sina känslor.
Sådan reaktion för en sådan sak hur blir det nästa gång dom blir upprörda över något som inte passar dom.
Vi såg tendenserna allaredan när dom tyckte att våra myndigheter kidnappar deras barn.
Dessa folkslag som blir kränkta av det mesta i en demokrati är farligt för oss vanliga civiliserade invånare som kan kontroll våra känslor.
Dom letar fel överallt där dom kan känna sej kränkta över något och då ska det gnällas över det.
Förmågan att bara slappna och ta det piano och inte bry för minsta jävla grej finns inte i deras kultur.
Det är bara se hur det ser ut i deras länder.
Empati ödmjukhet respekt förstår dom sej inte på. Dom kräver respekt det visar att dom inte har alla hästarna hemma respekt är något man får göra sig förtjänt av inget man kräver.
Möjligen nere i deras länder men inte i Sverige. Du som tycker att vi ska göra avkall på våran yttrandefrihet för att dom har problem med att kontrollera sina känslor har du samma problem med dina känslor ? vad kan någon göra för att du skulle ställa till med upplopp och bränna polisbilar mm.
Det beteendet är inte i närheten av att vara frisk det bara visar att det folkslaget inte är kompatibelt med svenskar Sveriges kultur och demokrati. Det är typiskt svensk kultur att inte ställa till med upplopp för minsta skit sak.
Det han säger är definitivt försök till hets mot folkgrupp.

Låter som du beskriver mycket hos honom rätt bra också.
Citera
2022-05-13, 17:39
  #1125
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robbinist
Det är inget mysterium, för mentalvård eller liknande.

Den typen av yttrandefrihet du talar om, den kan man se i praktiken på valfri krog under helgkvällar. Om A kallar B för idiot, det är fullt frivilligt att göra det, yttrandefrihet. Och då kommer ibland en högersving som svar. Det är svensk kultur, sen urminnes tider. Och den som svingar gör absolut inte det för han är mot yttrandefriheten. Tror man det, då kan man kanske vara ett fall för mentalvården.

Yttrandefrihet har inte den grunden du beskriver. Du tror vem som helst ska kunna säga exakt vad man vill, när och var som helst, utan konsekvenser? Lite som att säga "Om jag vill vifta en grillad kyckling framför ett vilt lejon så ska jag väl för fan kunna göra det, utan att få en massa konsekvenser?!". Funkar inte så.

Alla handlingar och uttryck har en följd, och om den följden inte är gynnsam så anpassar man sig själv (automatiskt faktiskt) och situationen därefter, och försöker sen påverka den i sakta riktning. Att bara forcera fram något, då kommer motstånd och våld lika säkert som ett brev på posten.

Krogslagsmål är inget hot mot demokratin. Att man i praktiken inte kan häda och kritisera sagofigurer utan att riskera att dödas är det. Då finns det ingen yttrandefrihet i praktiken p.g.a. en minoritetsgrupp som musnazislimerna. Därför bör varje demokrat stödja Paludan till 100 %.

Om man inte kunde kritisera Hitler och bränna Meinkampf utan att allmänt riskera att dödas vore det ett problem vilket inte är samma sak som att man kan få stryk av en enskild "kränkt" nasist på krogen.
Citera
2022-05-13, 17:39
  #1126
Medlem
Att muslimerna orkar stå kvar ändå och lyssna
på pajasen med sin auto-play inspelning
Citera
2022-05-13, 17:40
  #1127
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CockWitch
Posta länk

www.facebook.com/StramKurs

han hade tydligen en inspelad variant av samma budskap
Citera
2022-05-13, 17:40
  #1128
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Fibonaccy
Det han säger är definitivt försök till hets mot folkgrupp.

Uppenbarligen inte eftersom han inte åtalas för det han säger.
Du får läsa på lagen och då menar jag inte sharia.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback